Karakterbok LSK - Molde

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3306

    Karakterbok LSK - Molde

    Har ikke skrevet karakterbok de siste kampene, men i kveld synes jeg Sves og co fortjener en liten korreks. Vi kjører over Eliteseriens beste lag til de grader, og det bør belønnes på børsen. Rbs karakter i parantes.

    Mads Christiansen: 6 (5)
    Overraskende lite å gjøre, og rydder bra opp i det meste som kommer. 0-1 scoringen er det lite han kan gjøre med.

    Espen Garnås: 7 (6)
    Var usikker på Espen før sesongen. Magefølelsen sa at han ville slite med tempo i Eliteserien, men han har gjort alle spådommer til skamme. God kamp hvor Molde kommer til skammelig lite.

    Igoh Ogbu 8 (6)
    Her begynner uenighetene mellom meg og RB for alvor. Er med på å gjøre Molde til en tannløs gjeng som ranet til seg ett poeng. Helt konge i forsvaret.

    Vetle Dragsnes 6 (5)
    Gjør en god jobb defensivt. Er bra med fremover utover i andre omgang.

    Lars Ranger 8 (7)
    Matchvinner i begge ender av banen. Scorer og løper opp Brynhildsen på vei igennom.

    Fredrik Krogstad: 7 (6)
    Styrer midtbanen sammen med Mathew mot Eliteseriens beste lag. Løper ustanselig i 98 min. Bra med ball.

    Ifeanyi Mathew: 8 (7)
    Rydder midtbanen fullstendig defensivt. God med ball og gode pasninger fremover.

    Eskil Edh: 7 (5)
    Frisk og uredd. Behersker både kant og back etter omleggingen til 4-4-2 mot slutten.

    Daniel Gustafsson: 5 (4)
    Gjør mye av den usynlige jobben defensivt. Kan være mer på hugget offensivt.

    Thomas Lehne Olsen: 5 (6)
    God som oppspillspunkt når han kan legge igjen til midtbanen, men ufarlig foran mål. I en kamp hvor LSK dominerer bør han være mer synlig i feltet.

    Gjermund Åsen: 5 (6)
    Innsatsen tilsier en høyere karakter, men jeg trekker ned for valgene han tar underveis. Forventer at en såpass rutinert spiller tar bedre valg.

    Tobias Svendsen: 7 (7)
    Er en ypperlig energispiller å sette innpå når motstander begynner å bli litt kjørt. Ballen ligger limt på foten hans mens han snurrer rundt med motspillerne.

    Ulrik Mathisen: - (-)
    Kom inn for sent til å påvirke kampen i stor grad. Hadde et par situasjoner hvor han fikk ball på kant med store rom bak backen hvor han valgte å ikke utfordre, men ellers helt ok.

    Jonathan Braut Brunes: - (-)
    Kom inn rett før slutt.

    Magnus Knudsen: -(-)
    Kom inn på overtid.

    Geir Bakke: 8 (6)
    Det er store klubber ute i Europa som ikke har herjet med Molde slik LSK gjorde i dag. Kunne muligens gjort bytter tidligere, men det er vanskelig å si noe på denne kampen.

    Ola Hobber Nilsen: 2 (4)
    Ble reddet av en sen utlikning. Horribel linje igjennom kampen. Lot spill gå videre når Molde scoret, men blåste med en gang en Moldespiller la seg i eget felt. Unnlot å gi gult kort etter overfallet i starten av 2.omg, men presterte å gi Ogbu gult kort og ikke Moldespilleren som kastet vekk ball få min. senere. Kunne fint ha gitt flere kort for holding på LSK kontringer hvor han ga fordel.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3306

    #2
    Etter å ha sett oppsummeringen på tv vil jeg heve karakteren på Åsen til 6, muligens 7. Han var enda mer delaktig i mye av det som skjedde mot slutten enn hva jeg fikk med meg fra Felt H.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎