Lillestrøm - Brann 23.04.17

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • SuperT
    "Ladyboy"
    Forumonanist
    • Mar 2012
    • 174

    Stemningstråd Lillestrøm - Brann 23.04.17

    I dag er det mange som kan banke seg selv på brystet og si at de leverte. Tidvis svært bra stemning på feltet. Toppene trøkka no enormt på! Vi holder jevn og god kok, med noen naturlige fall pga spill osv. Alt i alt syns jeg stemninga holdt et bra nivå til at vi var få folk på feltet. Sterkt at vi står igjen å synger ut det vestkantskrotet! Også helt riktig at vi overser spillera litt og synger på for klubben! Alt i alt er jeg fornøyd med dagens tribunestemning!
    Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    #2
    Deilig stikk til sjølhøytidelige bergensere allerede med nok en fantastisk tifo. En ekstra seddel loves når neste tifobøsse går rundt!

    Jeg mener tifo automatisk gjør feltet mer gira. Du skjønner på en måte at her er det noe ekstra.
    Sånn som det var på tribuna i går er LSK-supporterne gode. Var jo egentlig ikke før på Brannmål nr 2 at det blei litt tyngre.
    At så mange greier å ta ut så mye, samtidig som vi veit at vi er på vei mot tap nr 4 på rad, står det stor respekt av.

    Så er det også sånn at det er lettere å kjøre på maks når du ikke føler at du står der aleine. I går gjorde vi hverandre gode.
    All ære til forsangerne også!
    Vidar Evje

    Kommentar

    • Kjøttkaka
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2012
      • 284

      #3
      Veldig mye bra i går, men jeg syns det er en uting å synge etter spillere på benken selv om gutta ikke leverer på banen. Det er bataljonen-nivå.

      Kommentar

      • Oddis
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 2744

        #4
        Opprinnelig skrevet av silG
        Herlig steming, og fantastisk at så mange ble igjen og støtta Malec!

        Noen som vet hvorfor det var så mye piping og buing mot Kristiansen(?), fikk ikke helt med meg det.
        Regner med det er fordi han har spilt i søpla!
        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

        Kommentar

        • mrognan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2008
          • 845

          #5
          Opprinnelig skrevet av Oddis

          Regner med det er fordi han har spilt i søpla!
          Jeg tenker også det var årsaken, men halve startoppstillinga til skarrepakket har jo spilt for vålerengen..
          Morten

          Kommentar

          • SuperT
            "Ladyboy"
            Forumonanist
            • Mar 2012
            • 174

            #6
            Opprinnelig skrevet av silG
            Noen som vet hvorfor det var så mye piping og buing mot Kristiansen(?), fikk ikke helt med meg det.
            Bøffelberget har en greie om å plukke seg ut én spiller de skal hate gjennom kampen. Det ble gjort i høst også. Personlig syns jeg det er litt ødeleggende for stemninga når det går sanger, men mellom sanger er det ok.

            Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

            Kommentar

            • gorken
              Administrator
              • May 2006
              • 1483

              #7
              Opprinnelig skrevet av Kjøttkaka
              Veldig mye bra i går, men jeg syns det er en uting å synge etter spillere på benken selv om gutta ikke leverer på banen. Det er bataljonen-nivå.
              Amen!
              I have this condition.

              Kommentar

              • Oddis
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 2744

                #8
                Opprinnelig skrevet av SuperT

                Bøffelberget har en greie om å plukke seg ut én spiller de skal hate gjennom kampen. Det ble gjort i høst også. Personlig syns jeg det er litt ødeleggende for stemninga når det går sanger, men mellom sanger er det ok.
                Er litt uenig med deg der. Syntes det er fint med mangfold og litt annerledes-elementer. Ellers mener jeg tribunelivet blir monotont og kjedelig.
                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎