Sarpsborg-Lillestrøm 14.04.19

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Stemningstråd Sarpsborg-Lillestrøm 14.04.19

    Bortefeltet tar 620 plasser. Påsken ødelegger nok for en del her, men personlig har jeg trua på at vi blir en del folk uansett
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    #2


    Før vi har noen tribunestemning å diskutere:

    150 solgte billetter er passert og noen etternølere er det nok. Dette blir bra! Pølse og vaffel- here we come.
    Det er nemlig ikke bare i Moss man har sånt.

    Men velger du å dra, så sørg for å bestille billett til en buss som stopper på legendariske Øre Villa Kro i Moss. Fast stoppested på vei til kontraktsklubben.

    Jeg visste at vi gjenopptok tradisjonen etter at 08 kom opp i Tippeligaen i 2013 på grunn av grinete pubeiere i Sarsbårr, men jeg regner med at en del av dere kjenner puben fra før. Det gjør i hvert fall Mykle. Jeg har spurt:

    "Ok. Starta vel.med å være der i 1996 eller noe . Da var jo Moss oppe igjen og Øre Villa kro var jo helt særegen med den Hagan og det inne. Den gangen var interiøret på kroa helt vilt gammaldags. Så ut som ei gammal kjerring på kysten som bodde aleine. Dessuten var det masse husholdningting INNE i puben. Støvsuger ved puben etc.

    Fra 98-02 var hovedperioden på kroa. 98 var et VM finaledag og to busser var bedugga. Samma i 99 og 2000. I 2000 var vi der på en juniorkamp med LSK. Der blei det brent et vifflagg . I 2001 kjempa vi om tittelen og rekordstort Fuglapublikum fylte puben til randen. Året etter i 2002 var vi nest sist på tabellen og satte opp 5 gratis busser til Moss. Episk dag, Da ble også store deler av spritforrådet i kjelleren drekki opp av TØRSTE kanaris. Døra til kjelleren var jo alltid åpen. Vi vant 2-0 og greide oss. Så var vi der også på i ned til Fredrikstad i 2011 og cupkampen mot Lisleby i 2009 Pluss 2014-2018"

    Da er det bare å hive seg med. Sola er framme og tempen blir bra. Passer strålende med gulogsvart horde i "hagan der" foran utescenen .

    Men mangler vi noen med gittar og kanarilåter på repertoaret, Tony?

    -katta på tur

    Last edited by Stray Cat; 12.04.2019, 22:34.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • Sleivspark
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Aug 2017
      • 4

      #3
      Med tanke på hvor rævva det var på banen er jeg imponert over nivået på tribunen. Klarer å holde trøkket oppe i stort sett 90 min uten noe som helst hjelp av gutta på matta.

      Noen som vet hvor mange vi var?

      Kommentar

      • kunden
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 2280

        #4
        Virka som om berget til særp var mic'a opp. De har forøvrig noen dørgende kjedelige sanger og fistelallsangen ble etterhvert ulidelig å høre på.

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5914

          #5
          Opprinnelig skrevet av Sleivspark
          Noen som vet hvor mange vi var?
          312 betalende
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎