Oppmøte på Kanarifeltet 45 minutter før kampstart på LSKs siste tre hjemmekamper!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Arild Myklebust
    Medlem
    Hoffnarr
    • May 2010
    • 43

    Oppmøte på Kanarifeltet 45 minutter før kampstart på LSKs siste tre hjemmekamper!

    Først er det bare å takke alle som hjalp til med mobiliseringa mot Odd. Alt utenom resultatet var julaften. Med den forferdelige situasjonen LSK er i nå starter jeg følgende grasrotmobilisering : MØT OPP PÅ KANARIFELTET 45 MINUTTER FØR KAMPSTART på årets siste tre Fuglakamper. Disse tre kampene er :

    - LSK vs Sogndal søndag 25.september kl 1530
    - LSK v Start søndag 23. oktober kl 1800
    - LSK v Molde søndag 6. november kl 1800

    Det sier seg sjøl at en mobilisering på hjemmekampa mht oppmøte vil ha en positiv effekt. Spillera vil føle at fansen står bak dem i ALT og den følelsen er sykt viktig akkurat nå. Det å møte opp til oppvarminga er noe alle kan greie hvis man legger godsida til. Om det ikke blir like mange som mot ODD, blir det uansett mange flere enn mot Haugesund da sju sulliker var de eneste på Feltet.. De ensa ikke en gang at gutta var på banen. Helt natta. Noe som aldri bør skje igjen, derfor denne oppfordring og mobilisering.

    DA MØTES VI PÅ KANARIFELTET KL 1445 SØNDAG 25.SEPTMBER !!!!
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

    #2
    Ekstremt viktig mobilisering. Med Arne inn er håpet tilbake, vanvittig viktig med full punch ut sesongen. Ikke bare de siste tre hjemmekampene - vi har også våre to korteste bortekamper igjen, hvilket betyr at vi kan dominere tribunen i 5 av de siste 6 kampene med full mobilisering. Vi ligger på direkte nedrykk nå, men veien opp til kvalik og sikker plass er sabla kort - med massivt trykk i ryggen har vi alle muligheter til å ta nok poeng i innspurten. Håper ikke det finnes et menneske som leser her inne som har samvittighet til å la være og gi full pinne både mot Sogndal, Start, Molde, og også borte mot Stabæk og VIF. Skal vi gå ned skal vi faen meg gå ned med seilet til topps i viten om at vi har gitt alt vi har å by på fra tribunen.
    Lauken er vår venn!

    Kommentar

    • Simeone
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2008
      • 761

      #3
      Dette bør pushes hardt, blant KFL, UFC, Bøffelberget og alle fugla fans.
      Se på det trøkket vi viste de 15 første minuttene, det påvirkes selvfølgelig av energien på tribunen som smitter over på banen.

      Med fare for å spore av.
      Hva med å sette opp gratis busser til Stabæk away?

      En legendarisk tur på mange måter og her bør vi blir mange.
      Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
      para gritarle a la FIFA:
      ¡Que ellos son el gran ladrón!

      Kommentar

      • Funchaloe
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2011
        • 511

        #4
        Opprinnelig skrevet av Simeone
        Hva med å sette opp gratis busser til Stabæk away?
        En legendarisk tur på mange måter og her bør vi blir mange.
        Du toucher inn på et viktig tema her. Jeg mener at i den krisesituasjonen vi faktisk er i nå så må det satses maksimalt på turene. Klubben trenger så stor og intens støtte som overhodet mulig, dette gjelder definitivt også på bortebane. Gratisbuss til Nadderud er en god idé, og sett gjerne ned prisen på turen til Bergen.
        Custodes
        Contra o futebol moderno!

        Kommentar

        • ketil
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Feb 2004
          • 246

          #5
          Fullt mulig for alle å få med seg de resterende kampene i år. Det bør kommuniseres tydelig til alle, og i alle kanaler. Om det blir de siste oppgjørene i tippeligaen på noen år, bør de i alle fall ikke gå uten folk. Subsidiering av reiser bør absolutt vurderes, meget godt forslag. Mangler man ressurser til det, er det sikkert en del som kan være med på en kronerulling for å få inn litt ressurser. Det skulle i alle fall jeg klare.

          Kommentar

          • FUGlinho
            KFL styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2454

            #6
            Ser det er litt etterspørsel om gratis/rimeligere turer til Nadderud/Bergen.

            Sånn som ståa er nå så har dessverre ikke Kanari-Fansen økonomi til å sponse turer. Vi har sagt at alle pengene vi får fra billettsalget etter vif kampen går til Fugla Tifo, så allerede der har vi et stort økonomisk tap i turbudsjettet. Da er vi avhengige av å ikke tape penger på de resterende turene vi har for å få dette til å gå rundt.

            Det er et veldig godt forslag, og hadde vi hatt økonomi til det hadde vi nok gått for dette.

            Mvh
            Kim Kristiansen
            Styremedlem
            KFL
            Kim
            Styremedlem KFL

            Kommentar

            • Arild Myklebust
              Medlem
              Hoffnarr
              • May 2010
              • 43

              #7
              Helt suverent at Romerikes blad og LSK nå hiver seg massivt inn i mobiliseringa. All ære til oss som driver mobilisering til Feltet, det er jo der motoren i synginga må være. Men det er jo tross alt fire sittetribuner som kan fylles med folk. Og der MÅ LSK være framme på kampene mot Start 23.oktober og Molde 6. november, gjerne i samarbeid med Romerikes blad og andre store aktører.. Får håpe at en del nygamle folk tar turen til Åråsen nå. Men jeg skal se det før jeg trur det. Og en ting til slutt. Jeg har drivi med mobilisering i 25 år. Lister og pushing på nett og facebook har en viss verdi, men det stopper et sted. Sånne lister som viser hvor mange som skal på kamp er ALLTID feil. Man må snakke med folk for å være sikker på at dem kommer, tru på meg der. At den samla mobiliseringa må være en miks av nett, facebook, sms etc er riktig. Men den siste pushen får man over telefon. Punkt finale og ferdig snakka. Men for all del. Herlig å se at pushing har blitt den nye folkesporten, Fugla trenger all støtte nå. Det samma gjelder neste helg mot Stabæk. Om ikke KFL og LSK har gratis busser MÅ folk greie å komme seg til Nadderud. KFL-busser, tog, t-bane, buss, egen bil, egen motorsykkel etc. og til slutt : VI MØTES PÅ KANARI-FELTET SØNDAG 25. 9 KL 1445 PÅ KANARIFELTET !!!!! TIL HELVETE MED HYTTEURER, PREMIER LEAGUE , OPPUSSING OG SØNDASMIDDAG

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7021

                #8
                Alle som har var med sist (og alle som kommer på søndag) syns jo at dette er jævlig kult. Hvorfor ikke bare komme hver gang, punktum? Trøkket som var i sist hjemmekamp må man mange år tilbake for å finne maken til. Jeg kommer iallfall ikke til å sitte og se fotball på Åråsen igjen, jeg vil heller stå der jeg hører hjemme fra nå av. En hjertefølt bønn fra en halvfeit 40-åring til fem hundre andre halvfeite 40-åringer der ute: La oss gi jernet. To timer med banning og skriking er balsam for sjelen. Det begynte sist, på søndag er neste sjanse, og uansett hvilken divisjon vi spiller i neste år: Kjør!
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • Arild Myklebust
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • May 2010
                  • 43

                  #9
                  Trigz er en halvfeit førtiåring som har stått ved siden av meg på Felt B siste kampa. Siste gangen vi sto sammen på kamp må jo være 20 år sia. Helt suverent at gamle og halvfeite sulliker nå tar veien til Feltet igjen. Å sitte på kamp er rett og slett dritdøvt. Du får INGEN galskapsfølelse av det føler jeg. Viktig å understreke at jeg respekterer de mange LSK-fans som sitter, mange av mine gode kompiser gjør det. Men for meg, og som mr triqz har erfart, er det å sitte på kamp døvt. At flere og flere nå velger å stå igjen er knallbra. Når man står med likesinna blir det jo enda bedre og man får LYST til å komme tilbake neste gang. Vi ses på Kanari-Feltet KLOKKA 1445 SØNDAG 25.SEPTEMBER !!!!

                  Kommentar

                  • Arild Myklebust
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • May 2010
                    • 43

                    #10
                    UKAS MOBILISERING !!!! OKS kanaris stiller med 300 mann pluss på RB-tribunen mot Sogndal. Folka fra menigheten på Kjeller har vært ivrige kanaris i mange år, men vært litt lite ivrige siste tre åra. Før i tida stilte dem jo alltid opp med hundrevis av folk på storkampa i 2003-2012. På søndag er dem i gang igjen og vil holde til på RB-tribunen. Forsangera i KFL veit om dette, så vi bør jo prøve å få til samsynging med Romerikes blad-tribunen. Oks kanaris er også med på flere kamper neste år m.m. Tydelig at gutsen virkelig er på plass. Herlig, vi trenger revitalisering også på kortsida.

                    Kommentar

                    • Arild Myklebust
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • May 2010
                      • 43

                      #11
                      Test

                      Kommentar

                      • Arild Myklebust
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • May 2010
                        • 43

                        #12
                        Skal bare sjekke forumet, noe rør på maskina her.

                        Kommentar

                        • Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5914

                          #13
                          Moderatormelding

                          Bruk testforumet til tester.

                          Stray Cat
                          Moderator
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                          Kommentar

                          • Arild Myklebust
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • May 2010
                            • 43

                            #14
                            STÅ SAMMEN FOR FUGLA, GI FAEN I KRANGLINGA !!!

                            Det var en heit søndag på Åråsen, og frustrasjonen kom ut etter kampen. Tenkte jeg skulle kommentere litt om dette :


                            1. Det med at spillera blir kjefta ut etter tap i nedrykkstriden er jo noe som noen gang kommer. Der er folk uenige.At disse unga blei redde av skrikinga mot tv2 var lite heldig. Foreslår at KFL og LSK gir dem noen gratisbilletter mot Start.

                            2. Etter kampen blei det også munnhuggeri, fulgt opp et av døgn med nettkrangel med de virkelig store frustrasjonsord. Jeg trur at enkelte ting burde blitt usagt. Det å kalle medfans for skam er godt over streken. De folka som blei kalt det er jo dønn lojale fans med tiår bak seg for fugla i regn og vind. Og at folk i går mener at man skal sette et bur rundt øvre felt c på div facebookgrupper er jo helt dustete.Bøffelberget-greia med å samle nygamle kanaris og andre på øvre felt c er en god greie og dem har jobba hardt for dette i en måned. Det ringtes og masa i tre uker, rett og slett god mobilisering.Når man da, etter at man kanske i praksis hadde sett LSK på vei ned, blir kalt for skam blir ekstra ille.Sykkelmann er jo en original karakter, og like diplomatisk som meg (DVs null), men han brenner hardt for mobilisering. Og da er det viktig at man føler seg tatt på alvor. Trur ikke Thor Arne m.fl tenkte seg nok om her. Og hvis man skal bygge et bur rundt bøfler får man sette et rundt meg og da. Jeg var en av de sentrale folka rundt Bøffelberget i 90-92. Nå er jeg KFL, NULL motsetninger der. Sykkelmann, Dysterud, aasen m.fl i b.b er jo også KFL-medlemmer. Enkelte ting som kom fra andre sida i går bør gå i samma frustrasjonskassa. " KFL er arrogante, Thor Arne er ditt og datt, KFL ødelegger for tribunelivet og KFL har ingen kred for mobiliseringa siste to kamper. Makan til pisspreik !!! Mye man kalle KFL-styret, arrogante er ikke blant dem.Man gikk ut sammen med B.b før Odd-kampen i r.blad, gorken skreiv rosende om tiltaket på felt c på kfl.no, jeg skreiv rosende om det i min mobiliseringstråd etc. Vi hadde et stort tribunemøte 1.9 , der vi gikk gjennom alt mht tribuneliv. Vi flytta UFC inn til oss, skifta forsanger, snakka om sangvalg, plassering .m. Alle kan ikke få vilja si hele tida, folk er ikke arrogante for det.Man kan gjerne kritisere KFL, men da får man også si noe da det er positivt. Bare spør Kim i KFL hvor mange ganger jeg har vært pissed på styret siste fem år, men noen ganger har ikke jeg rett. Mobiliseringa til KFL før ODD og Sogndal var veldig bra fra KFL. MASSE folk på feltet lenge før kampstart begge kamper. Og sesongkortsalget beste siden 2007 etc. Og når man sier det var oppimot 200 på øvre c stemmer det bra det. Men da må man ta med at en haug av dem OGSÅ er KFL-medlemmer og har stått der lenge. Daukjøtt kanaris, M.røsler, jordbakke, vegar h, glenn, roar,aasen, øivind t, og mange andre.Men igjen, da har jo bøfla gjort en god jobb da, for den samla effekten blei stor.

                            3. Så Thor Arne og gjengen hans. Jeg kjente ikke t.a før to år sia, men siden har han vært en virvelvind. Starta kvinneklacken aleine, har dratt i gang flere tribuner på begge laga, alltid ute på Åråsen to timer før kampen starter, alltid positiv, alltid blid og alltid jævlig fokusert. Han er jævlig sta og veit hva han vil, er ingen diplomat, men sånne tribunefolk trenger vi. På bortekamper kjører ¨han ofte bussen sjøl og er tilstede overalt. Tifo etc er det han og Fugla tifo som lager. Og det viktigste til slutt. T.a og custodes m.fl er etter min mening nesten aleine grunnen til at det er rekordmange folk mellom 15 og 25 på kampa nå. Der var vi helt talentløse for 3-4 år sia, nå er det mange av dem på hver kamp. Og selv med de bedritne resultatene har han holdt fanen høyt. Oss 25 stk fra KFL og UFC som var i Stavanger er kroneksemplet på det. T.a og Ine har STOR støtte fra et nesten samstemt KFL, og etter det jeg veit om kontakt mellom Custodes m.fl og UFC er den kontakten god.

                            Så nå har vi ALLE to valg : 1. Fortsette kranglinga, kalle folk for drittsaker og lage et helvete
                            2. Stå sammen for LSK, godta andres meninger og snakke med hverandre. Få i gang dialogen.

                            Jeg oppforder alle i den tause majoritet til å følge med på dette, bygge dialog og unngå enhver splittelse. Vi har brukt mange år til å bli venner igjen, og de siste åra har vært strålende. Det skal det fortsette med.

                            FORZA FUGLA
                            Last edited by Stray Cat; 27.09.2016, 16:55. Begrunnelse: Fixa for Arild

                            Kommentar

                            • Arild Myklebust
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • May 2010
                              • 43

                              #15
                              Minner om at ALLE må pushe kampen mot Start. Få med venner, uvenner og andre pasienter. Martins fra kl 1300 : - Fredrik kongen av ritalin Østbye smeller til med en deilig totimers parade av gamle fuglaklipp på youtube på storskjerm fra kl 1300 til 1500. Fuglaquiz ved Patrick Ween kl 1515 på Martins. Tribunemøte etter detta. Og så : OPPMØTE PÅ FELTET INNEN KL 1715. IKKE 1735, IKKE 1750, IKKE 1744, MEN KL 1715 !!!. Og så kan dere glede dere til opplegget rundt VIF-kampen. DET blir kokos de la kokos mht Kanari-Fansen. Fullt sjukehus.

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎