Strømsgodset - LSK, søndag 7. november kl 18

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts

• merch
    replied
    Opprinnelig skrevet av superbøffel
    Stor takk til Frode og Thomas i KFL sikkerhet som fiksa oss inn på felt H!

Jeg møtte faktisk noe av det verste noensinne som gjest i Drammen. I billettluka fikk jeg beskjed om at det kun ble solgt billetter til Klokkesvingen til bortsupportere (jeg hadde et skjeft diskret under jakka.) og ble møtt med NULL forståelse for at Klokkesvingen full av hoppende og syngende Kanarifans ikke var det optimale stedet for min 3 år gamle datter.

Lillebror som var inne på stadion snakket med Frode/Thomas, så vi kjøpte billett til svingen og ble tatt med gjennom svingen og inn på felt H (hvor det allerede var endel Kanaris) av KFL sikkerhet.

Takk for hjelpen gutter!

Og til dere i Godset, skjerp dere, det er ganske åpenbart at familiefedre med småunger med på kamp ikke er risikotilskuere å sette på en sittetribune.
    Fantastisk!

Hadde sesongen 09 frikort(komisjonærkort jeg fikk en plass jeg jobbet deltid på) - godset var vel den eneste plassen jeg IKKE fikk billett til bortesvingen, det kunne man derimot lett få andre steder som Sandefjord, Tromsø, Trondheim, Brann, og såklart KFL fremfor RB på Åråsen, men på godset fikk man fortsatt ikke billetter på bortesupporter selv etter mail direkte med sikkerhetsansvarlig i klubben! Ser ut som de har snudd totalt om at alle skal på bortefeltet nå da!

Godt det løste seg ihvertfall

Leave a comment:

• superbøffel
    replied
    H feltet synes å være utsolgt (eller sperret). Det blir vel neppe utsolgt, så jeg kan jo fikse det på stadion også.
    Stor takk til Frode og Thomas i KFL sikkerhet som fiksa oss inn på felt H!

Jeg møtte faktisk noe av det verste noensinne som gjest i Drammen. I billettluka fikk jeg beskjed om at det kun ble solgt billetter til Klokkesvingen til bortsupportere (jeg hadde et skjeft diskret under jakka.) og ble møtt med NULL forståelse for at Klokkesvingen full av hoppende og syngende Kanarifans ikke var det optimale stedet for min 3 år gamle datter.

Lillebror som var inne på stadion snakket med Frode/Thomas, så vi kjøpte billett til svingen og ble tatt med gjennom svingen og inn på felt H (hvor det allerede var endel Kanaris) av KFL sikkerhet.

Takk for hjelpen gutter!

Og til dere i Godset, skjerp dere, det er ganske åpenbart at familiefedre med småunger med på kamp ikke er risikotilskuere å sette på en sittetribune.

Leave a comment:

• superbøffel
    replied
    Opprinnelig skrevet av KFL109
    Har ikke fasiten, men vi hadde bortefelt på H-feltet på DT-tribuna i fjor i hvert fall - nærmest klokkesvingen.
    H feltet synes å være utsolgt (eller sperret). Det blir vel neppe utsolgt, så jeg kan jo fikse det på stadion også.

Leave a comment:

• KFL109
    replied
    Hvor er det smartest å sitte med en 3-åring på Marienlyst? DT- eller OKK-tribunen? (Hvem av de er mest "nøytrale"?)
    Har ikke fasiten, men vi hadde bortefelt på H-feltet på DT-tribuna i fjor i hvert fall - nærmest klokkesvingen.

Leave a comment:

• superbøffel
    replied
    Hvor er det smartest å sitte med en 3-åring på Marienlyst? DT- eller OKK-tribunen? (Hvem av de er mest "nøytrale"?)

Leave a comment:

• Macho-Morten
    replied
    Minner om at etter kampen (fra 21-ish) blir det øl og sang på Martins. Spillere og trenere kommer, og Kreativ Kanaris viser også en nysnekra video med godbiter fra de siste fem åra. Sesongens siste etter-matchen-pils!

Leave a comment:

• KFL109
    replied
    18 billetter tilgjengelig for de som angrer i hyggelig lag utover natta.

Du blir med ved å sende sms til 450 66 470. (Bindende, selvfølgelig.)

150 kroner betales kontant på bussen.

Leave a comment:

• Macho-Morten
    replied
    Med tanke på at selv enkelte styremedlemmer (host) ikke har kjøpt billett ennå, kan ting tyde på at det blir minst tre busser i KFL-regi.

Leave a comment:

• KFL109
    replied
    Solgt billetter til to busser i kveld, så det ligger an til tre.

Kommer etternølerne på banen og faktisk kjøper billetter på shopen i morra er det i utgangspunktet ingen begrensninger, men kl 15 telles det opp og bestilles i forhold til solgte billetter.

Leave a comment:

• tullebukk
    replied
    Salgsstopp av bussbilletter lørdag kl 15. Da teller vi opp og bestiller nødvendig antall busser.

Ingen grunn til å nøle lenger nå, med andre ord.
    hvor mange til nå

Leave a comment:

• KFL109
    replied
    Salgsstopp av bussbilletter lørdag kl 15. Da teller vi opp og bestiller nødvendig antall busser.

Ingen grunn til å nøle lenger nå, med andre ord.

Leave a comment:

• gutt94
    replied
    Snakket med Vidar og venter. Vet ikke hvor lang tid det tar å komme ut, men må kom meg innom å levere vest etc.

Men da blir det bilder i allefall

Leave a comment:

• FUGlinho
    replied
    Opprinnelig skrevet av gutt94
    "Gidder" bussene å vente litt på meg? Hadde tenkt meg til drammen som fotograf, men tar jo noen min lengre å komme seg ut en dere på tribunen.

Tar jo bilder å ønsker å være med ned, men kommer meg kunn dit med KFL buss. De reiser jo rett etter kamp, er ofte ute litt etter dere.
    Det tar som regel litt tid å rydde opp flagg/bannere/tromme etc så det blir jo litt venting uanz.

Leave a comment:

• gutt94
    replied
    "Gidder" bussene å vente litt på meg? Hadde tenkt meg til drammen som fotograf, men tar jo noen min lengre å komme seg ut en dere på tribunen.

Tar jo bilder å ønsker å være med ned, men kommer meg kunn dit med KFL buss. De reiser jo rett etter kamp, er ofte ute litt etter dere.

Leave a comment:

• ChriZza
    replied
    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
    Joda, jeg vet det, alternative løsninger er på plass, men jeg lurte på når bussene gikk. De går til stadion.

Avreise
    Bussene går fra Lillestrøm bussterminal kl 15.45. (Avgang, ikke oppmøte!)

Det vil si at bussene er ved Operaen like etter fire.

Leave a comment:

• Stray Cat
    replied
    Opprinnelig skrevet av Trondeo
    Flytoget går jo rett til Drammen
    Joda, jeg vet det, alternative løsninger er på plass, men jeg lurte på når bussene gikk. De går til stadion.

Leave a comment:

• Trondeo
    replied
    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
    Når går bussene fra Oslo? Jeg lander på Gardermoen 15.15, så dette kan bli knapt med tid.
    Flytoget går jo rett til Drammen

Leave a comment:

• Stray Cat
    replied
    Når går bussene fra Oslo? Jeg lander på Gardermoen 15.15, så dette kan bli knapt med tid.

Leave a comment:

• Frode Thai
    replied
    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Blir det bare billetter bak mål??

Billetter blir det ihvertfall, men vi må ta et par runder med godset før vi får ting på plass.
    Uansett plassering på stadion blir inngangen våres i klokkesvingen.
    Her selges også billetter fra kl 16:30.

Frode

Leave a comment:

• tullebukk
    replied
    Blir det bare billetter bak mål??

Leave a comment:

Working...