Moderatormelding:
Innlegg om boikotten flyttet til boikott-tråden, slik at vi tar den diskusjonen der: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ad.php?t=17177
Denne tråden stenges, da det ikke blir tur.
Haugesund-Lillestrøm mandag 20/9
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
-
-
Er jo bare å ta seg en fri dag fra jobben og reise på tur! Helt enig at det suger balle med mandagskamper. Alle til Haugesund!Leave a comment:
-
Nå nytter det ikke å sitte på gjerdet. Håper KFL styret kjenner sin besøkelsestid og viser meget tydelig hva man mener her.
Det må legges press på LSK, det må legges press på NSA, så kanskje man kan klare å legge press på NFF.
Dette er uberviktig og bør være fanesak nr 1!Leave a comment:
-
Fy FAEN! dette er det mest bedritne dritten jeg har vært med på.. der gikk den turen i dass.. får finne meg en jobb hvor jeg har fri mandager..Leave a comment:
-
Ååh, jeg freeeser! Hat mail sendt til både Zebra og NFF! Begynner å lure sterkt på hvilken LSK hater som sitter i toppen på Zebra jaa! Skal jo tydeligvis ikke være mulig for folk å få heid på laget sitt neej! Og dette som skulle bli årets.. Men what the hell, sofaen hjemme i grotta mi er da minst like bra!?! Nåååvel..Leave a comment:
-
-
Mandagskamper er generelt noe herk, men med fare for å pådra meg tomler i fleng; Oppi det hele kommer vel TV-midlene godt med for en anstrengt klubbøkonomi.Leave a comment:
-
-
-
Ååh, jeg freeeser! Hat mail sendt til både Zebra og NFF! Begynner å lure sterkt på hvilken LSK hater som sitter i toppen på Zebra jaa! Skal jo tydeligvis ikke være mulig for folk å få heid på laget sitt neej! Og dette som skulle bli årets.. Men what the hell, sofaen hjemme i grotta mi er da minst like bra!?! Nåååvel..Leave a comment:
-
hvor mange
kunne tenkt seg å tatt buss hvis det blir satt opp?
tommel opp hvis ja, tommel ned hvis nei
takkLeave a comment:
-
-
-
Leave a comment:
Leave a comment: