Erik Tobias Sandberg

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3303

    Spillertråd Erik Tobias Sandberg

    Litt overrasket at Erik ikke har sin egen tråd med tanke på hvor lenge han har vært i klubben. Uansett, fryktelig artig å se en spiller som har slitt så mye med skader tilbake på banen.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3303

    #2
    Lånes ut til Jerv. Håper han slipper nye skader og får en god sesong. Å låne han ut for å få spilletid er nok det viktigste per i dag. Har nytt å se han spille internkampene selv om det ikke har vært helt topp.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • ChrisK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2013
      • 294

      #3
      Erik Tobias sender Jerv opp til 3-2 mot Start.

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3922

        #4
        For fire år siden var Erik Tobias Sandberg (21) lagkaptein og kompis med Erling Braut Haaland på G17-landslaget. – Jeg unner ham all suksess. Dette kan bli en ny start for meg, sier stopperen om det kommende låneoppholdet i FK Jerv.

        Erik Tobias Sandberg signerte torsdag formiddag avtalen som i utgangspunktet binder ham til Grimstad-klubben fram til 15. august i år. Midtstopperen lånes fra Lillestrøm SK som er tilbake i eliteserien denne sesongen. Han debuterer for Jerv i søndagens treningskamp borte mot Strømsgodset, bekrefter trener Arne Sandstø.

        – Jeg ønsker å bidra til at Jerv skal få en god sesong, og det blir viktig for meg å få masse spilletid. Jeg har en veldig god følelse etter å ha snakket med klubben og trenerne, sier Sandberg til Agderposten.

        – Det er relativt treffende at dette kan bli en restart for meg. Jeg ønsker å være en viktig figur og ta litt tak, så jeg håper dette er en fin løsning for meg og Jerv. Jeg er ledertype som er fotballklok og leser spillet godt, tilføyer han. (Min utheving.)

        (Agderposten 6/5 -21.)

        Brøt Start-forbannelsen etter 59 år:

        FK Jerv hadde ikke slått Start i tellende kamp siden 1962. Onsdag ble «forbannelsen» brutt i målfesten på Sør Arena.

        Å komme under to ganger var ikke noe problem, vi har så mange ledere i laget, sa Jervs venstreback Iman Mafi til Agderposten etter å ha senket kristiansanderne i deres egen lekegrind.

        Midtstopperne avgjorde

        Start ledet to ganger før hvilen før Jerv vendte matchen i 2. omgang takket være sin nye midtstopperduo.

        2-3: Den innlånte Lillestrøm-stopperen Erik Tobias Sandberg pannebrasker ballen i mål fra kort hold etter corner.

        (Agderposten i går, 19/5 .21.)

        Kanskje det er helt unødvendig å bruke penger på enda en midtstopper? Utlånet til Jerv kan være gull verd, både for Erik Tobias og for LSK. Her får han matching på høyt nivå, i et lag som per dags dato ser ut til å holde et høyere nivå enn LSK. I tillegg omtaler både han selv og lagkamerater ham som en ledertype, noe som har vært sårt savnet i LSK de siste årene. Så langt ser det ut som det fortsatt er et problem. Noen kamper til i sterke Jerv og han kan være klar for å spille fast stopper for LSK!

        Som det blir skrevet av ChrisK i innlegget over, satte han inn det den svært viktige og avgjørende 3-2 scoringa i Jervs historiske seier over storebror Start.


        Elska þetta félag

        Kommentar

        • BD
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2006
          • 1370

          #5
          Han har bare kontrakt ut året. Akkurat nå tviler jeg på at han ønsker å signere ny kontrakt med oss dersom han gjør det greit i Jerv, men ting kan jo endre seg.

          Kommentar

          • lsk_rob
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Mar 2016
            • 139

            #6
            Det er bra at han er så godt igang i Jerv nå, endelig kan spille kamper på jevnlig basis igjen etter å ha vært mer eller mindre skadet i 2 år nå. Tror dette utlånet er akkurat det han trenger. Og fortsetter han å levere så tror jeg veien er kort til vår start 11'er. Stå på ETS!!!

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4264

              #7
              Byttet ut etter 45 minutter på stillingen 0-0 mellom Jerv og Strømmen. Skadet igjen? Håper virkelig ikke det. Stakkars fyr

              Kommentar

              • ChrisK
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2013
                • 294

                #8
                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                Byttet ut etter 45 minutter på stillingen 0-0 mellom Jerv og Strømmen. Skadet igjen? Håper virkelig ikke det. Stakkars fyr
                Fikk en smell som førte til et kutt over øyet. Litt uflaks, men tror ikke det blir et langvarig opphold på sidelinjen.

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4264

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av ChrisK

                  Fikk en smell som førte til et kutt over øyet. Litt uflaks, men tror ikke det blir et langvarig opphold på sidelinjen.
                  Puh... Takk og lov! Sandberg blir bra om han får seg en full sesong i OBOS

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3303

                    #10
                    Med alt det positive som skjer rundt A-laget er det lett å glemme spillere på utlån. Erik har nå spilt 12 av 13 kamper for Jerv som ligger på 3. plass i Obos. Akkurat hva gutten trenger. Ligger an til å få matchtreningen han trenger for å ta det neste steget.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4264

                      #11


                      Med Bodøs nedsabling av Mourinhos Roma har to av tre fra denne legendariske musikkvideoen fått sine internasjonale gjennombrudd. Så venter vi bare på Erik Tobias, som har vært involvert i 23 av 24 kamper for opprykksjagende Jerv. Fortsatt alle muligheter til å bli en bauta for oss. Bare 21 år ung!

                      Kommentar

                      • fredpet76
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 1204

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89


                        Med Bodøs nedsabling av Mourinhos Roma har to av tre fra denne legendariske musikkvideoen fått sine internasjonale gjennombrudd. Så venter vi bare på Erik Tobias, som har vært involvert i 23 av 24 kamper for opprykksjagende Jerv. Fortsatt alle muligheter til å bli en bauta for oss. Bare 21 år ung!
                        Spørs om han blir det for oss i og med at han er på utgående kontrakt.

                        Kommentar

                        • Kanarivogel89
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 4264

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av fredpet76

                          Spørs om han blir det for oss i og med at han er på utgående kontrakt.
                          Vil være tjenesteforsømmelse å ikke forlenge med ham. Vi har ikke flust av stoppere. Igoh forsvinner til sommeren eller neste vinter, og Slørdahl har fortsatt til gode å overbevise. Sandberg er Lillestrøm-gutt, og det vil være en skandale på Ohi-nivå om vi lar ham gå. Et ekstremt stort talent som endelig virker å være i gang igjen.

                          Kommentar

                          • fredpet76
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2004
                            • 1204

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                            Vil være tjenesteforsømmelse å ikke forlenge med ham. Vi har ikke flust av stoppere. Igoh forsvinner til sommeren eller neste vinter, og Slørdahl har fortsatt til gode å overbevise. Sandberg er Lillestrøm-gutt, og det vil være en skandale på Ohi-nivå om vi lar ham gå. Et ekstremt stort talent som endelig virker å være i gang igjen.
                            Enig med deg, men Erik Tobias ser jeg for meg ønsker seg en klubb der han får spille mye. Hos oss vil han ikke det i særlig grad. Håper jeg tar feil.

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4264

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av fredpet76

                              Enig med deg, men Erik Tobias ser jeg for meg ønsker seg en klubb der han får spille mye. Hos oss vil han ikke det i særlig grad. Håper jeg tar feil.
                              Jeg er uenig i dette. Grunnen til at han ble lånt ut i år var for å gi ham mest mulig spilletid sånn at han fikk muligheten til å komme seg etter to (?) år på sidelinja. Han hadde ikke klart å kapre en plass i den formen han var i vinter, men nå, med et år med fotball i beina, vil jeg tro han stiller ganske godt i neste oppkjøring dersom han forlenger. Mulighetene er der, så får vi håpe han utviser mer tålmodighet enn det Sheriff gjorde.

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4264

                                #16
                                Erik Tobias fra start som vanlig i den muligens viktigste kampen i Jervs historie. Bare å benke seg foran TVen klokka 19

                                Kommentar

                                • BD
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2006
                                  • 1370

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                  Erik Tobias fra start som vanlig i den muligens viktigste kampen i Jervs historie. Bare å benke seg foran TVen klokka 19
                                  Vanskelig å få med seg hva som foregår på banen pga. tåke. Med andre ord faller nok kampen i smak for blusstilhengere

                                  Kommentar

                                  • Dumbo
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2004
                                    • 462

                                    #18
                                    Vanskelig å se at det er noen i det hele tatt på dette Jerv-laget som holder ES-nivå. Sandberg er heldig som ikke er involvert i to baklengsmål i løpet av de første 45 minuttene.

                                    Kommentar

                                    • Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4264

                                      #19
                                      Katastrofal kamp av Sandberg så langt faktisk

                                      Kommentar

                                      • LS89
                                        Kamptrådkongen
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2013
                                        • 3314

                                        #20
                                        Sandberg henger virkelig ikke med her. Skuffende.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎