Sesongen 2022

Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Zindrinho
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2019
    • 434

    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

    Ikke toppnivå, men han er i det minste tøffere og smartere i begge bokser enn det Colin er. Føler meg absolutt ikke trygg på sistnevne i storoppgjørene. Tar heller Pettersson litt unna 100% form enn en spiller som knapt har bevist noe som helst denne sesongen. Har vel tilgode å spille en virkelig god kamp for oss, Colin.

    For øvrig, ref det opprinnelige innlegget ditt, så er jeg minst like bekymret for Ranger vs Pellegrino. Grøss og gru.
    Ser den, men Ranger skal i teorien ha Garnås som sikring bak seg, sjøl om pellegrino har blitt flink til å få vinkla seg vekk fra både back og stopper når han kutter innover for å skyte.
    hvis Mvuka har dagen er jeg redd vi kan bli svimle på venstresida vår uansett hvem som spiller, han har vist noen ville greier i det siste.. Lenge til kamp da, vi får vel ingen tilbake fra skade utenom Tom muligens da, virker nesten som pausa kommer mer beleilig for glimt enn for oss, de har spilt seg ned til beinet i det siste.

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4207

      Lundemo skadet på trening. Kjørt vekk fra feltet for å undersøkes. Begynner å bli parodisk dette. Endelig nærmet han seg formen visstnok:

      – Han har sett utrolig bra ut i det siste, hatt god frekvens i det han gjør og jeg føler at det hadde løsnet skikkelig for han i det siste. Han har virkelig meldt seg inn i konkurransen om mye spilletid både som back og midtbane. Med den pausen som er nå og gode treninger, så hadde Marius vært utrolig godt forberedt inn mot kampene som kommer, så det her er bare uheldig for alle parter.

      Kommentar

      • kunden
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 2253

        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
        Lundemo skadet på trening. Kjørt vekk fra feltet for å undersøkes. Begynner å bli parodisk dette. Endelig nærmet han seg formen visstnok:

        – Han har sett utrolig bra ut i det siste, hatt god frekvens i det han gjør og jeg føler at det hadde løsnet skikkelig for han i det siste. Han har virkelig meldt seg inn i konkurransen om mye spilletid både som back og midtbane. Med den pausen som er nå og gode treninger, så hadde Marius vært utrolig godt forberedt inn mot kampene som kommer, så det her er bare uheldig for alle parter.

        https://www.rb.no/skadet-lundemo-mat...L2CeU3hAIJXcec
        Var meget skeptisk til han pga skadehistorikk. Han vil alltid ha et skadespøkelse over seg, og kan neppe gi 100%. Som med Helland. Ser hvordan han unngår dueller, brå bevegelser etc. Ved det minste vindpust blir begge disse to skadet. Regner ikke med å se Lundemo i mange kamper i hverken denne eller neste sesong. Blir en gjennomgangsmelodi at han har en kjenning med et eller annet. Vi fortsetter med å være NAV/sykehjem for halvt- og helinvalide spillere. Meget sympatisk av oss men gir ikke rare avkastningen. Og skulle han bli helt frisk igjen, så gjentar kanskje historien seg - at han går gratis til en større klubb

        Kommentar

        • Pad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2022
          • 597

          Veldig rart at han ikke fikk minutter mot RBK om det er slik Bakke sier.
          Men slik er det når man henter spillere med en skadehistorikk.

          Kommentar

          • BD
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2006
            • 1358

            Lundemo får jo uansett ikke spille, så dette er kun et tap for treningshverdagen.

            Kommentar

            • Pad
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2022
              • 597

              Zan Karnicnik starter også nå mot Norge, mens de f.eks benker Brekalo. Synd man ikke greide å være noen minutter tidligere ute.

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3891

                Karnicnik, som vi var nær ved å signere på vinduets siste dag, starter på høyreback for Slovenia mot Norge i kveld.
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1199

                  oi oi oi. Karnicnik på høyde med våre egne høyrebacker.....

                  Kommentar

                  • Pad
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2022
                    • 597

                    Liten tvil om at han hadde passet bra inn i forsvaret nå. Stygg feil og ut med skade.

                    Kommentar

                    • Lars Henrik Dahl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2020
                      • 1918

                      Opprinnelig skrevet av Pad
                      Liten tvil om at han hadde passet bra inn i forsvaret nå. Stygg feil og ut med skade.
                      Var vel neppe verre enn det som spilte på høyresiden av det norske forsvaret...

                      Kommentar

                      • Playboy1
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 2082

                        Håper snart å se Adams og Lehne sammen på topp
                        Når begge er skadefrie og i god form , skal virkelig motstanderne få bryne seg.
                        Kan det være at vi går mer over til 4-4-2 etter hvert tro ? Eller hvem er mest sannsynlig å trekke litt mer ut mot kanten ,
                        om vi fortsetter med samme formasjon som nå ?

                        Kommentar

                        • McGuffy
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 5089

                          Opprinnelig skrevet av Playboy1
                          Håper snart å se Adams og Lehne sammen på topp
                          Når begge er skadefrie og i god form , skal virkelig motstanderne få bryne seg.
                          Kan det være at vi går mer over til 4-4-2 etter hvert tro ? Eller hvem er mest sannsynlig å trekke litt mer ut mot kanten ,
                          om vi fortsetter med samme formasjon som nå ?
                          Vi kommer ikke til å spille med 4 bak, blir nok 3-5-2 hvis Lehne og Akor skal starte sammen.

                          Kommentar

                          • Nosferatu
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 641

                            I mangel av en kamptråd poster jeg det her:


                            Her er bildet Glimt-fansen ikke vil se - toppscoreren gikk i bakken med store smerter

                            Amahl Pellegrino gikk i bakken med store smerter på trening onsdag. 32-åringen forlot onsdagens trening lenge før økta var over.

                            https://www.an.no/her-er-bildet-glim.../s/5-4-1660323
                            I orden for meg, dette!
                            Your importance in this world is incalculable.

                            Now get some sleep.

                            Kommentar

                            • DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 3891

                              Mulig Akor er tilbake allerede på lørdag!
                              Elska þetta félag

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4207

                                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                Mulig Akor er tilbake allerede på lørdag!
                                Stor kudos til Kåsene, resten av det medisinske apparatet og ikke minst Akor selv. Her har det blitt jobbet utrolig godt og målrettet. Virker som han er utrolig sterk i skallen, unge Adams!

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 3891

                                  Vi blir nummer fem. Sånn er det med den saken!
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • Dumbo
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2004
                                    • 456

                                    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                    Vi blir nummer fem. Sånn er det med den saken!
                                    Før sesongen var det ikke mange som tippet oss høyere enn det.

                                    Kommentar

                                    • Pad
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2022
                                      • 597

                                      Skogvold, Bergum, Mathisen, Slørdahl, Edh, Ranger, Ogbu, Kaan, Knudsen, Seferi.
                                      De unge som var med i troppen ifjor. Hvor mange av disse har tatt steg i år og utviklet seg i riktig retning i år? Er litt merkelig at man med et ungt lag ifjor viste så mye lovende spillmessig, men at man i år har gått bakover på flere steder. Ifjor fikk man opp Ranger, Edh, Knudsen og Slørdahl som fikk 5083 min i serien og da velger jeg å ikke ta med Braut og Mathisen som ble hentet fra lavere nivå, men ikke opp gjennom klubben. I år så har man vel hatt Skogvold i 15 min som den eneste som har tatt steget opp? Og hva gjør Cisse og Solberg på benken idag, foran flere av de andre unge som har spilt og levert ganske bra på 2.laget, når de ikke har levert noe der som tilsier at de er klar for å få betydningsfulle minutter på øverste nivå.
                                      Kort fortalt så syns jeg mye av det man gjorde ifjor som fikk opp kulturbærere, fanfavoritter og også veldig gode spillere har blitt totalt oversett iår. Hvor hadde man endt ifjor uten Knudsen og Edh f.eks.

                                      Kommentar

                                      • DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 3891

                                        I skuffelse over at medaljene og europaplassen ser ut til å ryke, er det viktig at vi ikke blir historieløse.

                                        Som en annen bruker er inne på, er det ingen som i sin villeste fantasi før fjorårssesongen ville ha trodd at vi allerede i fjor kunne melde oss på i toppstriden. Kanskje enda mer utrolig og overraskende er den fantastiske vårsesongen vi har hatt i år. Vi har ledet serien i perioder, for faen! Før comebacket trodde vel vi alle at det ville ta mange år å nærme seg Molde, Glimt og RBK. Nå er vi der at vi er misfornøyde og at det nærmest er dommedagsstemning fordi de aller gjeveste plassene ryker!

                                        Jeg synes trenerteamet og klubbledelsen har gjort en fomidabel jobb med å gjenreise klubben! Så er det klart at det er forbedringspotensiale på alle områder. Vi må håpe og tro at alle de gode kreftene i klubben sammen klarer å utvikle seg selv og hverandre ytterligere. Så er det selvfølgelig både tillatt og fint at det er delte meninger også om dette. Sunn meningsbryting bringer oss også fremover!

                                        We've come a long way, baby!

                                        Jeg både tror og håper at det vi har sett de to siste sesongene bare er begynnelsen på en stor tid for Sportsklubben som vil vare i mange år fremover!
                                        Elska þetta félag

                                        Kommentar

                                        • LS89
                                          Kamptrådkongen
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2013
                                          • 3309

                                          Støtter meg på siste taler. Det som virker befriende, i tillegg til et kompetent trenerteam, er at vi ser ut til å kunne befeste oss som et stabilt topp 6-lag. Det er gledelig. Det virker ganske utopisk at vi skal kunne kjempe mot de økonomiske ressursene til Glimt, Molde og tildels RBK. At vi følger opp fjoråret der vi har spilt 2/3 uten Lehne Olsen er, er intet annet enn imponerende.

                                          Så tror jeg det er viktig at vi alle puster med magen før vi hamrer løs på tastaturet. I går leser jeg innlegg på Facebook om at Bakke må sparkes. Det gjør meg flau, irritert og matt. Laget er fortsatt ungt, og det gror godt i de yngrene rekkkene. Økonomien er god, og når vi kan tillate å by 10 millioner for Mikkelsen sier det litt om hvilke steg denne klubben har tatt de siste årene.

                                          Fremtiden er lys, og jeg tror og håper vi kan nå etablere oss som et stabilt topplag. Alt ligger til rette for det nå.

                                          Så er det noe spesielt å gå inn i en høstsesong der vi blir skuffet fordi vi er i ferd med å miste los på Europa og medalje, selv om vi har alt i egne hender, og ikke ha fokus på nedrykksspøkelse hengende over oss. Det kjennes helt greit ut det også.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎