Lillestrøm - Haugesund 09.04.2017

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • SuperT
    "Ladyboy"
    Forumonanist
    • Mar 2012
    • 174

    Stemningstråd Lillestrøm - Haugesund 09.04.2017

    Jeg må si rett ut, den stemninga som levers på Åråsen mot Haugesund er tidvis ekstremt sterk! Vi må fortsette den stemningsutviklinga som er nå. Om vi ser på det gutta leverer på matta jeg ikke i tvil om at vi kommer til å se resultater. Det er lenge siden vi har sett Fugla styre kamper og faktisk herje med motstanderen. Det at vi ikke får uttelling er uflaks og at marginene tipper feil vei. Det er bare én ting å gjøre folkens, det er å skape et enda større trøkk og en enda bedre stemning. Jeg hadde en samtale med Malec etter kampen, og han var ikke i tvil, det er gåsehudfaktor over oss om dagen. La oss fortsette med trøkket og synge gutta til 3 poeng og suksess!
    Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm
  • magnuslt
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Oct 2011
    • 213

    #2
    Opprinnelig skrevet av SuperT
    Jeg må si rett ut, den stemninga som levers på Åråsen mot Haugesund er tidvis ekstremt sterk! Vi må fortsette den stemningsutviklinga som er nå.
    Så lenge folk ikke fortsetter med telling av det de kaller "sekunder", er det good. Med litt medgang må jo dette bli bra!

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      #3
      Opprinnelig skrevet av magnuslt

      Så lenge folk ikke fortsetter med telling av det de kaller "sekunder", er det good.
      Tja, for det første stresser det keeper og for det andre var det helt på sin plass å påpeke uthaling av tida. Forhåpentligvis blir det helt unødvendig å bruke den mot andre lag.
      Stemningsmessig gleder jeg meg ellers rått til kampene framover. Dette er noe å bygge på.
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • magnuslt
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Oct 2011
        • 213

        #4
        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
        Tja, for det første stresser det keeper og for det andre var det helt på sin plass å påpeke uthaling av tida. Forhåpentligvis blir det helt unødvendig å bruke den mot andre lag.
        Skjønner selvfølgelig tanken bak det, men er uenig i måten det gjøres på. Blir for useriøst, spør du meg. Jeg er mer fan av høy piping og kjeft, men for all del, hvis hele feltet ønsker å telle så skal ikke jeg stoppe det.

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎