Nyheter april 2021

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    Nyhetstråd Nyheter april 2021

    Alt som er nytt om Fugla og som har allmenn interesse skal i denne tråden. Idéen er at lettvektsbrukere skal kunne få med seg det meste som er viktige nyheter og informasjon om Fugla uten å måtte lese en eneste annen tråd. I tillegg er tråden til hjelp for oss andre slik at vi slipper å kopiere inn nyhetssaker eller gi samme informasjon i mange tråder. Andre tråder brukes til detalj- og nisjeinformasjon og ikke minst utallige diskusjoner og debatter.

    Vi ønsker mer av dette:

    - TV-klipp
    - Referat fra notiser som bare fins i papirversjonen av avisen
    - Egenproduserte nyheter som treningsrapporter eller informasjon om nye/solgte spillere
    - Referat fra TV, som f.eks. TV2-sporten
    - Rettelser og feil i andre nyhetsartikler
    - Faktainformasjon som angår alle.
    Unngå i det minste spørsmål, ryktesnakk og sidekommentarer.
    Nyhetstråden modereres etter § 12 i forumreglementet (finnes under FAQ) Nyhetstråden modereres strengt. Reglene for nyhetstråden er som følger:
    1. Nyheter skal alltid først publiseres i nyhetstråden, deretter i andre tråder hvis det er interessant.
    2. Nyhetssaker hentet fra nettet skal ikke limes inn i sin helhet. Slik nyheter legges inn i nyhetstråden ved at overskrift, ingress og lenke limes inn.
    3. Nyhetsssaker hentet fra papirutgave av aviser mv. skal ikke legges inn ved ordrett avskrift av hele saken. I stedet legges nyheten inn ved bruk av enkeltstående sitater, evt. ved en kort sammenfatning av innholdet med egne ord. Kilde skal oppgis.
    4. Chatting og kommentarer er strengt forbudt i nyhetstråden.
    5. Nyheter som ikke oppfattes som viktige, publiseres i tråden "Nyheter uten nyhetsinteresse" på LSK-backstage.
    6. Nyheter som omhandler rykter om LSK og LSKs spillere skal publiseres i ryktetråden frem til LSK offisielt kommenterer den aktuelle saken.

    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    #2
    Slik spilles de ti første rundene:

    Bodø/Glimt - Tromsø sparker i gang Eliteserien når den starter lørdag 8. mai kl 18.00 på TV Norge. Se hele spilleplanen for de 10 første rundene i Eliteserien her.


    (eliteserien.no)
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • niko
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2008
      • 438

      #3

      Sannes og Seferi på lista

      Kommentar

      • Hexaphim
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 2716

        #4
        SEKS KLUBBER BER OM UTSETTELSE AV ELITESERIE-OPPSTARTEN

        NTB

        Romerikets Blad melder tirsdag kveld at Lillestrøm, Stabæk, Strømsgodset, Mjøndalen, Sandefjord og FK Haugesund har sendt et forslag til Norges Fotballforbund (NFF) hvor de ber om å få utsatt de to første seriekampene som er berammet til 8.–9. mai og 12. mai.
        "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

        Kommentar

        • DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 3921

          #5
          OPPLYSNINGER TIL VG: SEKS LAG FÅR UTSATT ELITESERIESTARTEN

          Sesongstart for LSK 16. mai.

          Eliteserien sparkes i gang 8. mai, men de to første ligarundene blir ikke fulltallige. Flere av klubbene går ikke i gang før 16. mai.
          Elska þetta félag

          Kommentar

          • bema0806
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2011
            • 521

            #6
            Hyller den nye treningskulturen: – Mye er forandret på kort tid, og jeg håper alle treningstimene vil betale seg

            (Sarpsborg-LSK 0-2). LSK så ut som et bedre lag enn Sarpsborg i 90 minutter. Thomas Lehne Olsen mener det henger sammen med treningsjobben som er lagt ned. Selv føler han seg i bedre form enn på lenge.



            – Jeg føler meg i veldig god form. Det henger kanskje sammen med at laget er bra. Vi har skapt en fin treningskultur, og jeg tror mange har fått øyene opp for det. Det legges ned mange timer, og mange av oss har fortsatt med tre økter. Mye har forandret seg på kort tid, og jeg håper alle treningstimene vil betale seg for både meg og laget, sier spissen.

            Kommentar

            • bema0806
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2011
              • 521

              #7
              Livet smiler til Mathew igjen: – Jeg var ukomfortabel med det som skjedde i januar

              Ifeanyi Mathew (24) startet året uten kontrakt og med ulovlig opphold i Norge. Nå er han glad for at det løste seg med LSK. På banen begynner han også å likne på «gamle gode» Mathew.




              Ifeanyi Mathew (24) startet året uten kontrakt og med ulovlig opphold i Norge. Nå er han glad for at det løste seg med LSK. På banen begynner han også å likne på «gamle gode» Mathew.

              Kommentar

              • bema0806
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2011
                • 521

                #8
                Kan få EM-drømmen knust: – Jeg har et håp, men mitt fokus er spill for LSK

                Den utsatte seriestarten kan bety at Kaan Kairinen (22) ikke kommer med i den finske troppen til EM i sommer. Men en ny regel øker igjen sjansen for midtbanespilleren.


                Den utsatte seriestarten kan bety at Kaan Kairinen (22) ikke kommer med i den finske troppen til EM i sommer. Men en ny regel øker igjen sjansen for midtbanespilleren.

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4262

                  #9
                  MHC ut 2023!

                  (RB+) Nå har han bestemt seg: – Deilig å få det på plass

                  Mads Christiansen (20) forteller at han har bestemt seg for å forlenge LSK-kontrakten.

                  https://www.rb.no/na-har-han-bestemt...s/5-43-1561544

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎