Treningskamper 2025
Collapse
X
-
-
Tenk at Kitolano får betalt for å spille fotball a, dere. Det er håp for oss alleLast edited by Kanarivogel89; 22.03.2025, 16:50.😂 2😎 1Kommentar
-
-
Har vi noen gang vært dårlige før sesongstart? Klarer ikke å engasjere meg positivt etter det jeg ser i dag________________________
TB👎 1Kommentar
-
😂 1👍 1Kommentar
-
Drammeh - Diop - Và
Karlsbakk - Krygård - Neto
Elkær - Moen Foss - Garnås - Ranger
MHC
Men det blir nok neppe fasit. TLO, Hoff og Lunan klemmer seg inn på gamle meritter. Overrasker meg ikke om Larsson og Tønnesen starter også👍 3Kommentar
-
Rimelig jevn kamp, men Fredrikstd et godt hakk bedre. Positivt er at vi klarte å stå imot innlegg i egen boks i dag, negativt at jeg synes det går altfor treigt framover. FFK ligger mye dypt og presser, som vi kommer til å se mye av når sesongen starter, så litt skuffende at vi skapte så lite.Kommentar
-
Dette FFK-laget er ikke i nærheten av 2024-utgaven. Også mange forfall. Likevel er de mer enn gode nok til å vinne lett mot oss. Jeg er redd Rekdals Ålesund er mye mye bedre enn dagens motstander.Elska þetta félag👎 3👍 1Kommentar
-
-
Dette var en helt jevn kamp. Ffk skapte fint lite utenom straffa. Vi så ikke veldig farlige ut, men det gjorde heller ikke hjemmelaget. Håper dette er siste året vi ser Hoff i gult. Han vil nok holde i Obos, men skulle vi rykke opp så blir han for veik. Kito fortsetter å være en mål garantist, i år som i fjor - for motstanderlaget. Balltapene hans resultater nesten alltid i mål i mot. Positiv Neto, Ranger og Diop. Ny signeringen viste lite, men har jo knapt hilst på resten av laget enda. Skal få tid. Denne nye Angelos synes jeg er spennende med god fart og teknikk. Årets overraskelse?
Ellers håpløst rævva produksjon av kampen på Direktesport. Kameraføring og kommentor på nivå med Lsk hallen productions.👍 1Kommentar
-
Hvis Va og Drammeh blir klare og spiller sammen med Diop, bør vi kunne skape vesentlig mer fremover. Med Ranger fra start, en Karlsbakk som finner medspillerne med pasningene som i tidligere kamper, Krygård kommer i form og hvis Gabrielsen slutter å dempe ballen til motspiller på 5-meter, kan det være håp in the hanging snore. Pluss en keeper som sprer mer trygghet, da.Elska þetta félag👍 4Kommentar
-
Registrerer at flere bekymrer seg litt rundt keeperplassen. Det var jo faen meg på tide!
Som om ikke et nedrykk var varsku nok!
Selvik redda plassen for FKH i flere sesonger og er nå mister clean sheets i Championship.
Mens togstasjonhælvette slepper inn alt!
63 mål på 30 kamper i fjor. 2.1 pr kamp i snitt. Dvs du må skåre 3 for å vinne.
Mesfin og resten av sport er noen jævla klovner som ikke foretar seg no!
Det å flytte rundt på biffen, er faen å omgå problemet. Veikt lederskap!
Klarer noen av keepera våre å bevise at de får det til i Obos?! Venter i spenning!
👍 3Kommentar
-
Registrerer at flere bekymrer seg litt rundt keeperplassen. Det var jo faen meg på tide!
Som om ikke et nedrykk var varsku nok!
Selvik redda plassen for FKH i flere sesonger og er nå mister clean sheets i Championship.
Mens togstasjonhælvette slepper inn alt!
63 mål på 30 kamper i fjor. 2.1 pr kamp i snitt. Dvs du må skåre 3 for å vinne.
Mesfin og resten av sport er noen jævla klovner som ikke foretar seg no!
Det å flytte rundt på biffen, er faen å omgå problemet. Veikt lederskap!
Klarer noen av keepera våre å bevise at de får det til i Obos?! Venter i spenning!Kommentar
Kommentar