Treningskamper 2025

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DoubleHi5
    replied
    Hvis Va og Drammeh blir klare og spiller sammen med Diop, bør vi kunne skape vesentlig mer fremover. Med Ranger fra start, en Karlsbakk som finner medspillerne med pasningene som i tidligere kamper, Krygård kommer i form og hvis Gabrielsen slutter å dempe ballen til motspiller på 5-meter, kan det være håp in the hanging snore. Pluss en keeper som sprer mer trygghet, da.

Leave a comment:

• Mingus
    replied
    Dette var en helt jevn kamp. Ffk skapte fint lite utenom straffa. Vi så ikke veldig farlige ut, men det gjorde heller ikke hjemmelaget. Håper dette er siste året vi ser Hoff i gult. Han vil nok holde i Obos, men skulle vi rykke opp så blir han for veik. Kito fortsetter å være en mål garantist, i år som i fjor - for motstanderlaget. Balltapene hans resultater nesten alltid i mål i mot. Positiv Neto, Ranger og Diop. Ny signeringen viste lite, men har jo knapt hilst på resten av laget enda. Skal få tid. Denne nye Angelos synes jeg er spennende med god fart og teknikk. Årets overraskelse?

Ellers håpløst rævva produksjon av kampen på Direktesport. Kameraføring og kommentor på nivå med Lsk hallen productions.

Leave a comment:

• Pad
    replied
    En ting som er sikkert er at Rekdal ser dagens prestasjon fra Mads. Kommer til å stille opp mye folk i 5m på alle dødballer.

Leave a comment:

• Lillelord
    replied
    Vi mangler fart og ekstremferdigheter i start-elveren, kunne spilt til påske uten å scoret. Lukter ikke svidd av midtbanen vår, Karlsbakk med mange feilpasninger, Kitolano sjanseløs. Enig i at Diop bør starte.
    Last edited by Lillelord; 23.03.2025, 15:59.

Leave a comment:

• DoubleHi5
    replied
    Dette FFK-laget er ikke i nærheten av 2024-utgaven. Også mange forfall. Likevel er de mer enn gode nok til å vinne lett mot oss. Jeg er redd Rekdals Ålesund er mye mye bedre enn dagens motstander.

Leave a comment:

• Sailor Man
    replied
    Rimelig jevn kamp, men Fredrikstd et godt hakk bedre. Positivt er at vi klarte å stå imot innlegg i egen boks i dag, negativt at jeg synes det går altfor treigt framover. FFK ligger mye dypt og presser, som vi kommer til å se mye av når sesongen starter, så litt skuffende at vi skapte så lite.

Leave a comment:

• Kanarivogel89
    replied
    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
    Diop har jo i det minste vært i nærheten ved flere anledninger. Med bedre innlegg hadde han fort scoret i dag igjen.
    Enig. Jeg håper i det lengste på dette laget i sesongstarten:

Drammeh - Diop - Và
    Karlsbakk - Krygård - Neto
    Elkær - Moen Foss - Garnås - Ranger
    MHC

Men det blir nok neppe fasit. TLO, Hoff og Lunan klemmer seg inn på gamle meritter. Overrasker meg ikke om Larsson og Tønnesen starter også

Leave a comment:

• LS89
    replied
    Bare å få på Diop fra start. Ingenting å lure på.

Ranger, deilig å se klyvene og stegene offensivt. Betydelig bedre enn sin makker Larsson.

Leave a comment:

• G-Man
    replied
    Fikk man noen svar av dette så har man stilt feil spørsmål...

Leave a comment:

• Fotball24/7
    replied
    Opprinnelig skrevet av Holterkanari
    Har vi noen gang vært dårlige før sesongstart? Klarer ikke å engasjere meg positivt etter det jeg ser i dag
    2001….

Leave a comment:

• Holterkanari
    replied
    Har vi noen gang vært dårlige før sesongstart? Klarer ikke å engasjere meg positivt etter det jeg ser i dag

Leave a comment:

• Hexaphim
    replied
    Skudd er ikke Luckys store styrke. Alt går i blokka eller over mål.

Leave a comment:

• DoubleHi5
    replied
    Diop har jo i det minste vært i nærheten ved flere anledninger. Med bedre innlegg hadde han fort scoret i dag igjen.

Leave a comment:

• *eLSKerLSK*
    replied
    Ranger er positiv.

Leave a comment:

• Kanarivogel89
    replied
    Tenk at Kitolano får betalt for å spille fotball a, dere. Det er håp for oss alle
    Last edited by Kanarivogel89; 22.03.2025, 16:50.

Leave a comment:

• DoubleHi5
    replied
    14-åring fra Drammen kommer inn. Tipper han scorer. Husker hvordan guttungen Martin Ødegaard eide oss da han debuterte mot oss for mange år siden.

Leave a comment:

• G-Man
    replied
    Jeg skjønner at Kitolano trenger tid etter skaden, men herregud så elendig han fremstår...

Leave a comment:

• *eLSKerLSK*
    replied
    Opprinnelig skrevet av Sailor Man
    Den overgangen får Kito (tror jeg) ta skylda for - fryktelig forsøk på hælspark med hele laget på vei framover.
    #Reprise

Leave a comment:

• Sailor Man
    replied
    Nå blir vi pressa, men enn så lenge klarer vi å vinne de avgjørende duellene i feltet.

Leave a comment:

• Holterkanari
    replied
    Jeg klarer ikke å se annet enn en vei som virker uendelig lang mot toppen av tippeligaen, Ødegård har tatt på seg en enorm oppgave

Leave a comment:

Working...