André Hansen til Odd?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    André Hansen til Odd?

    Da var det klart at André Hansen mest sannsynlig går til Odd. Les mer i nyhetstråden.

    Oppretter en egen tråd, da det kommer til å komme mange reaksjoner på dette.

    Personlig synes jeg det er småkjipt at et sånt talent ryker, men samtidig må vi ha full forståelse for at benken ikke er noe sted å være for Norges kanskje største keepertalent. Trenerteamet har valgt å satse på Logi, og sannsynligvis har de vurdert dette veldig nøye.

    Ønsker André lykke til videre!
  • KrisB
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2008
    • 2923

    #2
    Veldig trist hvis det er sånn André Hansen går til Odd. Han har vist at han er et kjempetalent. Synd at han kanskje går til en annen klubb.

    Men det er det beste for ham. Da benken og 3. div kepper ikke er så aktuelt for ham.

    Som med Myklebust håper jeg han blomstrer i Odd, lykke til vidre!

    Kommentar

    • superbøffel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 5611

      #3
      Vi burde prøve å få tak i Andreas Lie som åpenbart rykker bakover i køen i Grenland. Talentfull ung keeper som sannsynligvis er mer happy med å være 2. valg enn Andre.
      Enøyd i de blindes dal.

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        #4
        Dette er trist og ett kjempe tap for klubben vår...
        A. Hansen er ett kjempe talent og norges neste a-landslagskeeper dersom utviklingen går som "normalt"!

        Kommentar

        • TomLundby
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 616

          #5
          Klubben har mistet trua på Andre. Det var opplagt allerede da Logi ble innleid i fjor. At han forlater klubben er naturlig. Egentlig burde det skjedd for ett år sida. Hovedproblemet er at en viktig del av LSKs ungdomssatsing forsvinner med Andre. En ungdomssatsing som ikke kommer av flekken. Bare å ønske Andre lykke til videre og håpe på bedre resultater fra ungdomssatsinga framover.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            #6
            Andre Hansen har vist at han har talent og det blir spennende å følge utviklinga hans videre. Men jeg synes egentlig omtalen han får på forumet er litt overdreven. Hvor mange kamper har de som mener han er norges klart største keepertalent egentlig sett han spille?

            Tipper vi henter inn Joakim Riis Rønnevig som 2. keeper neste år.

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5092

              #7
              Opprinnelig skrevet av superbøffel
              Vi burde prøve å få tak i Andreas Lie som åpenbart rykker bakover i køen i Grenland. Talentfull ung keeper som sannsynligvis er mer happy med å være 2. valg enn Andre.
              Nei takk. Jeg har fortsatt til gode å se Andreas Lie gjøre én god inngripen i feltet. Han er en Espen Johnsen, uten kanonredningene. En fattigmanns Espen Johnsen der altså.

              Lykke til til André, kjipt det ble som det ble, men sånn er livet.

              Kommentar

              • Emil B
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 5921

                #8
                Får vel sikkert ikke noe penger for han. Etter min mening burde vi holdt på han til sesongslutt og slippet han som bosman. Hva skjer hvis Logi blir skadet? Det er vel typisk at det skjer nå. Synes klubben tar en stor risiko ved å slippe han uten en fullverdig erstatter på plass.

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #9
                  Han går jo ikke før etter sesongen...

                  Kommentar

                  • Mauer
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2007
                    • 270

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Lars
                    Da var det klart at André Hansen mest sannsynlig går til Odd. Les mer i nyhetstråden.

                    Oppretter en egen tråd, da det kommer til å komme mange reaksjoner på dette.

                    Personlig synes jeg det er småkjipt at et sånt talent ryker, men samtidig må vi ha full forståelse for at benken ikke er noe sted å være for Norges kanskje største keepertalent. Trenerteamet har valgt å satse på Logi, og sannsynligvis har de vurdert dette veldig nøye.

                    Ønsker André lykke til videre!
                    Snart har vi jo to lag i Tippeligaen, Lillestrøm og Oss Grenland!

                    Synd at Andrè Hansen ryker for LSK, men forstår jo han veldig godt at han vil ha spilletid.

                    Lykke til videre Andrè Hansen!

                    Kommentar

                    • lillestroom
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2007
                      • 1020

                      #11
                      Når de tar vårt talent, synes jeg at vi kan få dems talent.. Bytt mot Torgeir Børven

                      Kommentar

                      • veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

                        #12
                        Dette blir vel den nye Jon Knudsen, som heller ikke var "god nok" for klubben vår.

                        Kommentar

                        • Geirfugl
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 561

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av veiron
                          Dette blir vel den nye Jon Knudsen, som heller ikke var "god nok" for klubben vår.
                          Kan ikke se at klubben gjorde noen store feil med Jon Knudsen. Han var et stort talent, som fikk sine sjanser, men konkurrerte med Grodås. Så var han svært uheldig med skader, og har etter dette brukt 10-12 år på å nå dit han er i dag. Vi må f.eks huske at Stabæk har hentet inn flere keepere for å erstatte, men Jon har klamret seg fast på Søgård-vis. Det et kun de to-tre siste årene han har vært virkelig knall.
                          (Sorry for OT, men jeg synes det blir for mye negativt hver gang vi slipper en spiller ut av klubben)

                          Kommentar

                          • fredpet76
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2004
                            • 1206

                            #14
                            Klubben vil helt sikkert ha med Hansen videre og har nok tilbudt han kontrakt. Men hvis han nå får tilbud fra en tippeligaklubb der de sier at han kommer til å bli sett på som førstekeeper neste år, så er det nok Hansen selv som tar valget om å flytte til Skien. Alle vil også forstå at han tar dette valget, for her hos oss vil han bare bli sett på som 2 keeper inntil Magnusson blir skada e.l

                            Kommentar

                            • hoyt
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 2850

                              #15
                              Synd for Lillestrøm at han drar, bra for norsk fotball.
                              "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                              - Nosa

                              Kommentar

                              • sholen
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2009
                                • 381

                                #16
                                Synes rett og slett at talentsatsingen i klubben dette året har vært meget dårlig. Synes ikke Logi har spilt optimalt de siste 3-4 kampene og Andre burde fått prøve seg litt, i tillegg til at det må karantener og skader til for at Ringstad skal få prøve seg, når har bevist flere ganger at han er god nok til å spille fast på kanten. Mener han er et mye bedre alternativ enn både Erling og Kiko.

                                Hadde mer enn gjerne tatt en sesong midt på tabellen med fokus på at talentene skulle få litt mer matching enn det de har fått i år.

                                Kommentar

                                • superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

                                  #17
                                  Jeg slutter aldri å undres over at så mange på forumet mener å kunne vurdere talentenes og de etablerte spillernes ferdigheter så utrolig mye bedre enn klubbens trenerteam...
                                  Enøyd i de blindes dal.

                                  Kommentar

                                  • erlando
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 858

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av sholen
                                    Synes rett og slett at talentsatsingen i klubben dette året har vært meget dårlig. Synes ikke Logi har spilt optimalt de siste 3-4 kampene og Andre burde fått prøve seg litt, i tillegg til at det må karantener og skader til for at Ringstad skal få prøve seg, når har bevist flere ganger at han er god nok til å spille fast på kanten. Mener han er et mye bedre alternativ enn både Erling og Kiko.
                                    Hvis man til enhver tid må spille optimalt for å ikke miste plassen, hadde det blitt uhyre vanskelig å få noe som i det hele tatt lignet på samspill i laget.

                                    Hadde mer enn gjerne tatt en sesong midt på tabellen med fokus på at talentene skulle få litt mer matching enn det de har fått i år.
                                    2009?
                                    Ja til pause i pausen!

                                    Kommentar

                                    • BennyLem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2902

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                      Jeg slutter aldri å undres over at så mange på forumet mener å kunne vurdere talentenes og de etablerte spillernes ferdigheter så utrolig mye bedre enn klubbens trenerteam...
                                      Denne argumentasjonen, eller mangel på argumentasjon, dukker opp med jevne mellomrom.

                                      Som alltid er svaret: skal vi like gjerne legge ned forumet da?

                                      Nei, tross alt er dette et diskusjonsforum, med trykk på diskusjon.

                                      For egen regning kan jeg legge til følgende: Om treneren heter Pellerud, Uwe, Uday, Erlandsen, Erland Johnsen eller Berg betyr ingen ting. Om de så observerer spillerne 24 timer i døgnet, og tørker dem i r***, så er en ting klokkeklart, og det er at de tar feil i sine lagdisposisjoner.

                                      Dette gjelder ikke bare LSK, men norske trenere generelt. De kan kanskje være gode på øvelser, motivasjon, dag-til-dag drift osv. (selvsagt i varierende grad). Der de som regel svikter alle som en, er å utvikle gode spillestiler, spennende typer, og ha en taktisk hjerne som gjør at de setter motstandere "sjakk matt" med smart taktikk og smarte bytter.
                                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                      Kommentar

                                      • Emil B
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 5921

                                        #20
                                        BennyLem må få muligheten til å trene Norge!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎