Tromsø away, 19. juli 2010

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Macho-Morten
    replied
    Selv om det ikke er noe særlig opplegg rundt denne turen, kommer her litt info om morgendagen:

Fugler er velkomne på puben som tidligere het Offside før og etter kamp i morgen. Den ligger vis-a-vis kinoen/biblioteket og er der Isberget samles nå før kampene. Der pleier det å gå en gratis supporterbuss for begge lags fans opp til stadion, ellers tar det ca. 15 minutter å gå.

Kampbilletter kjøper man på Alfheim. LSK-fans samles på bortefeltet på kortsida.

Leave a comment:

• gja
    replied
    Varsel for Tromsø mandag 19.07.2010.

Morgen kl 6 – kl 12

11° Regn. Lett bris, 5 m/s fra sørvest. 0,3 – 2,3 mm nedbør.

Dagtid kl 12 – kl 18

13° Regn. Frisk bris, 8 m/s fra sørvest. 0 – 1,2 mm nedbør.

Kveld kl 18 – kl 24

13° Regn. Laber bris, 6 m/s fra sør-sørvest. 0,6 – 3,4 mm nedbør.

Det blir en dag med regnbyger og overskyet. Kjørlig vind.

Leave a comment:

• Stray Cat
    replied
    Til info for nye reisende:

I morgen
    19.07.2010

13°

Kraftig regn. Laber bris, 6 m/s fra sørvest. 19 mm nedbør i døgnet.
    Brrr!! Og det blir uten tak og ryggdekning. Bare å hyre på seg.

Leave a comment:

• Rovfugl
    replied
    Opprinnelig skrevet av kris
    Har forresten isberget noen pub de samles på (Smud som vi var på i fjor er vel fremdeles stengt?) Eller for å si det på en annen måte: Hvor har kanaris tenkt å sitte og drikke i Tromsø?
    Isberget samles på samme sted som i fjor, har vært nyåpning der (smud) er ikke sikker på hva det heter nå...... men det er i samme bygg.

Leave a comment:

• kris
    replied
    Har forresten isberget noen pub de samles på (Smud som vi var på i fjor er vel fremdeles stengt?) Eller for å si det på en annen måte: Hvor har kanaris tenkt å sitte og drikke i Tromsø?

Leave a comment:

• FUGlinho
    replied
    Og jeg er klar for min Tromsø-debut! Flyr opp søndag-tirsdag...

Leave a comment:

• meg
    replied
    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
    Oj det var var ikke mange. Tynt befolket på bautastribunen altså. Er det noen av dere som har gitt tommel opp, som tar med fler?
    Team Wenche Myhre stiller 6mann, så da blir det "Meg"+5 til på tommel opp

Leave a comment:

• Stray Cat
    replied
    Opprinnelig skrevet av Emil B
    Det finnes andre LSK-supportere enn de på forumet vettu Blir sikkert rundt 40-50 stk er oppe.
    Takk, Emil, det vet til og med jeg :-)
    Spørsmålet var vel egentlig om noen hadde en ide om hvor mange det blir de oppe. og det har du jo tydeligvis.

Leave a comment:

• Emil B
    replied
    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
    Oj det var var ikke mange. Tynt befolket på bautastribunen altså. Er det noen av dere som har gitt tommel opp, som tar med fler?
    Det finnes andre LSK-supportere enn de på forumet vettu Blir sikkert rundt 40-50 stk er oppe.

Leave a comment:

• Stray Cat
    replied
    Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
    Tommel opp fra alle som skal til Tromsø og se LSK ta sin første poeng i juli 2010!

Leave a comment:

• mr.Jordbakke
    replied
    Alle de som skal til Tromsø klapper nå!

Tommel opp fra alle som skal til Tromsø og se LSK ta sin første poeng i juli 2010!

Leave a comment:

• Torolf
    replied
    Reisetipset: Norwegian tilbyr i øyeblikket billetter fra Tromsø på tirsdag for kr 149 til Rygge og kr 399 til Gardermoen.

Leave a comment:

• gutt94
    replied
    Da kan jeg muligens reise da

Leave a comment:

• Rovfugl
    replied
    hvis du skal ta taxi til flyplassen rett fra kampen anbefaler jeg å forhåndsbestille taxi som står og venter på deg i det kampen er ferdig.

Trafikken i området rundt Alfheim er et helvete

Leave a comment:

• King_Raymond
    replied
    Opprinnelig skrevet av gutt94
    Er det langt til flyplassen fra stadion? Rekker man 21:35 flyet hjem på kvelden?

I fra molde venter jo norwegian på laget for de skal rekke flyet...
    Man rekker 21.35 flyet. Kommer seg fra stadion til flyplassen på et kvarter med taxi.

Leave a comment:

• gutt94
    replied
    Er det langt til flyplassen fra stadion? Rekker man 21:35 flyet hjem på kvelden?

I fra molde venter jo norwegian på laget for de skal rekke flyet...

Leave a comment:

• Rovfugl
    replied
    Som en liten hevn for denna jævelskapen banka i alle fall LSK-kvinner tromsølaget Fløya! deilig!

Håper inderlig at ikke for mange av dere må avlyse tur pga denne flyttinga.

Leave a comment:

• gutt94
    replied
    Takk og lov for at jeg enda ikke hadde bestilt fly... Sparte i allefall de pengene, hvis jeg evnt hadde tatt feil dager. Men nå som det ble mandags kamp, får jeg faen meg ikke reist -.-

Leave a comment:

• Ytre
    replied
    Opprinnelig skrevet av Rovfugl
    Håper dere som kommer oppover raserer hele helvetes byen her, legger den i grus og pisser på den.
    Setningen minner meg om Espen Søgard etter kampen på Alfheim i 09 hvor en god og full Søgård pisser på en vegg i Tromsø og utbryter: "I dag har vi pissa på tromsø", før han bryter ut i latter. Tørr humor på sitt beste.

Leave a comment:

• camillakanari
    replied
    takk og lov for fly opp på lørdag og hjem på tirsdag

Leave a comment:

Working...