Den spektakulært hatefulle faen ta Molde-tråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13243

    Den spektakulært hatefulle faen ta Molde-tråden

    Er svært spent på hvordan Ole Gunnar gjør det i tippeligaen. Gutten peker på sine mange timer foran skjermen med managerspill som en kvalifikasjon. Her får vi jo faktisk fasit på hvordan en gjennomsnittlig forumr**ker ville prestert i et middels tippeligalag med ræva full av penger.
    113
  • lillestroom
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1020

    #2
    Så har kanskje Solskjær litt mer erfaring, fotballkunnskap og ikke minst fotballforståelse enn en gjennomsnittlig forumbruker. Så jeg vet ikke om det helt kan sammenlignes. Men det er jo klart at FM er gjort så realistisk som er mulig i et slikt spill, men jeg vet ikke helt om det kan sammenlignes med å være manager i en ordentlig klubb. Det er også mange andre faktorer som spiller inn.

    Jeg tror uansett at Solskjær har godt potensiale som trener, uansett om han har spilt FM eller ikke! Han virker å være en sympatisk og godt likt person, en som folk har respekt for. I tillegg var han en utrolig smart spiller.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13243

      #3
      Nå er visst stallen komplett, sier Ole: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10013171

      De har en som heter Seen Cumming-etellerannet på prøvespill, men ellers er Olegutt fornøyd.

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #4
        Høgli, Riise, Hovland, Tarik, Reginiussen, Nosa, Ujah, Kleiven, Kara, Nordtveit, Jo Inge Berget, Henning Hauger, Huseklepp stod på ønskelista. Vi vil ha inn spillere i landslagsklasse sa Røkke...

        Inn kom spillere som Eikrem, En amerikaner fra nivå 2 i Østerrike og Børre fra viking..

        Detta lukter gull dere
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • *46*

          #5
          Opprinnelig skrevet av xeR
          Høgli, Riise, Hovland, Tarik, Reginiussen, Nosa, Ujah, Kleiven, Kara, Nordtveit, Jo Inge Berget, Henning Hauger, Huseklepp stod på ønskelista. Vi vil ha inn spillere i landslagsklasse sa Røkke...

          Inn kom spillere som Eikrem, En amerikaner fra nivå 2 i Østerrike og Børre fra viking..

          Detta lukter gull dere
          Glemte du måltyven Angan?

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            #6
            Opprinnelig skrevet av *46*
            Glemte du måltyven Angan?
            Selvsagt. Ringerrikes Messi må med. 4 millioner for en spiss som har scora 12 tippeligamål på 3 sesonger, røverkjøp!
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • *46*

              #7
              Opprinnelig skrevet av xeR
              Selvsagt. Ringerrikes Messi må med. 4 millioner for en spiss som har scora 12 tippeligamål på 3 sesonger, røverkjøp!
              Med et mottak som en murvegg og avsluttningsegenskaper som en middels fjerde div. spiller, så blir nok det bra. Han er nok allerede ute på flyplassen på vei mot luftbroa til Man.U..... For Molde er jo farmerklubben til Man.U.!

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #8
                Ser man på hvilke spillere som har forlatt molde og sammenligner med de som har kommet så er jeg i tvil om molde i det heletatt har stryka laget fra ifjor.

                UT: Bjørn Runstrøm, Øyvind Gjerde, Aksel Berget Skjølsvik, Marcus Andreasson, Jan Kjell Larsen, Mame Mbar Diouf, Knut Olav Rindarøy og Baye Djiby Fall er vel tilbake i Moskva?
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  #9
                  Hadde ikke akuratt bytta fall mot Angan. Sånn jeg ser det er ikke Molde styrket fra i fjor, men trur de gjør en ok sesong. Tipper 4-8.

                  Åsså slår de så klart oss hjemme 16.mai.
                  Last edited by Kjell.T.Ring; 12.01.2011, 20:16.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13243

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av *46*
                    Glemte du måltyven Angan?
                    Herregud, for en latterlig dårlig spiss.

                    Kommentar

                    • *46*

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Herregud, for en latterlig dårlig spiss.
                      Han skal erstatte Fall vet du!

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        #12
                        Den som ikke ser at Angan renner over av potensiale og vil ha vanvittig mye å tjene på å gå til en klubb trent av en av historiens mest kliniske avsluttere... Angan kan for bli årets kjøp.

                        Jeg unner Solskjær all suksess, bortsett fra mot oss. Heller Molde enn Bart eller søpla, ærlig talt.

                        Steenslid trenger en ordentlig trener, så er han i landslagsdiskusjonen. Han var god under Uwe, at han ikke hadde noen god sesong i fjor har selvsagt sammenheng med at Åge Hareide er en sjeldent overvurdert trener. Usympatisk, taktisk svak og altfor brå i kjeften. Steenslid for to millioner er tjuveri.
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • Percy Nilegård
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 5146

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av reka
                          Herregud, for en latterlig dårlig spiss.
                          Du lærte ingenting i fjor? Her får i alle fall Solskjær all den hjelp han kan be om.
                          "Alltid blodsprengt"!
                          Fong/Macho

                          Even Nordlien

                          Kommentar

                          • mr.Jordbakke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3845

                            #14
                            Skal vedde på at Molde tar et par kvantesteg forbi LSK.
                            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                            Mvh
                            Mr.Jordbakke

                            Kommentar

                            • Kimito
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 2600

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Grusom B
                              Den som ikke ser at Angan renner over av potensiale og vil ha vanvittig mye å tjene på å gå til en klubb trent av en av historiens mest kliniske avsluttere... Angan kan for bli årets kjøp.

                              Jeg unner Solskjær all suksess, bortsett fra mot oss. Heller Molde enn Bart eller søpla, ærlig talt.
                              Så lenge jeg hadde trodd at det var egenskaper som lett kunne læres bort, skulle jeg vært enig. Er det én egenskap jeg sjelden ser spillere forbedre seg mye på, så er det avslutningsegenskaper. Satser på at Angan, i en alder av 23 år, allerede har prøvd nok avslutninger til at han er uforbederlig. Husker du Kim Holmen, som også "bare" trengte å lære seg avslutninger? Huseklepp fikk meg en stund til å tenke at det gikk an å bli skikkelig mye bedre på det, men også han har falt tilbake til gamle sleivskudd.

                              Dessverre kommer likevel Molde til å havne på øvre del av tabellen, bare i kraft av norsk godvilje rettet mot ridderknekten. Til og med motstanderne liker Solskjær så godt at seierslysten svekkes i kampene mot dem. Dommerne kommer også til å ligge paddeflate for sjarmøren fra den tristeste byen jeg har besøkt.

                              Jeg vet at antipatien min mot Solskjær trolig er noe irrasjonell, men noen må jo veie opp for den enorme bølgen med sympati som kommer til å løfte kjøpelaget frem. Vi får se hvor lenge sympatien her inne rekker når media koser seg med kjæledeggen Sunny etter en kontroversiell seier mot Sportsklubben.
                              Ferdigskåra

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13243

                                #16
                                Et fullstendig uorganisert MFK ligger under med ett mål mot Kristiansund. Det kunne vært flere. Sprøtt at ikke flere her inne med CM/FM erfaring sendte inn CV'ene sine med CL-triumfer på til molde. Solskjær kan knapt ha klart å installere spillene.

                                Edit: 2-1 til KBK :-)
                                Edit: 3-1 til KBK - Stupid Sunnys gutter virrer rundt som en hønseflokk.
                                3-2 - 2. divisjonslaget har ikke flere å sette innpå, Sunny har bytta halve laget.
                                3-3 KBK er kjørt nå, og har ikke mer å gi.

                                Slutt 3-4 - KBK best i 90 % av kampen, mot slutten av 2 ble de veldig slitne og slapp inn to kjappe. Torske var banens klart beste.
                                Last edited by reka; 21.01.2011, 19:53.

                                Kommentar

                                • Kimito
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 2600

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  Slutt 3-4 - KBK best i 90 % av kampen, mot slutten av 2 ble de veldig slitne og slapp inn to kjappe. Torske var banens klart beste.
                                  Kommer til å bli presentert som en gladsak. "Sååå artige kamper vi kan vente med Molde i år".
                                  Ferdigskåra

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9364

                                    #18
                                    Molde har akkurat tapt 5-1 for Tromsø på La Manga.

                                    Det nærmer seg slutt her. Molde går mot et skikkelig tap mot et godt Tromsø-lag. Solskjær valgte å eksperimentere med 4-4-2 og ga mange unge spillere sjansen. Det straffet seg hardt i 1. omgang med 3-0 til pause. Etter pause var det noe bedre - men Tromsø vant til slutt 5-1.

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13243

                                      #19
                                      Tilbake til FM for å sjekke statsen nå, ole gunnar... Skulle Magne Mascara hatt 14 istedet for 18 på "passing through", mon tro? Kanskje ringe GrusomB for å få noen formasjonstips?

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6075

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        Kanskje ringe GrusomB for å få noen formasjonstips?
                                        Om FM-prosjektet i Molde lykkes bør grusom være neste trener på Åråsen.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎