Treningskamper 2025

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *eLSKerLSK*
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 516

Opprinnelig skrevet av Sailor Man
    Den overgangen får Kito (tror jeg) ta skylda for - fryktelig forsøk på hælspark med hele laget på vei framover.
    #Reprise

Kommentar

• G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3435

Jeg skjønner at Kitolano trenger tid etter skaden, men herregud så elendig han fremstår...

Kommentar

• DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4525

14-åring fra Drammen kommer inn. Tipper han scorer. Husker hvordan guttungen Martin Ødegaard eide oss da han debuterte mot oss for mange år siden.
        Elska þetta félag

Kommentar

• Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4770

Tenk at Kitolano får betalt for å spille fotball a, dere. Det er håp for oss alle
          Last edited by Kanarivogel89; 22.03.2025, 16:50.

Kommentar

• *eLSKerLSK*
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2005
            • 516

Ranger er positiv.

Kommentar

• DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4525

Diop har jo i det minste vært i nærheten ved flere anledninger. Med bedre innlegg hadde han fort scoret i dag igjen.
              Elska þetta félag

Kommentar

• Hexaphim
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 2882

Skudd er ikke Luckys store styrke. Alt går i blokka eller over mål.

Kommentar

• Holterkanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2009
                  • 602

Har vi noen gang vært dårlige før sesongstart? Klarer ikke å engasjere meg positivt etter det jeg ser i dag

Kommentar

• Fotball24/7
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2008
                    • 272

Opprinnelig skrevet av Holterkanari
                    Har vi noen gang vært dårlige før sesongstart? Klarer ikke å engasjere meg positivt etter det jeg ser i dag
                    2001….
                    Dette er en ball

Kommentar

• G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3435

Fikk man noen svar av dette så har man stilt feil spørsmål...

Kommentar

• LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3448

Bare å få på Diop fra start. Ingenting å lure på.

Ranger, deilig å se klyvene og stegene offensivt. Betydelig bedre enn sin makker Larsson.

Kommentar

• Kanarivogel89
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 4770

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                          Diop har jo i det minste vært i nærheten ved flere anledninger. Med bedre innlegg hadde han fort scoret i dag igjen.
                          Enig. Jeg håper i det lengste på dette laget i sesongstarten:

Drammeh - Diop - Và
                          Karlsbakk - Krygård - Neto
                          Elkær - Moen Foss - Garnås - Ranger
                          MHC

Men det blir nok neppe fasit. TLO, Hoff og Lunan klemmer seg inn på gamle meritter. Overrasker meg ikke om Larsson og Tønnesen starter også

Kommentar

• Sailor Man
                            Moderator
                            • Jun 2007
                            • 1557

Rimelig jevn kamp, men Fredrikstd et godt hakk bedre. Positivt er at vi klarte å stå imot innlegg i egen boks i dag, negativt at jeg synes det går altfor treigt framover. FFK ligger mye dypt og presser, som vi kommer til å se mye av når sesongen starter, så litt skuffende at vi skapte så lite.

Kommentar

• DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 4525

Dette FFK-laget er ikke i nærheten av 2024-utgaven. Også mange forfall. Likevel er de mer enn gode nok til å vinne lett mot oss. Jeg er redd Rekdals Ålesund er mye mye bedre enn dagens motstander.
                              Elska þetta félag

Kommentar

• Lillelord
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Aug 2004
                                • 126

Vi mangler fart og ekstremferdigheter i start-elveren, kunne spilt til påske uten å scoret. Lukter ikke svidd av midtbanen vår, Karlsbakk med mange feilpasninger, Kitolano sjanseløs. Enig i at Diop bør starte.
                                Last edited by Lillelord; 23.03.2025, 15:59.

Kommentar

• Pad
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2022
                                  • 807

En ting som er sikkert er at Rekdal ser dagens prestasjon fra Mads. Kommer til å stille opp mye folk i 5m på alle dødballer.

Kommentar

• Mingus
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Mar 2004
                                    • 197

Dette var en helt jevn kamp. Ffk skapte fint lite utenom straffa. Vi så ikke veldig farlige ut, men det gjorde heller ikke hjemmelaget. Håper dette er siste året vi ser Hoff i gult. Han vil nok holde i Obos, men skulle vi rykke opp så blir han for veik. Kito fortsetter å være en mål garantist, i år som i fjor - for motstanderlaget. Balltapene hans resultater nesten alltid i mål i mot. Positiv Neto, Ranger og Diop. Ny signeringen viste lite, men har jo knapt hilst på resten av laget enda. Skal få tid. Denne nye Angelos synes jeg er spennende med god fart og teknikk. Årets overraskelse?

Ellers håpløst rævva produksjon av kampen på Direktesport. Kameraføring og kommentor på nivå med Lsk hallen productions.

Kommentar

• DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 4525

Hvis Va og Drammeh blir klare og spiller sammen med Diop, bør vi kunne skape vesentlig mer fremover. Med Ranger fra start, en Karlsbakk som finner medspillerne med pasningene som i tidligere kamper, Krygård kommer i form og hvis Gabrielsen slutter å dempe ballen til motspiller på 5-meter, kan det være håp in the hanging snore. Pluss en keeper som sprer mer trygghet, da.
                                      Elska þetta félag

Kommentar

• knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9609

Registrerer at flere bekymrer seg litt rundt keeperplassen. Det var jo faen meg på tide!

Som om ikke et nedrykk var varsku nok!

Selvik redda plassen for FKH i flere sesonger og er nå mister clean sheets i Championship.

Mens togstasjonhælvette slepper inn alt!

63 mål på 30 kamper i fjor. 2.1 pr kamp i snitt. Dvs du må skåre 3 for å vinne.

Mesfin og resten av sport er noen jævla klovner som ikke foretar seg no!

Det å flytte rundt på biffen, er faen å omgå problemet. Veikt lederskap!

Klarer noen av keepera våre å bevise at de får det til i Obos?! Venter i spenning!

Kommentar

• G-Man
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2011
                                          • 3435

Opprinnelig skrevet av knut
                                          Registrerer at flere bekymrer seg litt rundt keeperplassen. Det var jo faen meg på tide!

Som om ikke et nedrykk var varsku nok!

Selvik redda plassen for FKH i flere sesonger og er nå mister clean sheets i Championship.

Mens togstasjonhælvette slepper inn alt!

63 mål på 30 kamper i fjor. 2.1 pr kamp i snitt. Dvs du må skåre 3 for å vinne.

Mesfin og resten av sport er noen jævla klovner som ikke foretar seg no!

Det å flytte rundt på biffen, er faen å omgå problemet. Veikt lederskap!

Klarer noen av keepera våre å bevise at de får det til i Obos?! Venter i spenning!
                                          Mange tomler opp til dette innlegget. Nok et eksempel på i hvilken grad de sportslig ansvarlige har rota det til. Men når vi nå først er i denne situasjonen - og den beste keeperen vi har (og som visstnok også er en fin fyr) - studerer i Oslo, så får vi spille med den beste som er tilgjengelig, og det er Hagerup.

Kommentar

Working...