Brann away, oktober 2016

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Funchaloe
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2011
    • 511

    Brann away, oktober 2016

    Ny match kommende helg mot Brann i Bergen. Fugla trenger all jævla støtte som er mulig å få, og er du i tvil oppfordrer jeg deg til å ta turen. Jeg skal dra med fly, mange andre skal dra med buss. Bli med! Har du ikke mulighet til å være med? Så oppfordre dine kompiser til å bli med da i det minste!

    Jeg håper alle som skal dra er klare for å gi absolutt alt på tribunen. Dette handler om overlevelsen til sportsklubben vi elsker. Har tribuneansvarlige noen planer for kampen som kan deles offentlig? Er det en relevant slagplan som kan diskuteres? Hvordan skal tribunen organiseres? Hvor skal vi pøbbe?

    Uansett, DIN støtte er viktig! ...enten du er sofasupporter som støtter med bønner til Gud (Ståle) eller du er tribunemann som synger på stadion, Lag hype rundt fugla, kommer vi tilbake fra Bergen med poeng er vi ett eller tre poeng nærmere overlevelse, Ett eller tre poeng i Bergen kan være forskjellen på nedrykk og kvalik. Kanarifansen har ordnet gratis busser, så ingen grunn til å droppe kampen. Kanarifansen, UFC, Custodes, Bøffelberget - og alle som ikke er i gruppe, gi alt for fugla! Forza fugla!!
    Last edited by Funchaloe; 12.10.2016, 02:29.
    Custodes
    Contra o futebol moderno!
  • SuperT
    "Ladyboy"
    Forumonanist
    • Mar 2012
    • 174

    #2
    1.omgang, sinnsyk stemning! Utover i 2.omgang dabber det naturlig nok noe av da Brann scorer og vi får et massivt press mot oss. 2-1 av Erling, derfra og ut så er det faen meg ståpikk hele veien! Makan til stemning!
    Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎