Tidenes mest usmakelige banner

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    #81
    Opprinnelig skrevet av holmiz
    Hvem drakk så mye maling at de kom opp med at dette var en knakende god ide?
    Ut fra bildene i avisene så kan det se ut som om Einstein sine disipler kalt Ultras står bak?
    Ut fra bildene i avisene er det mer sannsynlig at det er meg, enn at det er Ultras. Jeg står regnvåt og forfrossen rett bak banneret, mens det knapt nok er en Ultras i Bergen.
    Flere gode konspirasjonsteorier, holmiz?
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • kunden
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 2281

      #82
      Tid for refleksjon:

      RB+ : https://www.rb.no/bergen/musikk/oyer.../o/5-43-898489

      Å la seg krenke er blitt den nye folkesporten

      Dette banneret skapte en historieløs overreaksjon, mener RBs politiske redaktør.

      Lillestrøm-supporternebeveget seg over streken med banneret «Mind the Gap» i Bergen. Men nå kan selvpiskingen snart ta slutt. Kanari-Fansen er fremdeles Norges beste supportere.
      .
      .
      .



      Kommentar

      • Kjøttkaka
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2012
        • 289

        #83
        Jeg får ikke lest artikkelen fordi jeg ikke har RB (jada, burde hatt RB for å lese om LSK), men jeg kan si meg delvis enig i at det har vært en overreaksjon. Da tenker jeg ikke først og fremst blant KFL, men utenfra. En ting er at bergensere reagerer, men pressen gikk totalt over styr. Det var en helt hysterisk overreaksjon at VG og NRK hadde "breaking news"-oppslag fordi to styremedlemmer i KFL trekker seg.

        I tillegg har vi resten av fotball-Norge og Twitter-moralistene som gikk amok i sin fordømmelse av KFL. Enkelte var så fornærmet på vegne av Brann-supporteren at de måtte dikte opp hendelser for å sverte Lillestrøm-supportere. Plutselig var det visst almennkunnskap at KFL hadde sunget om selvmord, og gjort narr av Holm og Gromstad. Mediaoppstyret og den moralske forargelsen var så massiv at dette kommer til å bli en ny "Sundgot-hands". Et "trekk" ved LSK andre kommer til å trekke fram i flere år framover. Nå er vi ikke lenger bare en klubb med gamle spillere som handser og er gode på dødball. Nå er vi en klubb med gamle spillere som handser og er gode på dødball, og hvor supporterne er onde.

        Så skal jeg jo innrømme at jeg reagerte sterkt på denne episoden. Jeg syns det var bra og naturlig at fuglatilhengere gjorde det. For min del var dette dråpen som fikk begeret til å renne over. Det var summen av flere ting. Jeg er lei det jeg føler er en supporterelite som lever i et ekkokammer, og som tar avgjørelser som ikke reflekterer resten av supportergrupperingen. Personlig ble jeg kanskje enda mer provosert av stilleaksjonen. Nå er det bra at KFL har tatt avstand, og det er riktig at de to styremedlemmene trakk seg. For min del er de selvsagt velkomne på feltet, og selv om jeg ikke kjenner dem, så er det jo helt åpenbart at f.eks Thor Arne Sandli er en ressursperson det er supert å ha i tribunemiljøet, til tross for pinlige uttalelser i media. Men jeg er ikke fornøyd med tingenes tilstand i KFL, og jeg håper vi kan gå tilbake til å være den voldsomme drivkraften for klubben i med- og motgang som vi er på vårt beste, og ikke en gjeng edgy tullinger uten selvinnsikt som oser av berettigethet.

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎