Runde 7 - LSK - Kongsvinger 16. mai kl 18
Collapse
X
-
Kommentar
-
-
-
Kampen blir som den blir fordi de har flere raske og temposterke spillere enn oss og presser oss høyt som får oss ut av stilen. Det viser igjen at vi har en altfor svak tempomessig stall. Selv våre vedtatt og tilsynelatende raske spillere, Va og Drammeh, er ikke spesielt hurtige. Den eneste i stallen med fart og tempo er skadd igjen, Ranger. Gjentar nok en gang. Vi har en helvetes ryddejobb foran oss👍 5Kommentar
-
Ingen tvil om at den beste fotballen vi har spilt det siste året, er under Georgson. Nesten ufattelig at dette laget var i stand til å feie over Glimt og Viking. Forhåpentligvis klarer HEØ å bygge noe langt mer enn det som foreløpig er vist. I dag vinner vi ikke fordi vi har et bedre lag, men fordi vi har TLO som heldigvis fortsatt duger.👍 1👎 1Kommentar
-
Ingen tvil om at den beste fotballen vi har spilt det siste året, er under Georgson. Nesten ufattelig at dette laget var i stand til å feie over Glimt og Viking. Forhåpentligvis klarer HEØ å bygge noe langt mer enn det som foreløpig er vist. I dag vinner vi ikke fordi vi har et bedre lag, men fordi vi har TLO som heldigvis fortsatt duger.👍 6Kommentar
-
Vinden blåste Kongsvingers vei i første, for å si det mildt. Og det virka faen meg som den løyya da vi skulle dra nytte av den i andre.
Jaja. Ikke vinden sin skyld at vi driver med utspill fra hælvette mellom keeper og begge stoppera, og spiller trekant som bare vi kan tape noe på siden motstanderen setter oss sjakk matt ved å stå høyt.
Men Thomas Lehne Olsen da? Er sååå jævla viktig for det laget her han atte hjælp. Får jo inn mål på trass for tia han. Synes han ser med fit ut og. Keep up the good work!
Top of the league? Who whould have thunk? (sånn vi spiller... hva skjer når vi blir gode?)🥰 2Kommentar
-
I andre omgang gjorde KIL et par endringer og det tok nesten 20min før vi kom over på deres banehalvdel. Tidvis løp de rundt oss og vi klumpet oss sammen i forsvar og stod med hæla planta i bakken. Takket være flere blokker av Moen Foss og gode klareringer av Larsson holdt vi nullen (samt litt flaks, mtp headinga på innsiden av tverrliggeren).
Flott med poeng, men uten tempo får vi ikke til spillet vårt når motsanderen er såpass aggressiv.
Passer oss bedre når motstanderen enten parkerer bussen eller står høyt uten press på ballfører.👍 1Kommentar
-
-
Ingen som skal nevne Hedenstads redning etter 2 minutter? Den alene tror jeg var grunn til at vi tok med oss noe fra denne kampen, og både vi og ikke minst larsson og hoff bør takke han for den. Uten hadde det blitt tungt… hva er egentlig greia med larsson og hoff som sikring på dødballer? Selvmordstaktikk?
👍 1Kommentar
-
Ingen som skal nevne Hedenstads redning etter 2 minutter? Den alene tror jeg var grunn til at vi tok med oss noe fra denne kampen, og både vi og ikke minst larsson og hoff bør takke han for den. Uten hadde det blitt tungt… hva er egentlig greia med larsson og hoff som sikring på dødballer? Selvmordstaktikk?
Og så klarte du å hive Larsson under bussen igjen. Litt i overkant negativt fokusert, kanskje?Kommentar
Kommentar