Lillestrøm-Ranheim 7.4.19

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Stemningstråd Lillestrøm-Ranheim 7.4.19

    Over 1100 på Kanarifeltet bidro til en meget god stemning denne kampen!
    Hva synes dere?
  • Tjodleif
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2017
    • 848

    #2
    Herlig å se et godt fylt felt! Gleder meg til å komme hjem til sommeren!

    Kommentar

    • OlaG
      Oversetterdrone
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 873

      #3
      Nøt kampen på "TV" fra Tyskland med en kald tysk øl i hånda
      Herlig å se og høre på, gleder meg til min egen sesong-debut på Åråsen etter påske

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3137

        #4
        Meget bra stemning og imponerende stort banner!

        Kommentar

        • LSKOG
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Oct 2005
          • 131

          #5
          80 min. Sheriff Sinyan blir bytta inn og spiller eliteseriefotball på Åraåsen igjen, etter å ha vært skada i ÅREVIS. Et ganske stort øyeblikk for spilleren, klubben og endel supportere.
          KFL svarer med å kjøre igang en generisk evighetssang, Sheriff sitt comeback blir ikke viet noe oppmerksomhet, hverken under eller etter kamp fra kanarifeltet. Det synes jeg er ganske spesielt, og litt trist.

          Kommentar

          • ulfpulf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2501

            #6
            Opprinnelig skrevet av LSKOG
            Sheriff sitt comeback blir ikke viet noe oppmerksomhet, hverken under eller etter kamp fra kanarifeltet. Det synes jeg er ganske spesielt, og litt trist.
            Sheriff sa selv i et intervju at han hadde hørt trampeklapp da han kom inn, så han virket fornøyd, men jeg er enig i det du sier.

            Spillersangene har forsvunnet helt de siste årene. Jeg har skjønt at mange mener at innsatsen har vært for slapp, og at spillerne ikke fortjener sanger. Personlig likte jeg tiden hvor vi sang for hver spiller under oppvarmingen, og når de gjorde noe bra på banen, ikke bare for Kippe når han scorer turbanmål i cupfinaler.
            Jeg hørte noen på felt C som prøvde et par ganger å starte en sang for Thomas Lehne Olsen på søndag, men den døde ut/ble overdøvet. Synd.

            Spillersanger er vel en mer generell diskusjon for en egen tråd. For å svare på trådstarterspørsmålet ditt, Tony:
            Jeg synes stemningen var bra på søndag. God innsats fra dere forsangere i å få med feltet, og brukbar synging til og med høyt opp på felt C, hvor jeg sto.
            Det er klart at det er lettere når vi leder, men ikke engang i den tunge perioden var det så mye surmuling som det har pleid å være.

            Kommentar

            • Oddis
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 2744

              #7
              Sto nesten lengst ute på C, og der er det få som bidrar noe særlig. Allikevel merket jeg trøkket bra, og folk dro på der også på toppene og når det skjedde noe. Mye positivt stemningsmessig om dagen, fortsett sånn!
              Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

              Kommentar

              • gorken
                Administrator
                • May 2006
                • 1483

                #8
                Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                Jeg hørte noen på felt C som prøvde et par ganger å starte en sang for Thomas Lehne Olsen på søndag, men den døde ut/ble overdøvet. Synd.
                Felt C? Makan! Vi på felt B sang alle de 23 spillersangene Lehne Olsen har.
                I have this condition.

                Kommentar

                • Sleivspark
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Aug 2017
                  • 4

                  #9
                  11 mann fra flisbyen sangen må brukes mer! Fantastisk trøkk nå mot ranheim og de gangene den ble sunget i fjor.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎