Bra av TLO å sette den i mål. Synd at det var offside.
Treningskamper 2025
Collapse
X
-
Fortsatt mange upresise pasninger. Flere fra Karlsbakk, som vel har vært en av våre beste tidligere i år. Jeg gruer meg til generalprøven mot Fredrikstad. Jeg er redd den kampen ikke kommer til å gi oss den nødvendige selvtilliten før seriestart.Elska þetta félagKommentar
-
Tenker at dette har vært en positiv oppkjøring.
Ingen nye skader og flere er enten kommet tilbake eller er i ferd med å komme tilbake fra skade. Flere er også i vesentlig bedre form enn i fjor.
Synes vi på keeperplassen også ser bedre ut der Christiansen gjør gode kamper.
Har tro på en god sesong.
👍 2Kommentar
-
Dagens kamp var alt i alt positiv, ikke noe fyrverkeri akkurat, men vi viser at vi er en god del bedre enn motstanderen - som tross alt er på det nivået vi skal konkurrere mot i år. Positivt med mange gode innlegg og effektivitet. Lehne var god i boksen i dag og kunne fort scora et par til.👍 2Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Flyttet en del innlegg til 2025-tråden, da denne tråden handler om årets treningskamper.
Sailor man, mod👍 1Kommentar
-
Jubril Adedeji, engelskmannen som har kommet på lån fra Aalborg, vil få spilletid i kampen mot FFK i dag. Ødegaard sier til rb at han har ganske få kantspillere tilgjengelig.
Felix Va (syk), Kparobo Arierhi (på vei tilbake etter liten muskelskade) og Salieu Drammeh (på vei tilbake etter liten muskelskade) står alle over kampen mot Fredrikstad. Ifølge LSKs fysioterapeut Geir Kåsene er det godt håp om at alle er spilleklare til serieåpningen mot Aalesund 31. mars.
Elska þetta félagKommentar
-
Kommentar
-
LSK stiller med dette laget mot Fredrikstad (4-3-3): Mads Hedenstad Christiansen – Eric Larsson, Espen Garnås, Ruben Gabrielsen, Kristoffer Tønnessen – Markus Karlsbakk, Vebjørn Hoff, Eric Kitolano – Leandro Neto, Thomas Lehne Olsen, Jubril Adedeji.
Benken: Stefan Hagerup, Lars Ranger, Sander Moen Foss, Frederik Elkær, Tochukwu Ogboji, Kevin Krygård, Efe Lucky, Moctar Diop, Angelos Chimanta, Filip Reshane, El Schaddai Furaha.
Elska þetta félagKommentar
-
-
Kommentar