Selv om det ikke er noe særlig opplegg rundt denne turen, kommer her litt info om morgendagen:
Fugler er velkomne på puben som tidligere het Offside før og etter kamp i morgen. Den ligger vis-a-vis kinoen/biblioteket og er der Isberget samles nå før kampene. Der pleier det å gå en gratis supporterbuss for begge lags fans opp til stadion, ellers tar det ca. 15 minutter å gå.
Kampbilletter kjøper man på Alfheim. LSK-fans samles på bortefeltet på kortsida.
Tromsø away, 19. juli 2010
Collapse
X
-
Varsel for Tromsø mandag 19.07.2010.
Morgen kl 6 – kl 12
11°
Regn. Lett bris, 5 m/s fra sørvest. 0,3 – 2,3 mm nedbør.
Dagtid kl 12 – kl 18
13°
Regn. Frisk bris, 8 m/s fra sørvest. 0 – 1,2 mm nedbør.
Kveld kl 18 – kl 24
13°
Regn. Laber bris, 6 m/s fra sør-sørvest. 0,6 – 3,4 mm nedbør.
Det blir en dag med regnbyger og overskyet. Kjørlig vind.Leave a comment:
-
Til info for nye reisende:
I morgen
19.07.2010
13°
Kraftig regn. Laber bris, 6 m/s fra sørvest. 19 mm nedbør i døgnet.Leave a comment:
-
Isberget samles på samme sted som i fjor, har vært nyåpning der (smud) er ikke sikker på hva det heter nå...... men det er i samme bygg.Leave a comment:
-
Har forresten isberget noen pub de samles på (Smud som vi var på i fjor er vel fremdeles stengt?) Eller for å si det på en annen måte: Hvor har kanaris tenkt å sitte og drikke i Tromsø?Leave a comment:
-
-
-
-
-
Alle de som skal til Tromsø klapper nå!
Tommel opp fra alle som skal til Tromsø og se LSK ta sin første poeng i juli 2010!Leave a comment:
-
Reisetipset: Norwegian tilbyr i øyeblikket billetter fra Tromsø på tirsdag for kr 149 til Rygge og kr 399 til Gardermoen.
Leave a comment:
-
hvis du skal ta taxi til flyplassen rett fra kampen anbefaler jeg å forhåndsbestille taxi som står og venter på deg i det kampen er ferdig.
Trafikken i området rundt Alfheim er et helveteLeave a comment:
-
-
Er det langt til flyplassen fra stadion? Rekker man 21:35 flyet hjem på kvelden?
I fra molde venter jo norwegian på laget for de skal rekke flyet...Leave a comment:
-
Som en liten hevn for denna jævelskapen banka i alle fall LSK-kvinner tromsølaget Fløya! deilig!
Håper inderlig at ikke for mange av dere må avlyse tur pga denne flyttinga.Leave a comment:
-
Takk og lov for at jeg enda ikke hadde bestilt fly... Sparte i allefall de pengene, hvis jeg evnt hadde tatt feil dager. Men nå som det ble mandags kamp, får jeg faen meg ikke reist -.-Leave a comment:
-
Setningen minner meg om Espen Søgard etter kampen på Alfheim i 09 hvor en god og full Søgård pisser på en vegg i Tromsø og utbryter: "I dag har vi pissa på tromsø", før han bryter ut i latter. Tørr humor på sitt beste.Leave a comment:
Leave a comment: