Den generelle Tippeliga-tråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9329

    Den generelle Tippeliga-tråden

    Fant ikke noen tippeligatråd, så lagde en.



    Lurte egentlig på hvilke lag folk trur rykker ned?

    Sjæl ser jeg jo at Ulf er fortapt, trudde Brann var det, men selv om dem har et såkalt "vanskelig" kampprogram, så ser jeg på aafk og start som klarere dumpekandidater.

    Diskutér
  • Trondeo
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3062

    #2
    Brann klarer seg, garantert. Er så vanvittig tett der nede. Sandnes er nok fortapt ja. Og det er helt greit. Neste års sammensetning kan bli bra, mye bedre med Sandefjord og Tromsø i TL enn Sandnes og Sogndal. Selv om det hadde vært enda bedre om FFK rykker opp.

    Kommentar

    • Seb.R
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 4159

      #3
      Satser på direkte nedrykk på Ulf og Sogndal. Ville vært en berikelse for Tippeligaen. To fullstendige uinteressante lag. Tror Aalesund havner på kvalik.

      Opprinnelig skrevet av Trondeo
      Selv om det hadde vært enda bedre om FFK rykker opp.
      Enig, Fredrikstad borte er alltid gøy. Kanskje norges beste bortetribune.
      www.sebastianramsland.com
      www.twitter.com/sebramsland

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        #4
        Tror også Brann klarer seg, men fotballen er kanskje "tjent" med nedrykk på Brann? De svir av sikkert 10 mill på ett par spillere for å klare seg, penger de helt sikkert ikke har engang.

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          #5
          Kommer til å stå mellom Sogndal, Haugesund og Aalesund om nest siste og kvalik. Brann klarer seg. Men hvor har de fått penger fra? Står ikke stort bedre til der enn i LSK.

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9329

            #6
            Det var no rykter om at Trond Mohn ikke var så sur på rem lenger... Uansett, så lønner det seg for dem å satse med midler dem har/ikke har for så å overleve, kontra å ikke satse og rykke ned.

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              #7
              Opprinnelig skrevet av knut
              Det var no rykter om at Trond Mohn ikke var så sur på rem lenger... Uansett, så lønner det seg for dem å satse med midler dem har/ikke har for så å overleve, kontra å ikke satse og rykke ned.
              Joda, men er et forbanna sjansespill. MP er garantert ikke gratis og slår sikkert de fleste vi signerte under fjøra. Og to mill for karadas er galskap. Håper de rykker ned, men tviler.

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4375

                #8
                Sandnes Ulf åker ned, forhåpentligvis for godt. Har ingenting i Tippeligaen å gjøre! Sogndal kan også ta seg en tur ned nå. Mer bedritne lag skal du leite lenge etter.
                ..................

                Kommentar

                • mrognan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2008
                  • 845

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                  Joda, men er et forbanna sjansespill. MP er garantert ikke gratis og slår sikkert de fleste vi signerte under fjøra. Og to mill for karadas er galskap. Håper de rykker ned, men tviler.
                  Hørte rykter om 2 mill i året pluss 1 mill i prestasjonsbasert bonus (unngå nedrykk?)
                  Morten

                  Kommentar

                  • Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av mrognan
                    Hørte rykter om 2 mill i året pluss 1 mill i prestasjonsbasert bonus (unngå nedrykk?)
                    Han var vel ikke Bosmann heller, så de må ha kjøpt han ut på et vis også.

                    Kommentar

                    • Oddis
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 2744

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Jeg har abo på csports.no og er godt fornøyd med det. Ikke koster det stort heller, og du får masse fotball for pengene. Vel verdt penga. Tjuvstreaming betyr jo også at du risikerer å få pc-en din infisert med malware.
                      Drar diskusjonen inn hit, da den passer bedre her.

                      Jeg er også kjempefornøyd med Cmore. Gode kommentatorer, i tillegg til at man får mengder av fotball for pengene. Moro å kunne se spansk og italiensk fotball også i tillegg til tippeligaen. Koster 200kr i mnd, noe som er relativt rimelig. TV2 Premium har f.eks nesten kun engelsk fotball. Jeg har begge, for å kunne variere, men er kanskje mest fornøyd med Cmore.
                      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                      Kommentar

                      • Totti21
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3499

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                        Han var vel ikke Bosmann heller, så de må ha kjøpt han ut på et vis også.
                        Tja, han har vært så ræva på det nivået han har spilt på at han neppe kostet noe. Vitesse er nok mest glad for å slippe lønnskostnadene hans, og ett utlån til Barnsley uten særlig suksess gjorde nok ikke markedsverdien hans noe høyere.

                        Dyr i lønn er han nok, men tre millioner ut for han er ingenting så lenge de overlever i Tippeligaen.

                        Kommentar

                        • Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Oddis
                          Drar diskusjonen inn hit, da den passer bedre her.

                          Jeg er også kjempefornøyd med Cmore. Gode kommentatorer, i tillegg til at man får mengder av fotball for pengene. Moro å kunne se spansk og italiensk fotball også i tillegg til tippeligaen. Koster 200kr i mnd, noe som er relativt rimelig. TV2 Premium har f.eks nesten kun engelsk fotball. Jeg har begge, for å kunne variere, men er kanskje mest fornøyd med Cmore.
                          Cmore er greit, men irriterer meg at de ikke har resultatservice på annet enn "hovedkanalen", altså den HD-kanalen deres, eller hva den nå heter. Synes også ofte at Kommentatorene ikke vet hva de snakker om. I går f.eks om Ringstad "Mange mener Ringstad bør på landslaget, han har ikke kommet dit enda men vil kanskje på sikt" Ja, greit han ikke er god nok om man ser etter ferien. Men i våres var det ingen i TL som var i nærheten av han. Ingen... Kommer utsagn som dette opptil flere ganger i de fleste kamper.

                          Kommentar

                          • heidar
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2113

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                            Cmore er greit, men irriterer meg at de ikke har resultatservice på annet enn "hovedkanalen", altså den HD-kanalen deres, eller hva den nå heter. Synes også ofte at Kommentatorene ikke vet hva de snakker om. I går f.eks om Ringstad "Mange mener Ringstad bør på landslaget, han har ikke kommet dit enda men vil kanskje på sikt" Ja, greit han ikke er god nok om man ser etter ferien. Men i våres var det ingen i TL som var i nærheten av han. Ingen... Kommer utsagn som dette opptil flere ganger i de fleste kamper.
                            Resultatservicen er håpløs, men kommentatorene (ikke studio-ekspertene), er mye bedre enn TV2 sine. De har jo for eksempel gitt - velfortjent - skryt til Lundemo en rekke ganger denne sesongen.
                            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                            Endelig er mørketida over.

                            Kommentar

                            • Oddis
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 2744

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                              Cmore er greit, men irriterer meg at de ikke har resultatservice på annet enn "hovedkanalen", altså den HD-kanalen deres, eller hva den nå heter. Synes også ofte at Kommentatorene ikke vet hva de snakker om. I går f.eks om Ringstad "Mange mener Ringstad bør på landslaget, han har ikke kommet dit enda men vil kanskje på sikt" Ja, greit han ikke er god nok om man ser etter ferien. Men i våres var det ingen i TL som var i nærheten av han. Ingen... Kommer utsagn som dette opptil flere ganger i de fleste kamper.
                              Er enig med deg med tanke på resultatservicen, og kommentarene rundt Ringstad. Mener uansett at de er veldig flinke til å være objektive, og det er veldig sjeldent jeg blir irritert over kommentarene. Det blir jeg ofte når tv2 viser kampene.

                              De har absolutt stort utviklingspotensiale på Tippeligaen, men jeg trives bedre med å se kampene på disse kanalene. Er sjeldent på bortekamper, og da er kommentatorene viktige!
                              Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9329

                                #16
                                Feil fotballag sitt forum...

                                Men FOR en deilig Start seier! Haha

                                Kommentar

                                • mrognan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2008
                                  • 845

                                  #17



                                  Nedrykkstrusselen henger over Brann. Kommentator Kenneth Fredheim tror 1. divisjon venter neste år.
                                  ....
                                  - Brann er en av fire klubber som ikke skal rykke sammen med Rosenborg, Viking og Vålerenga. Det kan bli interessante lokaloppgjør i 1. divisjon i Bergen med kamper mot Nest-Sotra og Åsane neste år. Det er helt surrealistisk. Trøsten får være at jeg tror Brann rykker rett opp igjen, sier Fredheim.
                                  Regner med at årsaken til at LSK ikke er nevnt som lag som ikke skal rykke ned fra vår øverste liga, rett og slett er for at vi alltid er med.
                                  Morten

                                  Kommentar

                                  • BroganTrundler
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2014
                                    • 665

                                    #18
                                    Hvis Brann taper denne og Sogndal slår Sandnes Ulf så kan skjebnekampen fort bli Tippeligaens dårligste hjemmelag mot Tippeligaens nest dårligste bortelag på Brann Stadion.

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9329

                                      #19
                                      Roald Bruun <3

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13240

                                        #20
                                        Samme blemma fra Norling som fra Haglund: kommer hit totalt uforberedt på norsk fotball. Ref sandstø

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎