Stemningstråd Sandefjord away

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold-Sigurd
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Mar 2006
    • 15

    #41
    Til alle som sang mot sif.

    Jeg satt på langsiden til venstre for Norges Beste Supporter,(hadde med svigers, måtte tenke litt på "tikker`n" hans). Dere som var i svingen og sang,var HELT RÅ. Mange av hjemmepublikum syntes det var flaut å "høre" sine egne med litt spredt klapping, som forøvrig var kun på cornere, og 4-5 rop på "guttane". Dere høstet mange lov ord fra de innfødte der nede.
    TAKK FOR EN FLOTT OPPLEVELSE. (har jeg lov til å bruke en smiley nå ,Torolf)????
    Fugla vinner noe snart...

    Kommentar

    • glasgow
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2007
      • 1251

      #42
      Har Sandefjord lov og bruke bluss ?

      Bra stemning i går. Både på kampen og på lekteren i byen.

      Kommentar

      • Vestfold-Sigurd
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Mar 2006
        • 15

        #43
        De har vel lov hvis de søker om det først??
        Fugla vinner noe snart...

        Kommentar

        • Kopperud
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2006
          • 1697

          #44
          Opprinnelig skrevet av glasgow
          Har Sandefjord lov og bruke bluss ?

          Bra stemning i går. Både på kampen og på lekteren i byen.

          Det var tinnsoldatblussing så det var lovlig blussing.
          Ultras Felt C 2005x2015

          Lillestrøm & Bajen

          Kommentar

          • Kanarifugl84
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2007
            • 2319

            #45
            Opprinnelig skrevet av Kopperud
            Det var tinnsoldatblussing så det var lovlig blussing.
            Litt å utsette er det vel alltids, så også med gårsdagens opptreden i sandefjord. Men i det store og hele synes jeg vi leverer meget bra. Flott stemning på buss, kanonstemning nede på pir4 i et herlig sommervær og vi trøkka skikkelig på stadion. Uten sammenligning forøvrig(fy faen for en utrolig stygg arena) så var det nesten som å være på hjemmebane! Vi eide jo alt! "Trommemannen" var stor, megafonene ble brukt slik en supportermegafon skal brukes og nok en gang var det et flott oppmøte i gult og svart. Kampen var i realiteten avgjort etter 30 minutter, og da kommer de "komiske" innslagene litt automatisk synes jeg. Kanskje ble det litt mye "tull" denne gangen, men det tar allikevel ikke bort inntrykket av at vi gjennomførte en solid tribuneprestasjon i Sandefjord.

            Vi(stadionstemningen) fikk f.eks karakteren 7 av E.Solbakken i dagens RB, og disse 7 plukket vi ene og alene på egenhånd med null hjelp fra "hjemmesupportere" i sandefjord. I tillegg gjør mange god-ord i VG bra for selvtillitten, skryt fra media er sjelden noen dum greie for supportere!

            Til slutt folkens; det kommer til å bli enda bedre i Fredrikstad 22.juli!!! Billetten er allerede i boks, nå venter jeg bare på at dere 1049 andre svinger innom LSK-shop'n!

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎