3. runde i cupen: LSK-AaFK, 29. juni kl. 18.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4273

    #61
    2. omgang bedre, men ingen stor kamp av oss på noen som helst måte. Gjør den jobben vi skal og tar oss videre. Massevis å jobbe med. Vi må seriøst slutte å gi bort 7000 cornere hver kamp. Kudos til forsvarsrekka + Skjærstein som kom fra kampen med æren i behold og vel så det. Rösler banens beste med grei margin. Han har nivået.

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2104

      #62
      Seier og vi slapp ekstra omganger
      ellers ikke mye annet å juble for , selv om vi hadde grei kontroll i 2 omgang.

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3925

        #63
        Seiersrekka på fortet består! Og flyten. Jeg har bare fulgt kampen på nett og jeg forstår det var ganske svakt, spesielt i 1. omgang. Men nå har vi fått en vinnervilje som var helt fraværende for bare et par år siden. Vi etterlyste vinnerskaller og nå virker det vi kan putte ganske mange i den kategorien.

        Vi må komme oss opp av den aldri så lille duppen spillemessig, og kanskje etter hvert få vist vårt beste. Da kan denne sesongen fortsatt bli utrolig morsom!
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • Kroktåa
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2015
          • 2854

          #64
          Hva skjedde med Philip?

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3139

            #65
            Holmbert: 1 skudd, 1 mål. Adams: 2 skudd, 0 mål.

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2854

              #66
              Opprinnelig skrevet av G-Man
              Holmbert: 1 skudd, 1 mål. Adams: 2 skudd, 0 mål.
              Holmbert fikk målet servert på et fat av både Eskil og dommeren (soleklar offside). Akor skaffet seg sine to sjanser sjøl.

              Kommentar

              • Lars Henrik Dahl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2020
                • 2000

                #67
                Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                Holmbert fikk målet servert på et fat av både Eskil og dommeren (soleklar offside). Akor skaffet seg sine to sjanser sjøl.
                Med mindre du har noen sikre kilder: la oss kalle det mistenkt offside. Jeg tror det er offside (se bilde tidligere i kamptråd), men ikke noe som kan kalles soleklart. Målet er godt satt uansett, selv om forarbeidet av Eskil er enda bedre.

                Akor gjør et godt innhopp, skaffer seg flere målsjanser, men brenner dem. Han har betydelig enklere betingelser, ettersom Aafk må framover.

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3139

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                  Holmbert fikk målet servert på et fat av både Eskil og dommeren (soleklar offside). Akor skaffet seg sine to sjanser sjøl.
                  For det første så var det ikke offside fra der jeg satt på tribuna. Dessuten var avslutningen god og klinisk. Akor hadde (som Lars Henrik Dahl sier) enklere arbeidsforhold, samtidig som avslutningene er så langt fra kliniske som det er mulig å komme. I praksis betyr det at Akor trenger langt flere muligheter pr scoret mål.

                  Jeg unner selvfølgelig Akor suksess, mitt poeng er bare at spissduellen langt fra er så avgjort som enkelte later til å synes.

                  Kommentar

                  • Tvilling
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 1462

                    #69
                    Etter å ha studert tv bildene, og brukt pauseknappen i det Edh spiller ballen, så er der klar offside.
                    Men dømt er dømt.
                    Så denne gangen gikk donmerfeilen i vår favør...noe vi bare får takke og bukke for

                    Kommentar

                    • plantemiddel
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2012
                      • 799

                      #70
                      Litt usikker på hvordan det er mulig å være så skråsikker med den elendige TV-produksjonen som ble gjort på Åråsen i går.

                      Kommentar

                      • Lars Henrik Dahl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2020
                        • 2000

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                        Litt usikker på hvordan det er mulig å være så skråsikker med den elendige TV-produksjonen som ble gjort på Åråsen i går.
                        Det er ikke mulig, og i hvert fall finnes det ikke grunnlag for å kalle det en (sole)KLAR offside. En forsvarsspiller er på vei ut, en annen på vei inn. Det er ganske mange bilder mellom kontakten starter med Edhs fot og når den slutter (d.v.s. ballen forlater foten) Hvilket bilde man fryser med kan være avgjørende for vurderingen. La oss kalle det en SANNSYNLIG offside.

                        Offside eller ikke, så lenge vi sammenligner spillernes prestasjoner så kan man ikke ta fra Holmbert den jobben han gjør med scoringen. Det er en klinisk avslutning, i en type situasjon hvor Akkor både har scoret og brent sjanser tidligere i år. Akkor gir oss mer å spille på synes jeg, men Holmbert er livsfarlig foran mål

                        Kommentar

                        • niko
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2008
                          • 440

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                          Det er ikke mulig, og i hvert fall finnes det ikke grunnlag for å kalle det en (sole)KLAR offside. En forsvarsspiller er på vei ut, en annen på vei inn. Det er ganske mange bilder mellom kontakten starter med Edhs fot og når den slutter (d.v.s. ballen forlater foten) Hvilket bilde man fryser med kan være avgjørende for vurderingen.
                          Ganske stor forskjell, ja. Hvis du har to spillere som løper raskt i hver sin retning, kan du få en hastighetsforskjell mellom de to på opp mot 15 m/s. Hvis tv-bildene har 50fps, vil hvert bilde utgjøre 30 cm.

                          Kommentar

                          • maxpayne
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 1206

                            #73
                            Nå trenger Tom Nordlie og Morten Svesengen litt ferie fra hverandre. Studio Åråsen og Dødball podcasten sin siste episode er morsomme men jeg lurer på om de har godt av det Jeg vil slå ett slag for podcasten Dødball der historiene sitter løst og Blakern er f... meg suveren

                            Kommentar

                            • DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 3925

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                              så lenge vi sammenligner spillernes prestasjoner så kan man ikke ta fra Holmbert den jobben han gjør med scoringen. Det er en klinisk avslutning, i en type situasjon hvor Akkor både har scoret og brent sjanser tidligere i år. Akkor gir oss mer å spille på synes jeg, men Holmbert er livsfarlig foran mål
                              Enig i ovennevnte! Jeg tror vi skal være glade for at vi har begge to og nettopp det at de så forskjellige typer. Så kunne vi selvsagt ønsket oss større uttelling fra Akor på sjansene han kommer til og større fart fra Holmbert.

                              Elska þetta félag

                              Kommentar

                              • Lars Henrik Dahl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2020
                                • 2000

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                                Enig i ovennevnte! Jeg tror vi skal være glade for at vi har begge to og nettopp det at de så forskjellige typer. Så kunne vi selvsagt ønsket oss større uttelling fra Akor på sjansene han kommer til og større fart fra Holmbert.
                                Problemet til Holmbert er at vi har blitt liggende for dypt i kampene han har spilt, vi har jo omtrent ikke innlegg i boks. Vet ikke hva Åsen holder på med om dagen, men etter 6 assist på de første kampene er han jo iskald. Ibra får nesten aldri ballen når han er på løp, her hadde vi ellers hatt en viktig bakromstrussel ved siden av Holmbert.

                                Kommentar

                                • Lars Henrik Dahl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2020
                                  • 2000

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                  Nå trenger Tom Nordlie og Morten Svesengen litt ferie fra hverandre. Studio Åråsen og Dødball podcasten sin siste episode er morsomme men jeg lurer på om de har godt av det Jeg vil slå ett slag for podcasten Dødball der historiene sitter løst og Blakern er f... meg suveren
                                  Personlig foretrekker jeg studio Åråsen, synes det blir for mye pjatt i Dødball. Den siste anser jeg som ren underholdning med noen fotballfaglige innslag, førstnevnte som det motsatte. Synes spesielt Nordlie i tospann med Rydje klarer å folkeliggjøre det faglige på en flott måte

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎