Cupen 2023, 2. runde, Ull/Kisa - LSK, 01.06.23, Jessheim Stadion kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • plantemiddel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2012
    • 799

    Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
    Grov tabbe å utligne. Skulle heller safet inn et tap slik vi gjorde mot Sarp for å være bedre rustet til neste kamp. Vent litt! det virket heller ikke.
    Ja, spesielt irriterende ettersom jeg var så sikker på seier til Kisa at jeg hadde satset penger på H. Med en fin odds. De to målene til Adams kosta meg et tosfiret antall halvlitere

    Kommentar

    • Lars Henrik Dahl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2020
      • 2001

      Akkurat nå kjenner jeg på at det er fryktelig lenge til Premier league starter. Det er jo neste gang det kommer en kamp av betydning. Sånn som det laget ser ut blir det vanskelig å skape engasjement for noe som helst

      Kommentar

      • Pad
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2022
        • 619

        Men da setter vi en rekord i den norske cupen? Aldri før har vel noen tapt to cupkamper med færre dager mellom? 12 dager tok det.

        Kommentar

        • Holterkanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2009
          • 560

          Ydmykende
          ________________________
          TB

          Kommentar

          • Kjøttkaka
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2012
            • 289

            Det skremmende i dag var jo at vi ikke startet så aller verst, men bare ble gradvis dårligere utover kampen. Det er jo selvsagt hårreisende å slippe inn så enkelt, og ikke omsette de mulighetene, men jeg syns det verste var at alle bytter vi gjorde, og alle grep vi tok, tilsynelatende gjorde oss dårligere.

            De ekstraomgangene er noe av det verste jeg har sett. Vi var ikke i nærheten, og så mye mer slitne ut enn dem. Er stallen vår så sluttkjørt? Det var den dauseste sluttspurten siden Dorando Pietri.

            Hadde vi røket 2-1 etter 90, så hadde det vært flaut og ræva, men etter de ekstraomgangene ble det her en skandale.

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1206

              Seriøst dårlig coaching utover i kampen og når spillere som RG og MHC er på 50% ca. så sender det signaler om at dette ikke er så veldig viktig.... Flaut, pinlig og ydmykedene og lufta er i ferd med å gå fullstendig ut av ballongen og det er leeeeenge igjen av sesongen. Den eneste trøsten er at dette forbigår i stillhet på grunn av hva som ble servert i trøndelag.

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4283

                Opprinnelig skrevet av Kjøttkaka
                Hadde vi røket 2-1 etter 90, så hadde det vært flaut og ræva, men etter de ekstraomgangene ble det her en skandale.
                Jepp, dette. Da vi utliknet, var jeg ganske sikker på at vi kom til å ta det i ekstraomgangene. Så kommer vi ut med null guts. Evner ikke å skape noe som helst som ligner trøkk over en periode på 2x15. Ibrahimaj klarte knapt å gå mot slutten der. Er det virkelig så jævlig dårlig stilt?

                Hadde vi ryki 2-1, så hadde jeg trekt litt på skuldrene, for det var rett og slett ikke dagen for oss. Vi burde scora sju-åtte mål på de sjansene vi skapte i ordinær tid. Men altså, de ekstraomgangene, de skremte meg virkelig. Totalt gjennomført patetiske 30 minutter mot et lag som også har hatt et tøft kampprogram. Jeg vet ikke om vi trenger en pause eller hva det er, men nå må spillere og trenere gå i seg selv her, for dette er ikke sportsklubben verdig i det hele tatt. Kanskje er det bra at vi slipper 3. runde om ei uke...

                Kommentar

                • Pad
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2022
                  • 619

                  Lundemo? Var ikke han klar for kampen mot HamKam.

                  Kommentar

                  • Kanarivogel89
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 4283

                    Opprinnelig skrevet av Pad
                    Lundemo? Var ikke han klar for kampen mot HamKam.
                    Bare å avskrive Marius først som sist. Halvt år igjen av kontrakten og har knapt spilt tellende minutter for oss. Kroppen hans tåler beviselig ikke fotball på dette nivået.

                    Hva så med Vindheim? Uvisst hvorvidt han stilte på benk eller ikke. Uansett ble han ikke vurdert som fit nok til å engang komme inn her. Totalt krise.

                    Kommentar

                    • bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2855

                      For en gjeng. Vi taper altså mot et lag hvor spillerne måtte avspasere på jobb de siste timene for å rekke kampen. Et lag som sliter i 2 divisjon. Ikke bare i ordinær tid men i ekstra omganger! Jeg vil hevde dette er topp 5 pinlige tap gjennom tidene i klubbens historie. Det sier ikke rent lite.

                      Jeg har mista trua på dette prosjektet! Siden i fjor sommer, altså i snart ett år har pila pekt nedover. Vi har rett og slett vært rævva! Vi har også slutta med den positive utviklinga med å få fram unge spillere og satse lokalt men henter nå gamle avdanka spillere og spillere som ikke har tilført en dritt utenom å være skada. I god gammel Lillestrøm stil! En hel ellever har underprestert så til de grader kontra i fjor. Kun Ranger og Adams (som selvsagt har sine åpenbare mangler) har prestert noe som kan ligne elitenivå. Hoff var god i noen kamper men son så mange andre som har kommet til klubben blir han bare dårligere og dårligere. Man må faktisk begynne å stille spørsmål med trenerteamet her for de har ansvaret når en hel gruppe presterer så rævva samtidig. Jeg kan i alle fall ikke fatte at gutta blir høye og mørke av å samle på fjerdeplasser
                      I år så tar vi alt

                      Kommentar

                      • Ranakanaris
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 487

                        Jaja...... fortsatt noen som mener LSK er på rett sti når det gjelder måten vi driver på??? Hehe.... står fortsatt på att det trengs skikkelig opprydding i klubben. Spesielt kan store deler av styre og stell finne seg en annen jobb. Vi er ikke på rett sti og vi er ikke en gang i nærheten på å treffe stien.

                        Kommentar

                        • LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3319

                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                          Bare å avskrive Marius først som sist. Halvt år igjen av kontrakten og har knapt spilt tellende minutter for oss. Kroppen hans tåler beviselig ikke fotball på dette nivået.

                          Hva så med Vindheim? Uvisst hvorvidt han stilte på benk eller ikke. Uansett ble han ikke vurdert som fit nok til å engang komme inn her. Totalt krise.
                          Hvis jeg så riktig av hva LSK la ut på some før kampen, så gikk han i sivil. Så da har han neppe greid belastningen med to kamper på rad. Neppe noe å forlenge.

                          Lundemo med, men de tør jo ikke å bruke han på kunstgress, så han er bare å avskrive.

                          Dette laget har fullstendig kjørt seg sjøl i grøfta. Flatt batteri, og låst seg helt fast. Jeg frykter ny kollaps mot Stabæk til helga. Det er ingenting som tilsier at vi skal snu dette med det første.

                          ​​​Jeg håper seriøst vi henter Skogvold tilbake asap. Terminer gjerne kontrakten til Lundemo og hent inn noe nytt.

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4283

                            Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                            Jaja...... fortsatt noen som mener LSK er på rett sti når det gjelder måten vi driver på??? Hehe.... står fortsatt på att det trengs skikkelig opprydding i klubben. Spesielt kan store deler av styre og stell finne seg en annen jobb. Vi er ikke på rett sti og vi er ikke en gang i nærheten på å treffe stien.
                            Jepp, jeg mener vi har vært på rett vei helt siden nedrykket. Vi er kanskje litt inne i en blindgate akkurat nå, men det betyr ikke at klubben har blitt drevet ræva de siste tre årene. Det er beviselig feil. Litt sånn holdning at alt vi gjør bra er flaks, mens alt vi gjør dårlig er pur udyktighet. Sånn funker det ikke.

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3141

                              Sarpsborg-fansen har ikke peiling, de hevdet faktisk at Bakke var rådvill i motgang og ikke evnet å snu skuta når det blåste i mot...

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3141

                                Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                En hel ellever har underprestert så til de grader kontra i fjor. Man må faktisk begynne å stille spørsmål med trenerteamet her for de har ansvaret når en hel gruppe presterer så rævva samtidig.
                                Ikke i Lillestrøm, her har vi det for koselig til å stille krav eller vanskelige spørsmål. Og min spådom er at når vi skiller lag med Bakke så er vi tilbake der vi pr i dag hører hjemme, og det er i OBOS.

                                Kommentar

                                • Zindrinho
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2019
                                  • 445

                                  Opprinnelig skrevet av G-Man

                                  Ikke i Lillestrøm, her har vi det for koselig til å stille krav eller vanskelige spørsmål. Og min spådom er at når vi skiller lag med Bakke så er vi tilbake der vi pr i dag hører hjemme, og det er i OBOS.
                                  La laget slippe seg løs for f***, ikke besvar Kisas sammenklumping i midten med at vi også klumper oss inn i midten, doble og triple(!) på kant, få fart på kula, ikke stå på 5m og vente 1 min på et innlegg man må bakover for å hente, fordel roller spesiellt defensivt, ikke la 3 mann ruse i samma duell. Begynn å man-marke motstanders frispillings-mann så vi slipper at alt imot blir kjempesjanse, enhver spiss som kommer dypt får en 30m radius helt jævla aleine HVER gang.
                                  Er redd detta "solid og stødig" mantraet blir en ball'n'chain rundt foten på de fleste. Let my people go!

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎