Turinfo Hamar
Collapse
X
-
er det noen som vet om Hamar regnes som en langtur?? Kjekt å vite da jeg i så fåll må ha med lappLeave a comment:
-
Kom vist i skade for å skrive denne i kamptråden i stad. Det jeg lurte på var om noen Fugler har tenkt seg til Hamar i god tid før kampen i dag. Selv blir jeg å treffe på Irishman eller Siste indre fra 17.00 og utover.
Annbefaler uansett alle å holde seg unna Sebs Hotell(Gamle "Grotta" drevet av Chriss Twiddy), for her samles Hamars pent kledde gutter. Ikke noe sjakktrekk å gå inn der i lillestrøm farger som jeg og en kompis gjorde for ett par år siden.Leave a comment:
-
UUKaCogG reiser fra Bislett i Oslo reiser klokka 17. Flagging hele veien. Full fres oppover mot HB-land :-)
-okb!Leave a comment:
-
Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifuglEn full bil fra Nannestad til Hamar imorgen.. Mange som har tenkt å kjøre oppover ell?
Litt avhengig av hvilke stand bilparken er iLeave a comment:
-
En full bil fra Nannestad til Hamar imorgen.. Mange som har tenkt å kjøre oppover ell?Leave a comment:
-
Opprinnelig skrevet av Lars
(Bussbilletten kostet 150+10).Leave a comment:
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeJmf. Fredrikstad, så har også Ham-Kam kun 2 dasser til bortesupporterene! :evil:
-okb! - med klisterhjerneLeave a comment:
-
Jmf. Fredrikstad, så har også Ham-Kam kun 2 dasser til bortesupporterene! :evil:Leave a comment:
-
Opprinnelig skrevet av EriksveMå man kjøpe billetter på forhånd for å kunne stå blant kanari-fansen?
Vi er en gjeng som har tenkt oss på kamp og gjerne vil stå med resten av fansen, men ingen av oss kommer seg til Lillestrøm for å få kjøpt billetter på forhånd....Leave a comment:
-
Må man kjøpe billetter på forhånd for å kunne stå blant kanari-fansen?
Vi er en gjeng som har tenkt oss på kamp og gjerne vil stå med resten av fansen, men ingen av oss kommer seg til Lillestrøm for å få kjøpt billetter på forhånd....Leave a comment:
-
Opprinnelig skrevet av Lars
bare utspekulerte.kan jo bare spørre her så finnes det så snille folk som deg som finner frem alt for demLeave a comment:
-
nja.. jeg blir neppe med oppover til hamar. men burde være minst 500 som tar turen..Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Hvor mye koster inngangsbilletten? For barn og voksen, eller har de samme pris for begge?Leave a comment:
-
Tviler på at det kommer så mange som 1000 når det er en sen onsdagskveld, i tillegg til at kampen går direkte på TV2.
Feltet tar minst 1000, mener å ha hørt at det tar 1500, selvom jeg har mine tvil til det. I fjor sto vi veldig tett og da var vi vel rundt 1000.Leave a comment:
-
I 2004 var vi snaue 1000 på bortefeltet i Fredrikstad om ikke hukommelsen svikter meg helt. I går var feltet større og vi sto tettere. Med seier i går er det ikke urimelig å anta det kan bli godt over tusen personer i gult som har lyst til å stå med KFL på Hamar. Er det plass til alle?Leave a comment:
-
noen som har status på antall kjøpte billetter til denne turen?Leave a comment:
Leave a comment: