Nyheter mai 2023

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    Nyhetstråd Nyheter mai 2023

    Alt som er nytt om Fugla og som har allmenn interesse skal i denne tråden. Idéen er at lettvektsbrukere skal kunne få med seg det meste som er viktige nyheter og informasjon om Fugla uten å måtte lese en eneste annen tråd. I tillegg er tråden til hjelp for oss andre slik at vi slipper å kopiere inn nyhetssaker eller gi samme informasjon i mange tråder. Andre tråder brukes til detalj- og nisjeinformasjon og ikke minst utallige diskusjoner og debatter. Vi ønsker mer av dette:
    TV-klipp
    Referat fra notiser som bare fins i papirversjonen av avisen
    Egenproduserte nyheter som treningsrapporter eller informasjon om nye/solgte spillere
    Referat fra TV, som f.eks. TV2-sporten
    Rettelser og feil i andre nyhetsartikler
    Faktainformasjon som angår alle.
    Unngå i det minste spørsmål, ryktesnakk og sidekommentarer.

    Nyhetstråden modereres etter § 12 i forumreglementet (finnes under FAQ) Nyhetstråden modereres strengt. Reglene for nyhetstråden er som følger:

    Nyheter skal alltid først publiseres i nyhetstråden, deretter i andre tråder hvis det er interessant.

    Nyhetssaker hentet fra nettet skal ikke limes inn i sin helhet. Slik nyheter legges inn i nyhetstråden ved at overskrift, ingress og lenke limes inn.

    Nyhetsssaker hentet fra papirutgave av aviser mv. skal ikke legges inn ved ordrett avskrift av hele saken. I stedet legges nyheten inn ved bruk av enkeltstående sitater, evt. ved en kort sammenfatning av innholdet med egne ord. Kilde skal oppgis.

    Chatting og kommentarer er strengt forbudt i nyhetstråden.

    Nyheter som ikke oppfattes som viktige, publiseres i tråden "Nyheter uten nyhetsinteresse" på LSK-backstage.

    Nyheter som omhandler rykter om LSK og LSKs spillere skal publiseres i ryktetråden frem til LSK offisielt kommenterer den aktuelle saken.​

    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 3922

    #2
    Hyller samholdet og fansen etter derbyseieren: – En følelse som ikke kan beskrives - den må oppleves

    (Vålerenga-LSK 3-4). Seks minutter på overtid sendte Akor Adams hele LSK og Kanari-Fansen til himmels. Etterpå var matchvinneren både rørt og takknemlig.

    https://www.rb.no/hyller-samholdet-o...s/5-43-2009527
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • Kroktåa
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2015
      • 2852

      #3
      Toppkampen viser hvor langt LSK har kommet


      LSK bidro til at det ble en toppkamp med to gode lag. Både spillerne, trenerne og supporterne var skuffet over at de ikke fikk med seg noe mot landets beste lag. Det sier mye om nivået til årets LSK-utgave.

      (RB+)

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2852

        #4
        Innrømmer for mange feil i egen boks: – Vi må jobbe med å bli tryggere på hverandre


        (LSK-Bodø/Glimt 1-2). LSK-spillerne var svært skuffet etter søndagens nederlag. At skuffelsen var så enorm, tar trener Geir Bakke som et godt tegn.

        (RB+)

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2278

          #5
          RB+ https://www.rb.no/det-lysner-i-lsk-m...s/5-43-2016786

          Det lysner i LSK, men ny smell for én spiller

          Skade- og sykdomssituasjonen i LSK ser bedre ut enn i forrige uke – med ett unntak. Med cupfinalen 20. mai som det tredje kampen på åtte dager, trenger Geir Bakke flest mulig skadefri.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3922

            #6
            Raser mot Fotballforbundet: – Totalt skandale



            – For det første har de ikke vært forberedt i det hele tatt, og det har vært ekstremt amatørmessig det de har gjort. Både det åpne salget de satte i gang og måten man kunne selge billetter internt i klubbene, sier Tony Johansen til Nettavisen.

            Han er styreleder i Kanari-Fansen Lillestrøm og tordner mot Norges fotballforbunds (NFF) håndtering av billettsalget til cupfinalen.

            Også styreleder i Brann Bataljonen, Erlend Ytre-Arne Vågane, reagerer sterkt.

            – Det er bare helt utrolig at forbundet ikke klarer å håndtere etterspørsel på en fornuftig måte. Det billettsystemet de har laget virker jo som det er laget på gutterommet av en eller annen i administrasjonen, sier han til Nettavisen.

            Elska þetta félag

            Kommentar

            • niko
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2008
              • 438

              #7
              LSKS FORVANDLING: – I NILS ARNE EGGEN SIN ÅND

              Eskil Edh (20) gir æren til to trøndere for Lillestrøms nye vinnermentalitet.


              Kommentar

              • kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2278

                #8
                Etter det TV 2 erfarer var tysk Bundesliga-klubb på tribunen for å studere Akor Adams (23).
                https://www.tv2.no/sport/fotball/eli...rien/15736725/

                Kommentar

                • OlaG
                  Oversetterdrone
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 872

                  #9
                  LSK-profilen ler av Branns 17. mai-debatt: – Håpløst

                  Skal Brann gå i det tradisjonsrike 17. mai-toget tre dager før en tøff cupfinale? Debatten raser, men på Åråsen rister de bare på hodet av hele problemstillingen.

                  ...

                  – Herregud. Jeg skal gå i tog, jeg også. Hvis toget er grunnen til at du har tunge bein i en cupfinale ... Da må du begynne å gå i deg selv, sier Lillestrøm-midtstopper Ruben Gabrielsen til NRK om debatten som har blusset opp i Bergen de siste dagene.
                  NRK: LSK-profilen ler av Branns 17. mai-debatt: – Håpløst – NRK Sport – Sportsnyheter, resultater og sendeplan

                  Kommentar

                  • 007
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2013
                    • 269

                    #10
                    INFO OM RESTSALG AV CUPFINALEBILLETTER

                    Det har nå åpnet seg to nye muligheter for å sikre seg cupfinalebilletter.​


                    LSK har fått tak i 550 billetter på langside og ca. 100 på VG-øvre

                    Kommentar

                    • DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 3922

                      #11
                      RUBEN GABRIELSEN I UTDRIKNINGSLAG TO DAGER FØR CUPFINALEN: − PÅVIRKET MEG IKKE I DET HELE TATT

                      – Drakk du alkohol i utdrikningslaget?

                      – Nei. Vi var på et sånt hiphop-kurs, og dette var avklart med trenerteamet. De var bare glade for at jeg kunne dra ut og tenke på noe helt annet.

                      LSK-sjefen bekrefter at Gabrielsen hadde sagt ifra på forhånd om det sosiale laget.

                      --​
                      VG prøver å koke suppe på en spiker!

                      Elska þetta félag

                      Kommentar

                      • DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 3922

                        #12
                        En kamp mot klokka for LSK-spissen: – Tar det fra dag til dag

                        Da Thomas Lehne Olsen hinket av banen med ankelskade etter en drøy time satte det nok et støkk i de fleste LSK-supportere. Nå kan spissen berolige dem med at han i hvert fall ikke blir lenge ute.

                        – Han sykler og går, og han jobber med å få ned hevelsen. Vi har et godt håp om å få ham klar til kampen på Briskeby, sier Kåsene.

                        Lars Ranger som skadet ankelen i cupfinalen forrige lørdag, er ikke like nær spill som Lehne Olsen. – Vi venter fortsatt på en konklusjon når det gjelder Lars sin skade, sier Kåsene.
                        ​​
                        Da Thomas Lehne Olsen hinket av banen med ankelskade etter en drøy time satte det nok et støkk i de fleste LSK-supportere. Nå kan spissen berolige dem med at han i hvert fall ikke blir lenge ute.

                        Elska þetta félag

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎