Hønefoss - Lillestrøm, Hønefoss Stadion, lørdag 24. mars, kl 18:00
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Her er det bare for den enkelte å gå ut og pushe venner og naboer!Knurr...Kommentar
-
Kommentar
-
Hva snakker dere om egentlig? Hylekoret hadde ikke noe med LSK/KFL å gjøre bortsett fra løsninga på fordeling av billetter der man mente at sesongkort burde komme først. Som det gjør alle andre steder og som ville vært det naturlige. Mulig dere godter dere over at det er over 200 billetter igjen. Men jeg synes det er drit trist at det ikke er mer hype om 500 billetter til en så kort tur som til Hønefoss på en lørdag! At vi ikke klarer å engasjere 500 pers engang er trist synes jeg! Det burde blitt utsolgt i dag!Kommentar
-
Må si jeg er veldig skuffet over interressen.Jeg er ikke redd for at det blir utsolgt på både bortefelt og evt ekstraplasser,men hadde håpet på litt ekstra hype.Fått litt fuglafeber i folk igjen.Er mulig det er de dårlige resultatene i vinter som spiller inn her,men som Fo sier er det en kort tur,lørdag og fugla blir garantert bedre enn de siste åra.
Billettene burde vært revet bort på null komma svisj spør du meg.Nå må vi jobbe hver eneste en så det blir 7-800 kanaris på plass i seriestarten.Alt annet er flaut!Kommentar
-
Må si jeg er veldig skuffet over interressen.Jeg er ikke redd for at det blir utsolgt på både bortefelt og evt ekstraplasser,men hadde håpet på litt ekstra hype.Fått litt fuglafeber i folk igjen.Er mulig det er de dårlige resultatene i vinter som spiller inn her,men som Fo sier er det en kort tur,lørdag og fugla blir garantert bedre enn de siste åra.
Billettene burde vært revet bort på null komma svisj spør du meg.Nå må vi jobbe hver eneste en så det blir 7-800 kanaris på plass i seriestarten.Alt annet er flaut!Kommentar
-
Intet mindre enn en skandale dette forsalget her. Har vi virkelig så jævla mange medgangssupportere?
F... dere, "supportere". Det blir jævlig ekkelt å se de samme folka sikrer seg billetter til en seriefinale engang eller cupfinale.Kommentar
-
Har vel ikke så mye med medgangssupportere å gjøre. At vi bare solgte 300 billetter har nok mer med tilgangen å gjøre. Er ikke alle som har mulighet til å dra til lillestrøm kl 10 på en lørdags morgen. Billettene er nok borte i løpet av uka.
Kommentar
-
Whut? Hadde vi vært i medgang, så hadde det blitt utsolgt i dag, og de med logistikkproblemer hadde vært phuckd.Kommentar
-
Jeg er ikke overasket over at det ikke ble solgt flere billetter idag.
Historisk sett pleier fugla fansen å være meget treige med å anskaffe seg billetter.
Men det var en annen ting jeg stusset på. Hørte av de som var der idag at det var null kontroll på billettkjøpere i forhold til kravet om medlemskap i LSK, KFL eller sesongkort.
Veldig merkelig når man har godt ut såpass bra på forhånd og sagt at dette gir førsterett.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Det er bare tull hvertfall... Der jeg satt prøvde vi å sjekke så godt vi kunne..
Tilslutt er jeg forundret over hvor "200 billetter igjen" kommer fra, for såvidt jeg veit er det ikke fintelt på det, og hvertfall ikke sagt/skrevet noensteder...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
@Simeone: Jeg kom inn i pulje 2 (pulje 1 var Ufc++) og vi ble alle sjekka i hue og rævva av Kim og Kristin.
@Kim: De fem som kjøpte i pausen bør melles på Stan Lee's Superhumans. Det UMULIG å høre noe som helst av det grautete 59kroners, 15w Denver høytalersystemet i hallen. De fem er umensklige!Kommentar
Kommentar