Ja, vi hater fortsatt bartepakket!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9364

    Humor denne diskusjonen rundt "hele Norges Rosenborg", der folk mener at det vil gagne Norsk fotball med trøndersk deltakelse i Champions League.

    Trickle down 4 life!

    Kommentar

    • Kroktåa
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2015
      • 2857

      Jeg hater å erkjenne det, men bartene imponerer i kveld. Men det måtte en nigerianer til...

      La det regne tommel ned!

      Kommentar

      • Oddis
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 2744

        Liker ikke å få dem videre. Orker rett og slett ikke en ny 10-15 årsperiode med total dominans!
        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

        Kommentar

        • vermu
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2008
          • 1729

          Kåre I sparket etter tre seriegull på rad. Dem klarer jaggu meg å gjøre mye rart oppi der også.

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9364

            Er nå faen mæ riktig og #helenorgesrosenborg

            Kommentar

            • Langballa
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2014
              • 321

              Ifølge BB sin fbside er et snakk om Solbakken som overtaker:/

              Kommentar

              • Marit
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2010
                • 885

                Og spillerne er helt uenige altså. Snodige greier.

                Hvis Ståle ender opp med å ta over, da dør jeg. Sånn er det bare.
                Andas in och andas ut
                Orkar jag så orkar du

                Kommentar

                • Kjøttkaka
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2012
                  • 289

                  Nå som vi prøver å komme oss etter tapet mot Godset, så kan det hjelpe å tenke på at andre har det verre enn oss.

                  Uansett hvordan man vrir og vender på det, har 2018 vært et slitsomt år for oss som identifiserer oss med Rosenborg. Vi har blitt godt vant etter gode år, og kaos og uro utenfor banen kombinerer dårlig med suboptimal underholdning ute på gresset. Det blir kanskje litt sært å kalle det motgan

                  Kommentar

                  • Wanker
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 632

                    Ja, hater dem fortsatt litt, men Bengt Skammelsrud har en hyllest til Nils-Arne i VG i dag, som jeg synes var fin.

                    "Jeg hadde jo hørt mye om deg før jeg kom til RBK, og gruet meg litt til din direkte og ganske røffe stil. Jeg var en ganske stillfaren fyr, som trengte litt trygghet for å prestere. Og ryktene stemte. Første tiden var faktisk et sant helvete. Samme hva jeg gjorde på trening var du aldri fornøyd. Jeg ble etter hvert både lei og frustrert. Jeg visste jo at ikke alt jeg gjorde var feil.

                    Det endte med full krasj, der jeg kalte deg mange av de styggeste bannordene jeg hadde lært i Rakkestad. Jeg tenkte etter utblåsningen at nå var jeg ferdig i klubben. Nils Arne ville aldri godta dette. Du kom mot meg med et sint uttrykk. Jeg tror jeg til og med var oppe med knyttnevene – for å være parat. Når du kom helt bort til meg, kom smilet og du klappet meg på skulderen og sa: «Det er sånn jeg vil ha deg».
                    Jeg forstod etter dette at jeg frem til nå hadde vært på trening for å bli trent og ikke tok ansvar sjøl. Du ville derimot ha spillere som bidro mot gruppa på treningsfeltet, en skulle ikke bare ta ansvar for seg selv og sin egen utvikling, men også gjøre lagkameratene bedre. Det var en tøff skole, men gjorde sitt til å få frem all kvaliteten og potensialet som lå latent hos spillerne. Jeg var langt unna en kapteinstype når jeg kom til Lerkendal, men du lærte meg viktigheten av å ta ansvar for både meg selv og resten av mine kamerater. Du fikk ut det aller beste i hver spiller."

                    Hadde jeg gått på skolen for å lære, ikke bli forelest, hadde jeg kommet mye lenger i livet. Og mange av våre spillere ser ut til å ha behov for en tilsvarende justering, for det er fint liten framgang i det grunnleggende som skjer på banen.
                    Hunter S. Thompson:

                    There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                    Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                    Kommentar

                    • OptimistFugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2008
                      • 462

                      Skadefryd er deilig. Stakkars barter. Så mye motgang. https://www.vg.no/sport/fotball/i/zL...source=vgfront

                      Karma, bitches!

                      Samtidig har vi landet en trener som både reddet plassen og fremstår som veldig godt på sikt.

                      Kommentar

                      • Kroktåa
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2015
                        • 2857

                        Jeg må tilstå jeg er litt nervøs, nå som et stadig mer desperat bartepakkfaen går fra dør til dør og vifter med sjekkheftet for å sikre seg en som kan litt mer enn å plassere kjeglene under vintertreninga. I går Sarpsborgs Geir Bakke, Reka har vært nevnt, og nå Haugesunds Eirik Horneland. Vi får sette opp væpna vakter uttafor Åråsen og Lennys residens, og skyte med skarpt på alt med bart og lærvest som nærmer seg innafor 100 meter. https://www.vg.no/sport/fotball/i/zL...ugesund-trener

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3139

                          Koteng er styrelederen fra helvete, og burde selvfølgelig ha vært kastet på dør for lenge siden.

                          Jeg håper det aldri skjer. For min del har hans totale inkompetanse gitt meg flere av årets største opplevelser innen fotballen, når Norges såkalte flaggskip gjentatte ganger har blitt utspilt og pisset på av lag fra ligaer arrogante trøndere kalte fotballens bakgårder.

                          Kommentar

                          • OlaG
                            Oversetterdrone
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 874

                            Opprinnelig skrevet av G-Man
                            Koteng er styrelederen fra helvete, og burde selvfølgelig ha vært kastet på dør for lenge siden.

                            Jeg håper det aldri skjer. For min del har hans totale inkompetanse gitt meg flere av årets største opplevelser innen fotballen, når Norges såkalte flaggskip gjentatte ganger har blitt utspilt og pisset på av lag fra ligaer arrogante trøndere kalte fotballens bakgårder.
                            Drømmen hadde vært om Koteng hadde klart å grave frem Martin Andresen og gi han en fem-års kontrakt.

                            Kommentar

                            • OptimistFugl
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2008
                              • 462

                              Hovedtrener Eirik Horneland (43) har gitt Rosenborg beskjed om at han ønsker å bli i FK Haugesund, får VG opplyst fra informert hold.


                              Virker som å si nei til barter er det mest kredible å gjøre for trenere om dagen.
                              #SiNei #Koteng4Life

                              Kommentar

                              • Kroktåa
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2015
                                • 2857

                                Ha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haha ha ha ha haaa ha haha ha ha hahaha haha ha ha ha hahaha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..................

                                Kommentar

                                • Superstefan
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 2180

                                  Fotograf Kreativ Kanaris

                                  KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                                  Kommentar

                                  • bema0806
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2011
                                    • 521

                                    Rosenborg helt alene, helt sist på tabellen! Bare å nyte, krysse fingrene og håpe på at de forsvinner i det stille.
                                    3 poeng opp til trygg plass, slik som de spiller, blir det enda mer

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9364

                                      Bjørnebye og Koteng is love
                                      Bjørnebye og Koteng is life

                                      Horneland meget smart der han ikke tok med familien oppover.

                                      Kommentar

                                      • Tjodleif
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2017
                                        • 848

                                        Jeg sitter i Trondheim og studerer med en gjeng trøndere. Artig å skru på kampen idet Molde gåller 3-0 etter 25 minutter. Litt skadefryd må man ha, selv om ikke Moldemedgang er så mye å juble for heller.

                                        Kommentar

                                        • Kroktåa
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2015
                                          • 2857

                                          Lille LSK feier bartepakket av bana!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎