Den omfattende Tottenham-tråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • merch
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2007
    • 938

    Opprinnelig skrevet av erlando
    Uvant å være laget som får kjenne Terje Hauges gunst. Skandaløs dømming nok en gang fra den kanten. I mine øyne tre feilaktige straffer inkludert en Peter Kovacs-spesial av Crouch - kan ikke si jeg er overrasket over at en norsk dommer sluker den rått med krok, søkke og snøre.

    Konsekvent dømming i favør Tottenham kampen igjennom. Ble direkte pinlig å se på etterhvert. Det hadde blitt en helt annen, og mye vanskeligere kamp, om uefa hadde fornuft til å holde Hauge unna sine arrangementer.

    Who cares? We won 4-1
    lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
    sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

    Kommentar

    • erlando
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 858

      Mtp antall ganger jeg har irritert meg over at Kovacs har konstruert straffer her til lands, så ville det være rimelig hyklersk av meg å bejuble Crouch for å gjøre det samme. Av samme grunn ser jeg liten grunn til å gratulere Hauge med innsatsen siden det kom "meg" til gode, når den samme elendige dømminga har dømt Fugla nord og ned gang på gang.
      Ja til pause i pausen!

      Kommentar

      • merch
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2007
        • 938

        Uroer meg litt over at Tevez vurderes, kjør på med Defoe og Pavelyuchenko heller. De er ihvertfall ingen urokråker slik som Tevez. Og hvor lenge er Adabayor på lån? De spiller jo 4-4-1-1 og her er det nok klassespisser. Tror ikke det er plass for Tevez uten at andre spisser forsvinner nei.
        lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
        sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

        Kommentar

        • erlando
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 858

          Det hadde ikke kostet meg en kalori å se Defoe og Pav forsvinne ut stadionporten hvis erstatteren har Tevez sine ferdigheter på banen. Det er slike fotballevner Tottenham er helt avhengige av for å tilkjempe seg "fast plass" i CL.

          Bakdelen med Tevez spesielt er alt rundt mtp eierrettigheter, ymse "rådgivere", lønnskrav og oppførsel/utsagn utenfor banen. Likevel mener jeg at beggars can't be choosers - HVIS Tottenham virkelig har mulighet til å sikre seg Tevez, så er det ingenting å nøle etter.
          Ja til pause i pausen!

          Kommentar

          • SAEDbeger
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2006
            • 421

            Makan til flyt på tottenham om dagen. Storfornøyd med seier i dag. Heldivis er teves på vei til milan så da slipper vi han

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9364

              Automated decision making for the real world.

              Kommentar

              • KEBABavSVIN
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2007
                • 594

                Slik overgangsvinduet ser ut til å gå nå:

                Ut:
                Bale
                Dempsey
                Huddlestone
                Parker
                Caulker

                Inn:
                Paulinho
                Chadli
                Soldado
                Capoue
                Willain
                Lamela
                Coentrao

                Og klubben vil sitte igjen med en liten fortjeneste, i verste fall går det i null. Sykt vindu.

                Last edited by KEBABavSVIN; 20.08.2013, 23:53.
                Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                Kommentar

                • KEBABavSVIN
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2007
                  • 594

                  Morsomt å følge Tottenham om dagen. Det har virkelig løsnet spillemessig, etter en noe sjanglete start på sesongen, som ifølge spillerne selv skyldtes at de var slitne etter en røff tilvenning til Pochettinos treningsopplegg. Det er ikke tilfeldig at laget i det siste har virket å ha en egen evne til å avgjøre kamper i sluttminuttene. Spillerne er ganske enkelt i ekstremt god fysisk form.

                  Før sesongen var det en smule bittert at Van Gaal glapp mellom fingrene, og at en ble sittende igjen med Pochettino. I ettertid kan det virke som om det var det beste som kunne hendt. Van Gaal har svidd av milliarder på stjernespillere og gjort dem om til middelmådigheter; Pochettino har gjort akademiguttene Kane, Betaleb, og Mason til klare førstelagsspillere for et lag som for øyeblikket ligger an til å cruise inn til CL-plassering. Laget Pochettino på lørdag sendte ut for å leke seg med Arsenal er den yngste startelleveren så langt denne Premier League-sesongen, med en snittalder på 23,6.


                  Avslutter med litt deilig man crush på en herlig spiller som scorer når han vil, og som vil litt ekstra i kamper mot ekle lag. Liverpool er et ekkelt lag. Gleder meg til i morgen.





                  Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                  Kommentar

                  • El Caco
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2009
                    • 2286

                    Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN
                    (..)et lag som for øyeblikket ligger an til å cruise inn til CL-plassering.
                    Tror du skal droppe alkoholen i lunsjen.
                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                    Kommentar

                    • KEBABavSVIN
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2007
                      • 594

                      Opprinnelig skrevet av El Caco
                      Tror du skal droppe alkoholen i lunsjen.
                      The Kane train can't be stopped.

                      Last edited by KEBABavSVIN; 09.02.2015, 15:04.
                      Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                      Kommentar

                      • Serbern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 5496

                        Kane ender nok opp som Andy Caroll, flopp i en litt større klubb. Han har mer flyt enn han er god

                        Kommentar

                        • joacim
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2009
                          • 559

                          Opprinnelig skrevet av Serbern
                          Kane ender nok opp som Andy Caroll, flopp i en litt større klubb. Han har mer flyt enn han er god
                          Med tanke på at han har signert en 5 års avtale, så kommer han nok til å gjøre det bra i Tottenham de neste årene - kan henne at han blir kjøpt ut til en større klubb , som du sier, men tror at han kommer til å bli i Tottenham, og satse på CL spill sammen med de. Han er nok en type, som ikke passer veldig bra i en større klubb, som City, ManU osv.

                          Jeg håper på masse Kanemagi i fremtiden, og at vi får beholde han så lenge som mulig.
                          Styremedlem 2016

                          Kommentar

                          • Fjeller'n
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 905

                            Opprinnelig skrevet av Serbern
                            Kane ender nok opp som Andy Caroll, flopp i en litt større klubb. Han har mer flyt enn han er god
                            Mulig han flopper, men det blir i Tottenham. Og hårete ambisjoner har han:



                            Liker virkelig innstillingen hans.
                            "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                            Kommentar

                            • Fjeller'n
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 905

                              KOMMENTAR: Få trenere oppfyller idealet om attraktiv fotball, unge spillere og suksess uten pengebruk. Men akkurat nå ligger Tottenhams Mauricio Pochettino fryktelig nærme.


                              U8 faktisk...
                              "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                              Kommentar

                              • joacim
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2009
                                • 559

                                årets kamp nå

                                totalsportek.com er din første og bedste kilde til al den information du søger. Fra generelle emner til mere af det du forventer at finde her, totalsportek.com har det hele. Vi håber du finder hvad du leder efter!
                                Styremedlem 2016

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9364

                                  Just when you thought they couldn't get any more deluded..Subscribe: youtube.com/uberafcTwitter: twitter.com/uberafcInstagram: instagram.com/uberafc

                                  Kommentar

                                  • Fjeller'n
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 905

                                    For en innmarsj.
                                    For et stadion.
                                    "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2857

                                      Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
                                      For en innmarsj.
                                      For et stadion.
                                      Og for et LAG! Rekker ungdommene fra Amsterdam nesten til knærne!

                                      Kommentar

                                      • Dumbo
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2004
                                        • 463

                                        Ajax er rett og slett fantastisk imponerende. Forhåpentligvis vinner de hele turneringen.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎