Treningskamper 2025
Collapse
X
-
Når det gjelder kampen mot Raufoss i dag, var den opprinnelige planen til Ødegaard at de som ikke spilte på lørdag skulle spille mest mulig i dag. På grunn av at det er både noe sykdom og fortsatt noen som har noe smårusk og kjenninger blir det ikke helt sånn. Mange av de som spilte lørdag får vi også se i dag. Svesengen tror for øvrig både at Ranger får flere minutter i dag og at Krygård vil spille noe. -
Det går sikkert ikke an å diskutere dette på en fordomsfri måte. Likevel mener jeg det er helt innlysende at det ikke er ideelt, for å si det forsiktig, når noen ikke engang drikker vann fra sola står opp til den går ned, slik det hevdes. Tviler på om det er mulig "å behandle" det.
Så må jo folk for all del ha den religionen eller annen tro eller overtro de ønsker.
Uansett er det ikke så mye å gjøre med det for klubben. Jeg er imidlertid glad vi tar tak i det vi kan og bør gjøre noe med (fast food etter kamp etc.).👍 5Leave a comment:
-
Så må jo folk for all del ha den religionen eller annen tro eller overtro de ønsker.👍 1Leave a comment:
-
Nå har man ansatt noen til å ha kontroll på ernæring og dette er helt vanlig i alle andre klubber også under ramadan. Om man ikke greier å behandle dette så sier det mer om klubben enn Diop.Leave a comment:
-
I følge "dødball" verken spiser eller drikker Diop (på dagtid er det vel) nå under ramadan. Med fare for å bli beskyldt for både det ene og det andre av de politisk korrekte, mener jeg at det er uforenlig med å være toppidrettsutøver å holde på sånn!Leave a comment:
-
Ruben slapp den vel ikke, han prøvde å nå den med hodet, men den gikk akkurat over både han og Odd-spilleren? Det er sånt som skjer på «hver» corner, når flere spillere gjør er forsøk på å heade. Synes ikke Ruben er noe å laste der, så lenge han har kontroll på sin mann. Jeg mener fortsatt hovedproblemet er Tønnesen som slipper sin mann.
Først blir Larsson pissa på ved å stå for høyt og ballen løftes over hodet på han veldig enkelt, deretter blir Lucky passiv og kommer ikke oppi i frykt for å bli passert. Deretter passerer ballen over hodet på Ruben som ikke får hoppet opp den tid han kommer løpende mot eget mål (tyder på at det kan lønne seg å komme raskt til innlegg med forsvar som ikke ligger og kan stange ut, kanskje vi skulle prøvd det en gang selv). Mads blir passiv i duellen hvor han kunne tatt 2 steg frem og plukket ballen og så blir Tønnesen for veik i siste duell på bakre stolpe.
Feil på feil på feil altså, og hvis vi i tillegg legger til at alle antagelig er 100% opptatt av ballen som vanlig og ikke evner å sperre løp fra motstandere i boks er vi tett på fasit vil jeg tro.
Personlig mener jeg Larsson og MHC kan dele denne mellom seg for det er de som enklest kunne ryddet opp her (Larsson ved å ligge litt lavere i utgangspunktet mot en spiller han vet er mye raskere, og MHC ved å gå ut og plukke når det kommer ei ola-lompe av et innlegg rett foran han).👍 1Leave a comment:
-
Ruben slapp den vel ikke, han prøvde å nå den med hodet, men den gikk akkurat over både han og Odd-spilleren? Det er sånt som skjer på «hver» corner, når flere spillere gjør er forsøk på å heade. Synes ikke Ruben er noe å laste der, så lenge han har kontroll på sin mann. Jeg mener fortsatt hovedproblemet er Tønnesen som slipper sin mann.Leave a comment:
-
Ruben slapp den vel ikke, han prøvde å nå den med hodet, men den gikk akkurat over både han og Odd-spilleren? Det er sånt som skjer på «hver» corner, når flere spillere gjør er forsøk på å heade. Synes ikke Ruben er noe å laste der, så lenge han har kontroll på sin mann. Jeg mener fortsatt hovedproblemet er Tønnesen som slipper sin mann.Leave a comment:
-
.
Enig i at MHC ikke kom bedre ut av det, men om Ruben hadde vært tydelig på at han slapp den inn til MHC så hadde det blitt enklere for han.Leave a comment:
-
-
-
Jeg synes også Gabrielsen for en gangs skyld er veldig solid som midstopper, blant våre beste i dag. Lucky kan bli bra med litt mer rutine👍 4Leave a comment:
-
Mulig jeg tar feil, men jeg syntes dette var den beste treningskampen under Ødegaard.
jaja, det er uten tvil store deler av kampen vi er meget svake. Men det er bedring og det har bare blitt bedre og bedre. Synes vi ofte kombinerer fint og Va er ganske god i dag.👍 6Leave a comment:
-
-
Krygård har nå vært med for fullt I formasjonsspill på treninga de siste to-tre dagene.🥰 5Leave a comment:
-
-
En helt grei kamp, men man mangler noen typer spesielt sentralt på midten og Wæhler er ikke kant.Leave a comment:
-
Det positive er at vi er effektive og scorer på de to sjansene som skapes i første omgang.
Spillemessig svakt og milevis unna nivået vi periodevis hadde under AG på tilsvarende tidspunkt i fjor.
Leave a comment:
Leave a comment: