Brann gikk også på en smell!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • WAK
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 964

    Brann gikk også på en smell!

    Ikke bare LSK som taper mot bånnlaga. Gjør ikke tapet mot Molde noe mindre surt men et lite plaster på såret. I tillegg fikk både Sigursson og Miller gult korrt og må stå over neste kamp. Brann sprekker nå.

    :lsk:
  • Trondeo
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3062

    #2
    Opprinnelig skrevet av WAK
    Ikke bare LSK som taper mot bånnlaga. Gjør ikke tapet mot Molde noe mindre surt men et lite plaster på såret. I tillegg fikk både Sigursson og Miller gult korrt og må stå over neste kamp. Brann sprekker nå.

    :lsk:
    Lillestrøm sprekker også. Skal fortsatt MYE til for at Lillestrøm tar gullet i år. Vil egentlig ikke ha tankene mine på gull en gang, en kamp av gangen. Ser frem til Stabæk hjemme.

    Lillestrøm taper mot bunnlag, vinner mot topplag. Stabæk kan vel regnes som et topplag, så det blir vel en lett match?!

    Kommentar

    • Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

      #3
      Jeg lever nå i håpet helt til det ikke lenger er en teoretisk mulighet. Brann tapte, vi har 5 kamper igjen på å ta igjen 4 poeng. RBK viste svakhetstegn bakover mot Sandefjord i cupen, og kan tape på det. Med seier mot Brann og tap mot Tromsø står RBK med 39 poeng, Brann med 40, og vi med 36. Ja, det er kanskje ikke veldig realistisk, men sjansen er der. 3 og 4 poeng er ikke umulig. Begge lagene skal møte Viking som må kjempe hardt om poeng i tillegg. Nå får Uwe piske på det som er de neste kampene, hvis Brann eller RBK ryker på enda en smell får de presset på seg om vi kommer bakfra med imponerende spill. Er ikke avgjort ennå, selv om det er lite sannsynlig.
      Last edited by Fugl1120; 24.09.2006, 21:31.
      Lauken er vår venn!

      Kommentar

      • Dal-kanari
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Dec 2005
        • 136

        #4
        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
        J RBK viste svakhetstegn bakover mot Sandefjord i cupen, og kan tape på det.
        Det er det som er så ekkelt med RBK, de har den utrolige evnen til å nullstille seg etter både gode og dårlige kamper. Det vil si, de hadde den ihvertfall før.
        Jeg håper, som du, at de har fått en knekk etter den kampen, men finner det dessverre lite sannsynlig.
        Lucky nr. 11

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2886

          #5
          3-0 nå, faen
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13271

            #6
            Må bare holde hodet kaldt til siste serierunde. Blir bare klabb og babb frem til 5 november. Kjøp nok øl og slutt å følge med på sportsnyheter. Alle topplagene vil tape to-tre-fire kamper. I siste kamp skjer mirakelet. Da må du ha spart noen øl.
            :lsk:

            Kommentar

            • hoyt
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 2850

              #7
              Høgmo tilbake!

              Hjemmesiden til Rosenborg Ballklub. Norges mestvinnende fotballklubb gjennom tidene. Trøndelags stolthet.


              Per-Mathias Høgmo friskmeldt

              Rosenborg Ballklub er glade for å meddele at hovedtrener Per-Mathias Høgmo er friskmeldt fra 1. oktober. Han vil være tilbake på jobb på Brakka tirsdag den 3 oktober.
              Last edited by hoyt; 26.09.2006, 01:07.
              "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
              - Nosa

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13271

                #8
                Da ble vel RBK sykmeldt i samme slengen, får vi håpe....

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎