Runde 9; Odd - LSK, søndag 26/5, kl. 17.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *eLSKerLSK*
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 427

    #81
    Opprinnelig skrevet av Dole

    Det er vel ingen som er fornøyd med resultatene eller det som blir vist i samtlige kamper.

    Men du mener det å være en god supporter innebærer å slenge om seg med usakligheter?
    Situasjonen tatt i betraktning, synes jeg ikke nivået i kampens hete er så galt. Å stille seg til dommer over andre supportere er vel ikke særlig saklig det heller.

    Kommentar

    • WAK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 964

      #82
      Opprinnelig skrevet av hthaug
      Jeg ler så jævlig. Skogvold kan holde seg til FIFA, på banen har han ingenting å gjøre.
      Akkurat som du har ingen ting på Kanari Fansen forum å gjøre!

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3338

        #83
        Unggutta gjør en kjempejobb de. Synes spesielt Efe var solid, trygg og rolig med ball.

        De etablerte som svikter, spesielt Åsen og Ibrahimaj som knapt holder PostNord om dagen.

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9413

          #84
          Opprinnelig skrevet av LS89
          Unggutta gjør en kjempejobb de. Synes spesielt Efe var solid, trygg og rolig med ball.

          De etablerte som svikter, spesielt Åsen og Ibrahimaj som knapt holder PostNord om dagen.
          De to siste du nevner vi må handle oss vekk fra å bruke i 90 min. Er jo treigere enn dissa som blei kjørt rundt på Arena'n i pausen der blitt.

          Kommentar

          • maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1224

            #85
            Vi taper mot ett lag som garantert havner på plass 14 - 16. Jeg har virkelig problemer med å skjønne at svensken var Mesfins førstevalg som trener. Jeg forstår det ikke. Alt som har skjedd etter juli 2023 er en togcrash i sakte film.

            Kommentar

            • Pad
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2022
              • 688

              #86
              Må nevnes om Ibra og Åsen at de også har spilt veldig mye i det siste. Grunnen er selvfølgelig, igjen, dårlige vurderinger på kontorene. Synes begge er fine spillere å ha både i tropp og oppstillinger, men da må de også få noen pauser.
              Men man må bare innse at "prosjektet" Skogvold har sendt hele klubben flere steg bakover. Rett og slett en grusom bom av de som skal vurdere. Man fikk også to muligheter til å vurdere og gjøre noe, men bommet begge ganger.

              Kommentar

              • kanarisuper
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2019
                • 608

                #87
                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                Vi taper mot ett lag som garantert havner på plass 14 - 16. Jeg har virkelig problemer med å skjønne at svensken var Mesfins førstevalg som trener. Jeg forstår det ikke. Alt som har skjedd etter juli 2023 er en togcrash i sakte film.
                Speiles godt med 2 lagets prestasjoner også syns jeg

                Kommentar

                • hthaug
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2004
                  • 421

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av WAK

                  Akkurat som du har ingen ting på Kanari Fansen forum å gjøre!
                  Du kan ta deg en bolle. Laget datt sammen når Skogvold kom inn, , og det var han som dreit seg ut før scoringa.

                  Kommentar

                  • Tommy og Tigeren
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2017
                    • 276

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av Dole

                    Mulig du synes Mesfin er en idiot. Selv tenker jeg det er et utsagn som neppe kommer fra en nobelprisvinner.
                    Godt med nobelprisvinner som deg på forumet, løfter det til et annet nivå, HALLELUJA.

                    Kommentar

                    • Svart og gul
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2004
                      • 326

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                      Vi taper mot ett lag som garantert havner på plass 14 - 16. Jeg har virkelig problemer med å skjønne at svensken var Mesfins førstevalg som trener. Jeg forstår det ikke. Alt som har skjedd etter juli 2023 er en togcrash i sakte film.
                      Det var han absolutt ikke, og det er vel litt av problemet her. Vi hadde en muntlig avtale på plass med en bløffmaker som havnet et annet sted.

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3178

                        #91
                        Jeg så ikke den katastrofekampen mange andre åpenbart så. Jeg synes det var mange lyspunkter, inkludert Larsson (som de fleste her ville sende hjem), Lundemo (som jeg ville sende hjem), Lucky, Alex og Garnås. Mads klarte seg bra også.

                        Hovedproblemet i dag var dessverre igjen farten i hode og bein på Åsen og Ibra (og Tønnesen). Omstillingsfasen fungerer overhodet ikke. Og Skogvold hadde et forferdelig innhopp, plutselig var det som å spille med en mann mindre.

                        Og bare for å rote i vepsebolet: Jeg har fortsatt tro på prosjektet, og mener at det å sparke treneren er det dummeste vi kan gjøre. Men sier igjen: I neste vindu må Mesfin levere, og det handlerførst og fremst om midtbanenn

                        Kommentar

                        • AB40
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Aug 2015
                          • 56

                          #92
                          Førsteomgangen var billetten vår til 3 uvurderlige poeng her. ODD GA oss ballen gang på gang og vi viser at vi er så ufattelig avhengig av Lehne for å få til spill eller sette ballen i mål.
                          Hvorfor man ikke handlet inn en spiss med noen like kvaliteter som han, spesielt i oppspill er for meg helt ufattelig. Uten å sage Skogvold noe særlig så kan man vel fint si at han ikke har de samme kvalitetene og styrkene.

                          Det å klage på Skogvold blir litt for lite produktivt for meg. Er helt enig i at det var alt for "all in" på han, men samtidig hentet vi Va og han tok jo plassen så og si med en gang. Så den situasjonen er jo løst. Nå er jo Røssling også foran på kanten tror jeg.

                          Som mange andre har nevnt har også min største bekymring vært midtbanen. Blir for lett løpt gjennom sånn konstellasjonen har vært frem til nå. Får flashbacks av 19 sesongen og søpla i fjor som jo er jævlig skremmende.








                          Kommentar

                          • hthaug
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2004
                            • 421

                            #93
                            Jeg synes Lucky, Va og Røssing gjorde mye positivt, men de er ingen fyrtårn, og Odd var flinke til å pakke seg rundt målet. Her ligger det noe uforløst som jeg har lyst til å se mer av når samhandlingen sitter bedre. Hvordan man kunne ha brukt disse i tillegg til Uba og Furuha skal jeg ikke si så mye om, men det hadde vært artig å se.
                            Lehne blir ofte alt for alene.

                            Mads
                            Eric -Garnås - Gabbe - SMF
                            Ibra - Lundemo
                            Uba - Lehne -Alex/Furuha - Va.

                            Kommentar

                            • WAK
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 964

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av hthaug

                              Du kan ta deg en bolle. Laget datt sammen når Skogvold kom inn, , og det var han som dreit seg ut før scoringa.
                              At du klarer å skrive følgende;

                              Jeg ler så jævlig. Skogvold kan holde seg til FIFA, på banen har han ingenting å gjøre.

                              Om en ung LSK spiller sier egentlig nok til at bare er dumt å gidde å kommentere det men klarte ikke la være. Når du følger opp med analysen om at laget datt sammen når han kom inn sier sitt om hvor jævla ræva supporter du er.

                              At du bemerker at siste målet var Skogvold sin feil er helt greit og det er han veldig klar over. Men hvis du tror det du skriver hjelper Skogvold og klubben så tar du jævli feil.

                              Så med din rett til å skrive hva du vil har jeg min like rett til å skrive at du er en ræva supporter og sånne har ikke Kanari Fansen bruk for.

                              Og ut fra kommentarene dine er det ikke vanskelig å se at du har ingen peiling på fotball. At vi tapte kampen i dag er ikke Skogvold sin skyld. At vi tapte kampen i dag har som hovedårsak at vi ikke klarer å skape nok store sjanser til å score (eller scorer på de sjansene vi har) når vi dominerer banespillet i første omgang.

                              Tar meg gjerne ei bolle. I hvert fall om du tar deg ei pille!



                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4444

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av G-Man
                                Jeg så ikke den katastrofekampen mange andre åpenbart så. Jeg synes det var mange lyspunkter, inkludert Larsson (som de fleste her ville sende hjem), Lundemo (som jeg ville sende hjem), Lucky, Alex og Garnås. Mads klarte seg bra også.

                                Hovedproblemet i dag var dessverre igjen farten i hode og bein på Åsen og Ibra (og Tønnesen). Omstillingsfasen fungerer overhodet ikke. Og Skogvold hadde et forferdelig innhopp, plutselig var det som å spille med en mann mindre.

                                Og bare for å rote i vepsebolet: Jeg har fortsatt tro på prosjektet, og mener at det å sparke treneren er det dummeste vi kan gjøre. Men sier igjen: I neste vindu må Mesfin levere, og det handlerførst og fremst om midtbanenn
                                Kampen isolert sett er ikke så ille. Hadde vi ligget trygt på en sjuendeplass med 15 poeng, hadde jeg satt denna på kontoen for stang ut-kamp og sett frem mot neste helg, men nå begynner det faktisk å brenne litt på dass. Jeg meldte at vi burde ta minst sju poeng mot Odd, Tromsø og Kåffa. Det er allerede umulig – og Odd vil jeg si er det svakeste av disse tre… Lehne ute, Kito halvskada, Knudtzon ute, Uba ute, Roseth ute, Hoff ute, Skogvold flopper … sju førstelagsspillere som enten er skada eller helt ute av det. Nei, nå er det faen meg mørkt altså. Dette er et jævla tungt tap å svelge.

                                Og please, det holder nå, Tønnesen. Vi har en gyllen venstrefot som råtner bort på benken #FreePreben

                                Edit: Glemte Ranger. Åtte førstelagsspillere. Man kan sikkert ta med Bolly og Solberg også, og da snakker vi en hel ellever av utespillere…
                                Last edited by Kanarivogel89; 27.05.2024, 06:58.

                                Kommentar

                                • hthaug
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2004
                                  • 421

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av WAK

                                  At du klarer å skrive følgende;

                                  Jeg ler så jævlig. Skogvold kan holde seg til FIFA, på banen har han ingenting å gjøre.

                                  Om en ung LSK spiller sier egentlig nok til at bare er dumt å gidde å kommentere det men klarte ikke la være. Når du følger opp med analysen om at laget datt sammen når han kom inn sier sitt om hvor jævla ræva supporter du er.

                                  At du bemerker at siste målet var Skogvold sin feil er helt greit og det er han veldig klar over. Men hvis du tror det du skriver hjelper Skogvold og klubben så tar du jævli feil.

                                  Så med din rett til å skrive hva du vil har jeg min like rett til å skrive at du er en ræva supporter og sånne har ikke Kanari Fansen bruk for.

                                  Og ut fra kommentarene dine er det ikke vanskelig å se at du har ingen peiling på fotball. At vi tapte kampen i dag er ikke Skogvold sin skyld. At vi tapte kampen i dag har som hovedårsak at vi ikke klarer å skape nok store sjanser til å score (eller scorer på de sjansene vi har) når vi dominerer banespillet i første omgang.

                                  Tar meg gjerne ei bolle. I hvert fall om du tar deg ei pille!

                                  Kommentar

                                  • WAK
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 964

                                    #97
                                    Hvorfor svarer du med dette innlegget??

                                    Disse supporterne er jo det stikk motsatte av deg. De støtter laget!! Har du sett videoen i det hele tatt??

                                    Supporterne er fly forbannet. De sier dette ikke er godt nok. Noe vi alle er enige i. De sier at spillerne kan bedre enn dette og forlanger det.

                                    De kommer også med støtteerklæringer. Sier dette skal vi klare sammen. «Vi er mye bedre enn dette. Dette sitter i hue»

                                    Der i mot du går løs på en spiller. I tillegg en ung spiller som trenger å høre alt annet en det du klarer å lirke ut av deg. Alle som har litt greie på fotball skjønner at Skogvold kan langt bedre enn det han presterte i går. Og en stor faktor på hvordan han skal klare det sitter i hodet. Vi får bare håpe at Skogvold ikke er inne på dette forumet og leser. Om han skal prestere bedre er det siste han trenger.

                                    Så igjen…..din rett til å si hva
                                    du mener og noe du tydeligvis gjør. Så har jeg min rett til å si at om man tenker klubben og spillerne sitt beste, har vi ingen bruk for deg som supporter. Finn deg noe annet gjøre. Følg med FIFA spill og støtt laget ditt der. Der tåler nok spillerene å høre at de kan finne seg noe annet å gjøre ;-)

                                    Håper alle forstår poeng mitt. Selvfølgelig må alle få fortelle at de er jævli misfornøyd og krever noe bedre enn dette. Hadde alle vært fornøyd med det som har vært prestert hittil så hadde kunne i hvert fall klubben kunne lagt ned. Men sitte å skrive disse kommentarene om enkelte spillere som klubben er faen meg ikke greit. At det i tillegg er en ung lokal spiller som elsker klubben og trenger den støtte han kan få gjør det ikke noe bedre.

                                    Kommentar

                                    • hthaug
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2004
                                      • 421

                                      #98
                                      Så Skogvold er beskyttet i motsetning til for eksempel Åsen eller Gabrielsen og andre inkludert trenerne som har fått gjennomgå i ganske mange kamper i år, også her på forumet? Da sier du tydeligvis ingenting. Siden du har tatt på deg rollen som sjefs-supporter, så får du får begynne å rydde litt å velge ut de som får lov til å være supporter eller ikke da, både her inne og på Facebook tydeligvis, jeg tror du får litt å gjøre, og velger du i tillegg bortekamper, så kunne du sikkert ha fjernet halvparten av de som var i Sarpsborg.

                                      Kommentar

                                      • G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3178

                                        #99
                                        Ok, det er nå dagen derpå. Det må være lov å kritisere både enkeltspillere, trenere og sportssjef. Det må være lov å være frustrert over at det vi prøver på tar tid. Og det er forståelig at en kommentar i kamptrådens hete går over alle støvleskaft. (Jeg trykket der og da like på kommentaren om at Skogvold burde holde seg til FIFA fordi innhoppet hans var så svakt - på toppen av all annen frustrasjon. Men jeg mener det selvfølgelig ikke, og 5 minutter senere synes jeg det er bare dumt). Jeg håper og tror at både Skogvold og alle andre forstår en slik holdning / kommentar i forhold til den konteksten den kommer i.

                                        Når det er sagt har vi litt å gå på når det gjelder hvordan vi omtaler hverandre.

                                        PS! Denne moderasjonen gjelder ikke Tommy & Tigeren som åpenbart er en Søplasupporter med særdeles begrensede sjelsevner.

                                        Kommentar

                                        • WAK
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2006
                                          • 964

                                          Opprinnelig skrevet av hthaug
                                          Så Skogvold er beskyttet i motsetning til for eksempel Åsen eller Gabrielsen og andre inkludert trenerne som har fått gjennomgå i ganske mange kamper i år, også her på forumet? Da sier du tydeligvis ingenting. Siden du har tatt på deg rollen som sjefs-supporter, så får du får begynne å rydde litt å velge ut de som får lov til å være supporter eller ikke da, både her inne og på Facebook tydeligvis, jeg tror du får litt å gjøre, og velger du i tillegg bortekamper, så kunne du sikkert ha fjernet halvparten av de som var i Sarpsborg.
                                          He he rolle som sjefs-supporter ja. Voldsomt så nær du tok deg av at jeg ga meg friheten til å si min mening om dine kommentarer akkurat som du tok deg retten til å si hva du sa om Skogvold.

                                          Kan du ikke bare stå for det du sa eller være mann nok til å si som G-Man sier, at han ikke mener det og mente etter 5 minutter at det var dumt.

                                          Uansett om det er Gabrielsen, Åsen eller Skogvold som får kommentarer som at man kan finne seg noe annet å gjøre, hold deg til FIFA. Det er når du entret banen så rakna det, det er din skyld vi tapte. Så synes jeg man kan spare seg for det.

                                          Når man i tillegg sier det til en ung lovende spiller som det ikke er vanskelig å se at ikke har den høyeste selvtilliten for øyeblikket da er du faen meg ganske tjukk i hodet. Hvis du tror det hjelper klubben og spilleren så ja….

                                          Jeg står for alt jeg har sagt. Vet at nå kommer det masse mas om at det må være lov å kritisere spillere bla bla. Det er jeg helt enig i men måten og innholdet som ble sagt om Skogvold synes jeg som supporter ikke hører hjemme. Jeg er nå ferdig med saken og har postet mitt siste innlegg om denne saken.

                                          Kommentar

                                          Working...