Norgesmesterskapet 2022; Brann - LSK, Ullevål Std. 20.05.23, kl 16.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2848

    #41
    Kaktus til de som håndterte tifo på øvre også. I stedet for å holde hodet kaldt og finne ut av floka (rulle den tilbake) så begynner de å rive. Mange frivillige timer som gikk til helvete der. Ble et tegn på hele finalen. Pinlig hele greia
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • Pad
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2022
      • 617

      #42
      Må heller ikke glemme Ranger som går ut med skade. Håper virkelig ikke det er akillesen som røyk der.

      Kommentar

      • maxpayne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 1206

        #43
        Samme kan det værra når jeg så hvem som delte ut pokalen. NFF tok vel høyde for at det passet seg best med landbruksministeren siden deler av banen var nypløyd og potetene akkurat var kommet i jorda.

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4272

          #44
          Gikk faen meg akkurat som forventet dette. Brann skaper ikke all verden, men alt fortsetter å renne inn. Jeg har ingen ord for hvor elendig denne kampen var. I skammekroken, alle sammen. Fy faen
          Last edited by Kanarivogel89; 20.05.2023, 23:49.

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3310

            #45
            Opprinnelig skrevet av WAK
            Vi kan ikke starte med første lag oppstilling som blir nevnt først i innlegget:

            Hedenstad
            Garnås - Ruben - Dragsnes
            Ranger - Uba - Hoff - Ibrahimaj - Edh
            TLO - Adams​

            Da taper vi garantert. Ikke for at det er noe dårlig lag, men for de har ikke relasjonene.

            Ser at kamper vi har spart spillere eller må unnvære spillere som har vært skadet så har vi spilt langt dårligere.

            Tror også fort det blir denne elleveren om de er skadefrie;

            hedenstad
            garnås-Ruben-tønnesen
            ranger-Knudsen-hoff-Åsen-dragsnes
            Lehne-Adams​

            Eneste mulig endring er at Ibrahimaj kanskje starter. Men hvem som går ut er vanskelig å si.

            Og ha Svendsen, Ibrahimaj, Edh, Ubba Charles og Skjærvik å sette innpå når spillere er slitene er gull verdt. Tror fort det er det vi kan vinne cupfinalen på.
            Med fasiten i hånd så er det nok andre steder enn relasjonene som er problemet, men jeg skal heller skrive mer utfyllende om det i morgen når jeg er litt mer våken.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎