Turinfo Hamar

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lars
    replied
    Hamar er ikke en langtur.

Leave a comment:

• Spiri
    replied
    er det noen som vet om Hamar regnes som en langtur?? Kjekt å vite da jeg i så fåll må ha med lapp

Leave a comment:

• Percy Nilegård
    replied
    Kom vist i skade for å skrive denne i kamptråden i stad. Det jeg lurte på var om noen Fugler har tenkt seg til Hamar i god tid før kampen i dag. Selv blir jeg å treffe på Irishman eller Siste indre fra 17.00 og utover.

Annbefaler uansett alle å holde seg unna Sebs Hotell(Gamle "Grotta" drevet av Chriss Twiddy), for her samles Hamars pent kledde gutter. Ikke noe sjakktrekk å gå inn der i lillestrøm farger som jeg og en kompis gjorde for ett par år siden.

Leave a comment:

• okb
    replied
    UUKaCogG reiser fra Bislett i Oslo reiser klokka 17. Flagging hele veien. Full fres oppover mot HB-land :-)

-okb!

Leave a comment:

• Speeder
    replied
    Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
    En full bil fra Nannestad til Hamar imorgen.. Mange som har tenkt å kjøre oppover ell?
    Går vel ett par biler fra Dal\Råholt også i morgen.
    Litt avhengig av hvilke stand bilparken er i

Leave a comment:

• Trondeo
    replied
    Jeg kommer i alle fall oppover med tre personer pluss meg selv

Leave a comment:

• Petter Ø
    replied
    En full bil fra Nannestad til Hamar imorgen.. Mange som har tenkt å kjøre oppover ell?

Leave a comment:

• Lillestrøm Kirke
    replied
    Opprinnelig skrevet av Lars
    Jeg kjøpte min voksenbillett på Sportshuset og den kostet 130+avgift 20 (trykt på billetten)+10 gebyr (til Sportshuset)=160.

(Bussbilletten kostet 150+10).

Leave a comment:

• okb
    replied
    Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
    Jmf. Fredrikstad, så har også Ham-Kam kun 2 dasser til bortesupporterene! :evil:
    Hei! Vent nå litt. Husker godt at det var fire Bautass-dasser på bortefeltet i fjor. Det betyr en dobling fra Fredrikstad ;-)

-okb! - med klisterhjerne

Leave a comment:

• mr.Jordbakke
    replied
    Jmf. Fredrikstad, så har også Ham-Kam kun 2 dasser til bortesupporterene! :evil:

Leave a comment:

• Torolf
    replied
    Opprinnelig skrevet av Eriksve
    Må man kjøpe billetter på forhånd for å kunne stå blant kanari-fansen?

Vi er en gjeng som har tenkt oss på kamp og gjerne vil stå med resten av fansen, men ingen av oss kommer seg til Lillestrøm for å få kjøpt billetter på forhånd....
    Det går nok greit. De pleier alltid å selge billetter ved inngangen.

Leave a comment:

• Eriksve
    replied
    Må man kjøpe billetter på forhånd for å kunne stå blant kanari-fansen?

Vi er en gjeng som har tenkt oss på kamp og gjerne vil stå med resten av fansen, men ingen av oss kommer seg til Lillestrøm for å få kjøpt billetter på forhånd....

Leave a comment:

• jan-erik
    replied
    Opprinnelig skrevet av Lars
    Late?

bare utspekulerte.kan jo bare spørre her så finnes det så snille folk som deg som finner frem alt for dem

Leave a comment:

• Kef1r
    replied
    nja.. jeg blir neppe med oppover til hamar. men burde være minst 500 som tar turen..

Leave a comment:

• Lars
    replied
    Faen så late folk er. Hva med å sjekke www.hamkam.no?

130 kr for voksne og 60 kr for barn.

Leave a comment:

• Trondeo
    replied
    Hvor mye koster inngangsbilletten? For barn og voksen, eller har de samme pris for begge?

Leave a comment:

• Lars
    replied
    Tviler på at det kommer så mange som 1000 når det er en sen onsdagskveld, i tillegg til at kampen går direkte på TV2.

Feltet tar minst 1000, mener å ha hørt at det tar 1500, selvom jeg har mine tvil til det. I fjor sto vi veldig tett og da var vi vel rundt 1000.

Leave a comment:

• Vegar Hjermundrud
    replied
    I 2004 var vi snaue 1000 på bortefeltet i Fredrikstad om ikke hukommelsen svikter meg helt. I går var feltet større og vi sto tettere. Med seier i går er det ikke urimelig å anta det kan bli godt over tusen personer i gult som har lyst til å stå med KFL på Hamar. Er det plass til alle?

Leave a comment:

• bardal
    replied
    satser på at jeg blir med. må bare få ordna billett

Leave a comment:

• Chessheim-kanaris
    replied
    noen som har status på antall kjøpte billetter til denne turen?

Leave a comment:

Working...