Treningskamper 2025

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts

• G-Man
    replied
    Særdeles gledelig å se at vi endelig spiller på en spiss sine styrker. Diop er et beist når han kommer i fart mot mål og det kommer et presist innlegg fra kanten.

Leave a comment:

• DoubleHi5
    replied
    Pause. Vi er fortsatt svake på innlegg i egen boks. Offensivt synes jeg det er tendenser. Moro å se Ranger såpass frisk. Og veldig bra at Diop får seg et par mål og også er i nærheten av å skape mer.

Leave a comment:

• EPA
    replied
    Sendes alle obos kamper på tv2 i år også?

Beklager idioti, kunne tatt meg tre minutter og googlet selv... Nå gjort, og da kan direktesport/rb.no kose seg med min oppsigelse i slutten av måneden.
    Last edited by EPA; 18.03.2025, 14:42.

Leave a comment:

• Pingla
    replied
    Rett og slett helt absurd at man i 2025 tilsynelatende er helt på noob-stadiet på å skru sammen en fungerende stream OG tar seg solid betalt

Leave a comment:

• Hexaphim
    replied
    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

Er du i hallen?
    Nei, dette var fra LSK på Twitter.

Leave a comment:

• Kanarivogel89
    replied
    Flott å se Moctar gripe muligheten, Ramadan og fasting til tross. Satser på at Lehne parkeres raskt, eventuelt tar seg noe jævlig opp nå som plassen er truet

Leave a comment:

• DoubleHi5
    replied
    Opprinnelig skrevet av Hexaphim
    23 min: MÅÅL! Moctar Diop nok en gang! Fredrik Elkær med et nydelig innlegg som Diop stanger kontrollert inn
    Er du i hallen?

Leave a comment:

• kanarisuper
    replied
    Faen ass, hvorfor tegnet jeg dette abb…?

Leave a comment:

• Hexaphim
    replied
    23 min: MÅÅL! Moctar Diop nok en gang! Fredrik Elkær med et nydelig innlegg som Diop stanger kontrollert inn

Leave a comment:

• McGuffy
    replied
    Så ut som Raufoss skulle ta avspark igjen? Jeg mistenker 2-0?

Leave a comment:

• Kanarivogel89
    replied
    Opprinnelig skrevet av Hexaphim
    Tenk at RB tar penger for dette.
    Direktesport er noe jævla svindel. 299,- i måneden for DETTE?! Samma driten hvert år.

Edit: Nei, dette er for drøyt. Her det bare å reklamere, folkens, for det er ikke dette vi betaler for. Er en grunn til at treningskamper pleide å være gratis. Lokalavisene har ikke utstyret eller den tekniske ekspertisen til å sende direkte.

Leave a comment:

• Hexaphim
    replied
    Tenk at RB tar penger for dette.

Leave a comment:

• Sailor Man
    replied
    Ikke vær så misfornøyde! Spennende å se på skrivebordet på macen til Sves også.

Leave a comment:

• DoubleHi5
    replied
    Hvor vanskelig er det å lage en stabil linje for sending? Håpløst!

Leave a comment:

• LS89
    replied
    Nydelig innlegg fra Ranger rett i pappen til Diop. Flott spill. Har startet veldig lovende før First Price SvesTV slo til igjen.

Leave a comment:

• DoubleHi5
    replied
    1 - 0. Ranger - Diop: Dødelig effektivt! 2 minutter 22 sekunder.

Leave a comment:

• Hexaphim
    replied
    Nydelig innlegg fra Ranger treffer et perfekt timet løp fra Diop, som header ballen i mål i det 3. minutt.

Leave a comment:

• DoubleHi5
    replied
    LSK stiller med dette laget mot Raufoss (4-3-3): Stefan Hagerup – Lars Ranger, Sander Moen Foss, Tochukwu Ogboji, Fredrik Elkær – Markus Karlsbakk, Vebjørn Hoff, Efe Lucky – Angelos Chimanta, Moctar Diop, Leandro Neto.

På benken: Mads Hedenstad Christiansen, Lazar Babic, Kristoffer Tønnessen, Ruben Gabrielsen, Eric Larsson, Kevin Krygård, Eric Kitolano, Thomas Lehne Olsen, Filip Reshane, El Schaddai Furaha.

Edit: Når Svesengen leser opp laget før kampen, ser det ut til at Kitolano starter istedenfor Karlsbakk.
    Last edited by DoubleHi5; 18.03.2025, 14:02.

Leave a comment:

• HSft
    replied
    Kult at Ogboji får en kamp fra start, synes han har sett bra ut i innhoppene han har fått. Ranger på backen er også moro. Og Krygårt tilbake selvfølgelig. Lucky som indreløper blir også interessant. En annen spiss enn TLO blir også spennende. Så er det tafatt at vi ikke har vinger til å stille når vi hviler førstevalgene, tydelig mangler på bredde der.

Leave a comment:

• Kanarivogel89
    replied
    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
    Når det gjelder kampen mot Raufoss i dag, var den opprinnelige planen til Ødegaard at de som ikke spilte på lørdag skulle spille mest mulig i dag. På grunn av at det er både noe sykdom og fortsatt noen som har noe smårusk og kjenninger blir det ikke helt sånn. Mange av de som spilte lørdag får vi også se i dag. Svesengen tror for øvrig både at Ranger får flere minutter i dag og at Krygård vil spille noe.
    Veldig spennende med Krygård! Ikke like gøy at både Drammeh og KP er uaktuelle. Har jo ikke akkurat flust av vinger i troppen, selv om jeg mener KP først og fremst uansett bør spille spiss. Wæhler på vingen blir liksom litt håpløst, uten at jeg legger noe som helst skyld på ham.

Leave a comment:

Working...