Tidenes mest usmakelige banner

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5089

    Tidenes mest usmakelige banner

    Flere reagerer sterkt etter at Lillestrøm-supporterne stilte med et «mind the gap»-banner på Brann Stadion søndag kveld. Selv hevder Kanarifansen at Fotball-Norge har feiltolket banneret.


    Hva faen er dette for noe, og hvem i helvete trodde dette var en god idé?

    Helvetes idioter!
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9329

    #2
    Først stilleaksjon og så en håpløs tifo. Nå er det jaggu en edgy gjeng som regjerer tribunemiljøet.

    Kommentar

    • Grankanari
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jun 2018
      • 125

      #3
      Dette er flaut.

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        • Nov 2003
        • 6248

        #4
        Noen må gå. Dette er så jævlig råttent gjort. Forventer at noen fra styret stiller på døra med blomster og en oppriktig unnskyldning.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5089

          #5
          Her har noen faktisk lagt ned tid og arbeid for å mobbe en supporter som ble hardt skadet i en t-baneulykke? Jeg finner faen ikke ord.

          Kommentar

          • OlaG
            Oversetterdrone
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 865

            #6
            Det er vanskelig nok å fatte at noen har så total mangel på grunnleggende medmenneskelighet at man lager et sånt banner til å begynne med.
            Det er helt umulig å forstå at det finnes mange nok slike mennesker på tribunen til at banneret blir holdt opp.

            Hva faen?

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9329

              #7
              https://www.vg.no/sport/fotball/i/J1...or-noe-lavmaal

              Sterk fyr denne Sandli:

              – Tanken bak banneret var at det var myntet på våre egne. Vi har klart å bygge opp et lite gap ned til nedrykksstriden gjennom to kjempesterke seiere. Tanken bak banneret var å minne våre spillere på at de måtte være bevisste på det gapet ned. Men så forstår jeg at denne blir oppfattet som kontroversiell, sier Sandli til VG.

              – Tenkte dere ikke over ulykken med Brann-supporteren i det hele tatt?

              – Det er jeg ikke i stand til å kommentere. Denne er laget av undergrupper i Kanarifansen, og ikke av Kanarifansen som offisiell supporterklubb. Men det har nok sklidd litt under radaren, sier Sandli.

              – Forstår du at folk kanskje vil slite med å tro på den versjonen?

              – Ja, det kan jeg fint forstå. Og jeg forventer heller ikke at alle tror på den heller. Men det er sånn det er blitt fortalt til meg, og da er det den versjonen jeg må gi videre, sier Sandli og føyer til:

              – Jeg vil gjerne si at Kanarifansen ønsker Brann-supporteren som skadet seg i Oslo alt godt, sier han.



              Egen mening:

              For no jævla piss.

              Kommentar

              • Kjøttkaka
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2012
                • 284

                #8
                Hva er det egentlig som har skjedd med KFL? Det virker som det er en liten selvopptatt klikk som er totalt frakoblet virkeligheten som regjerer. Jeg er klar over at det visstnok ikke er KFL-styret som står bak, men det banneret vaier fritt på vår bortetribune.

                Det er faen så flaut, og forklaringen med at det er mynta på egne spillere er jo bare pinlig. Tror de vi er idioter?!

                Kommentar

                • McGuffy
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 5089

                  #9


                  Vibeke Johannessen sier at Brann-representanter diskuterte banneret med Kanarifansen på vei inn på stadion. Ga dem valget om de ville fremstille seg selv på den måten. Da de gjorde det, valgte Brann å ikke sensurere. «Det får stå på deres regning», sier den daglige lederen.
                  Her må faktisk noen gå. Dette er faen ikke greit.
                  Vi bitcha og grein når Stabæk Support lagde humor ut av krigen/Rösler. Her lager vi faen meg et banner som håner en fyr som har fått beinet amputert og deler av livet ødelagt.
                  Last edited by McGuffy; 07.10.2018, 22:08.

                  Kommentar

                  • Marit
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2010
                    • 885

                    #10
                    Rett og slett en skandale Jeg er flau.
                    Andas in och andas ut
                    Orkar jag så orkar du

                    Kommentar

                    • Playboy1
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 2082

                      #11
                      kvalmende , skammes over å være LSK sypporter
                      idag.

                      Kommentar

                      • junior
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2006
                        • 492

                        #12
                        Sandli: «Tanken bak banneret var at det var myntet på våre egne. Vi har klart å bygge opp et lite gap ned til nedrykksstriden gjennom to kjempesterke seiere.»

                        13 - LSK 26p
                        14 - Start 26p
                        15 - Stabæk 24p

                        lite gap ned der altså...
                        ------- Forza Fugla! -------

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3120

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av knut
                          Lurer på hvordan det føles for Sandli å få navn og bilde knyttet til tittelen Norges Største Dust Med Tidenes Dårligste Unnskyldning.

                          ​​​​​​​Det er en håndfull lavpanner i KFL som bør melde overgang til klanen snarest, om de engang er velkomne der.

                          Kommentar

                          • Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            • Nov 2003
                            • 6248

                            #14
                            Vi skal ha ny talsmann.
                            Ni principe ni rey...

                            D10S!

                            Kommentar

                            • KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Grusom B
                              Vi skal ha ny talsmann.
                              Jeg vil ha ny supporterklubb. De to siste ukene har vært så flaue at det ikke finnes ord. Helt fryktelig å være medlem av KFL om dagen. Her har det sviktet i alle ledd. Lage banner, internkontroll, kvalitetssikring, intern justis og deretter forklaringen til KFL. Kun to uker siden tidenes flaueste vedtak. Jeg kjenner ikke igjen KFL slik det var. Jeg har null tillitt til det som foregår i KFL om dagen.

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9329

                                #16
                                Klubben tar tak:

                                Lillestrøm Sportsklubb tar sterk avstand fra "Mind the gap"-banneret som LSK-tilhengere hengte opp på tribunen på Brann Stadion.


                                Lillestrøm Sportsklubb vil følge opp saken overfor de supporterne som sto bak banneret.

                                Kommentar

                                • bjarmann
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 2829

                                  #17
                                  Er ikke bare klubben som må evaluere sine elendige prestasjoner etter denne sesongen, men det må faen meg kfl også. Ikke nok med at vi ikke lenger er i nærheten av å være Norges beste supportere, men så kommer altså noen idioter med det der! Man må etter hvert kunne spørre seg hvorfor kfl ofte surrer seg borti saker som dette. Noen må faen meg ta tak i de lavpanna idiotene snart. Antar det er de samme hver gang
                                  I år så tar vi alt

                                  Kommentar

                                  • OlaG
                                    Oversetterdrone
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 865

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av knut
                                    Hva for slags misforstått lojalitet er dette?

                                    Hvor jævla vanskelig kan det være å bare si "Jeg er innmari lei meg for vi har hatt med oss noen idioter som dette. De får ikke være med på bussen hjem, og de får ikke stå sammen med oss på kamp lenger."?


                                    Faen ass, jeg klarer ikke slutte å være sinna nå.

                                    Kommentar

                                    • Kjøttkaka
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2012
                                      • 284

                                      #19
                                      Noe drastisk må skje nå. Hoder må rulle, og vi trenger et oppgjør. Kanskje vi må bygge opp en ny suppertergruppe? Fjerne bindestreken og begynne på nytt?

                                      Jeg har vært stolt medlem av KFL i 2/3 av mitt liv, men nå er det ubehagelig. Jeg var på nippet til å melde meg ut etter den håpløse stilleaksjonen som brøt med alt vi sto for, men lot være fordi resten av feltets reaksjon viste hvor bra vi kan være, og fordi styret faktisk beklaget hele opplegget.

                                      Nå kommer dette som er enda verre. Nå er bunnen nådd. Noen har faktisk gjort seg flid med å lage et bannet som håner en fyr som mista beinet. De ble til og med advart av folk på Brann stadion, men mange nok syntes ufattelig nok at dette var en god ide. Også kommer den patetiske unnskyldningen etterpå bare for å gjøre det enda pinligere. Hvor ble det av vår mangeårige talsmann forresten? Skjønte han hvor det bar?

                                      Jeg er medlem av KFL for å støtte Lillestrøm sportsklubb. De siste hendelsene har vist at KFL er kuppet av edgy tullinger med enormt oppmerksomhetsbehov som setter seg selv over klubben. Det viste de med banneret i dag, og med stilleaksjonen.

                                      KFL på sitt beste er en helt uvurderlig støtte som også skal ha sin del av æren for at vi ikke har rykket ned de siste årene. Nå har KFL blitt en byrde for LSK. Hvis ikke noe drastisk skjer etter dette, så er det over og ut for meg.

                                      Kommentar

                                      • kristin S
                                        Juniormedlem
                                        Ferskenpels
                                        • Sep 2007
                                        • 4

                                        #20
                                        Dette er så lavmål.....Noe er alvorlig galt i KFL.Flau over å være LSK fan

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎