Billettportal LSK-Sandnes Ulf (gi bort eller motta gratis billetter)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Simeone
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 761

    Billettportal LSK-Sandnes Ulf (gi bort eller motta gratis billetter)

    Med et ønske om å få flest mulig på kamp imorgen tenkte jeg det kunne være en ide å ha en billettråd hvor man kan ønske flere billetter eller gi bort gratis billettene fra DNB.

    Det er sikkert mange som har tatt ut billetter, men som er usikre på om de klarer å få med noen ekstra. Eller så kan det være at noen faktisk trenger billetter, men ikke har fått tak i billetter.

    Det skal selvfølgelig ikke selges gratis billetter og de skal utelukkende gies bort til LSK fans eller nøytrale.

    Jeg har 2 billetter som gies bort. Send PM hvis du er interessert. Er på Åråsen fra 17.15.

    Moderatorer må gjerne flytte tråden, men skal det ha sin leverett og få den oppmerksomheten den trenger bør den ligger eller i hovedforumet. Ingenting er viktigere enn å få flest mulig på kamp så den bør ligge i hovedforumet.
    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
    para gritarle a la FIFA:
    ¡Que ellos son el gran ladrón!
  • perrern80
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2006
    • 603

    #2
    Grunnet personlige årsaker sitter jeg også igjen med 2, gis bort med glede

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #3
      Hallo skjerp dere har dere bestilt 4 billetter så er det deres plikt til å skaffe folk som vil ha dem , blir for dumt om alle har tatt 4 biletter bare for at dem er gratis.... Ta med Naboen eller svigermor om det trengs , la ikke billetten bare ligge der.

      Kommentar

      • Simeone
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2008
        • 761

        #4
        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Hallo skjerp dere har dere bestilt 4 billetter så er det deres plikt til å skaffe folk som vil ha dem , blir for dumt om alle har tatt 4 biletter bare for at dem er gratis.... Ta med Naboen eller svigermor om det trengs , la ikke billetten bare ligge der.
        Skjerp deg selv a nissemann!
        Det er garantert flere som har skaffet seg billetter fordi de får en gratis selv og er usikker eller gi beng i hva som skjer med de tre siste.
        Da er det jo bra at man ihvertfall prøver å gi de videre til noen som trenger det. Ikke har jeg svigermor og naboen bærer kniv. Står over invitasjonen.
        Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
        para gritarle a la FIFA:
        ¡Que ellos son el gran ladrón!

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #5
          Det var fult mulig å bare bestille 1 billett om det var det du trengte....

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            #6
            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Hallo skjerp dere har dere bestilt 4 billetter så er det deres plikt til å skaffe folk som vil ha dem , blir for dumt om alle har tatt 4 biletter bare for at dem er gratis.... Ta med Naboen eller svigermor om det trengs , la ikke billetten bare ligge der.
            Pass så du ikke skremmer bort folk fra å rette på noe som ikke helt og holdent er deres egen feil heller da. Hele poenget, for min del ihvertfall, er at man drar på kamp i lag for å sitte sammen. Jeg tar ihvertfall hverken med kompiser eller slektninger for å måtte plassere de et helt annet sted på banen. Derfor kjøpte jeg tre billetter og har tre gratisbilletter selv, send meg PM med tlf.nr. så bare videresender jeg sms'en fra DNB.

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              #7
              Jeg er på jakt etter to billetter. Send meg gjerne en SMS på 97 67 08 05 dersom du har noen til overs.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎