Stabæk borte - Gir du faen i klubben din eller kommer du?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4376

    Stabæk borte - Gir du faen i klubben din eller kommer du?

    Nå er det 3 dager til LSK spiller sin viktigste kamp på 50 år. Eller kanskje den viktigste noensinne? Så langt virker interessen for oppmøte ganske dårlig. UFC sin buss er for så vidt i ferd med å fylles. Men hører det går litt tregt med diverse andre busser. Hva i alle dager skjer? Gidder ikke folk å komme på denne sjebnekampen som fort kan avgjøre LSK's fremtid som klubb? Jeg driter jo egentlig om du tar buss, MC, t-bane eller krabber til Nadderud. Det som er viktig nå er at det bortefeltet fylles til randen og at de 11 utvalgte på banen for all den hjelpen de kan få.

    Å ikke gidde å dra på den kampen her er for meg helt absurd. Dette er sjebnekampen for klubben jeg for første gang så live i 1989, 2 år gammel. Og som jeg har ofret omtrent hver eneste helg siden den gang for å se. Klubben som jeg tenker på hver eneste uke, som påvirker humøret i det daglige liv. Denne kampen kan i praksis avgjøre det hele. De fleste av oss har aldri opplevd LSK på nivå to, og jeg har faen ikke lyst til å gjøre det heller. Det er 5 kamper igjen av denne bedritne sesongen. Opp i ringa igjen for fanden! Plassen kan fortsatt reddes, og DU kan fortsatt bidra til det. Det vil jeg ha på samvittigheten hvertfall. Hadde det vært cupfinale på Lørdag så hadde folk stått i lange billettkøer. Denne kampen er langt, langt viktigere enn en cupfinale.

    Gå i dere selv nå, alle LSK-supportere! Møt opp på Nadderud på lørdag.
    ..................
  • Arild Myklebust
    Medlem
    Hoffnarr
    • May 2010
    • 43

    #2
    Jeg gir ikke faen i klubben min og stiller på KFL-bussen og stadion med sangrøst !!!! Bra tiltak av Kongen av Kløfta aka Jonern.

    Kommentar

    • Arild Myklebust
      Medlem
      Hoffnarr
      • May 2010
      • 43

      #3
      En ting som kanskje kan roe ned folket er at vi aldri, utenom seriestart i 1997, har vært noe spesielt med busser ut til Bærum. For to år sia var det rimelig fullt på feltet, selv med kun to busser samla trur jeg. Nadderud er jo utrolig enkelt å komme til. Diverse oppsatte busser, men også buss, tog, t-bane og bil. Masse parkering nærme. Sove kan vi gjøre til vinteren, lørdag er det kamp. Uansett skal dem som kommer dit SYNGE. Stemninga i fjor var jævlig bra mener jeg å huske, selv om vi var ganske få. Nu kør vi jævlar !

      Kommentar

      • gja
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2008
        • 302

        #4
        Det er 546 ledige plasser på bortefeltet, av 590 plasser totalt. Håper på kø ved inngangen på lørdag...
        Årets supporter 2010!!

        ________________________________________________

        Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

        Kommentar

        • Nordby-Kanaris
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Mar 2006
          • 146

          #5
          At ikke medieansvarlig har laget noe for å promotere denne kampen er en skandale, burde kjørt en sak på facebook, hjemme siden og andre sosiale medier om at klubben spiller århundrets viktigste kamp å oppfordre alle med gult og sort hjerte til å måte opp på nadderud til Lørdag. Samt informasjon om hvordan man kan melde seg på buss for å komme seg dit.
          Cupmestere 2007:D

          Kommentar

          • ketil
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Feb 2004
            • 246

            #6
            Snorre Data gir i alle fall ikke faen: http://www.rb.no/lsk/fotball/kanari-.../s/5-43-366181

            Kommentar

            • ketil
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Feb 2004
              • 246

              #7
              Snorre Data gir i alle fall ikke faen: http://www.rb.no/lsk/fotball/kanari-.../s/5-43-366181

              Kommentar

              • Simen E.J
                Medlem
                Møteplager
                • Mar 2007
                • 84

                #8
                Det er nå eller aldri folkens! VI MÅ VINNE I MORGEN!
                Vi står sammen om dette, møt opp!

                Kommentar

                • Mingus
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Mar 2004
                  • 192

                  #9
                  Fy faan, Fansen eide Nadderud fullstendig. Totalt walk over fra første minutt! Ga assosiasjoner til gode gamle dager. Gleder meg allerede til neste gang jeg kan stå sammen denne herlige klakken. Gul makt!!

                  Kommentar

                  • El Caco
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2009
                    • 2286

                    #10
                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                    Kommentar

                    • OlaG
                      Oversetterdrone
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 874

                      #11
                      under tippeligakampen mellom Stabæk og Lillestrøm 1. oktober 2016 skal ha blitt antent fem knallskudd blant Lillestrøms supportere. Tre av knallskuddene ble kastet inn mellom beina til sikkerhetsvakter fra Lillestrøm, samt inn på familietribunen mellom supportergruppene.
                      Knallskudd? Som i de samme greiene vi hadde i militæret? Det er jo i så fall total idioti, og ikke minst jævlig farlig. Stemmer dette?

                      Kommentar

                      • caLitri
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2007
                        • 634

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av OlaG
                        Knallskudd? Som i de samme greiene vi hadde i militæret? Det er jo i så fall total idioti, og ikke minst jævlig farlig. Stemmer dette?
                        Knallskudd er kinaputter. men uansett tåpelig opplegg å få bot for smelle 3 kinaputter og kaste de mot vaktene osv. jeg 100% for Pyro. Men la oss gjøre det skikkelig når vi først skal leke!
                        Gi alt, stå på LSK

                        Kommentar

                        • Kristian
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 690

                          #13
                          Det finnes bedre ting å bruke penger på enn bøter hit og dit. klønete

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎