Om bortefelt på lerkendal

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Zindrinho
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2019
    • 445

    Om bortefelt på lerkendal

    Håper detta blir både lesbart og forståelig: vi har fått 2 felt på lerkendal, RB og SB, der halve SB feltet er bak målet helt på enden av langsida. Kommer vi til å fylle begge felta såpass at man ikke blir ensom og utafor av å kjøpe billett så nærme midtstreken som mulig, eller er det samma hvilket felt man kjøper på og vi bare samles der vi vil uansett? Hadde jo vært greit å fått sett litt av kampen og når man først drar, har noen minner om at det er jævla langt opp til andre målet og vanskelig å se ballbane på skudd mot det målet man står ca på linje med.
    bortefelt.jpg
    Attached Files
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3318

    #2
    Bortefeltet på Lerkendal er vel det mest stusselige jeg har vært borti, spesielt med tanke på hvordan vi legger til rette for bortesupporterne på Åråsen.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • Zindrinho
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2019
      • 445

      #3
      Rimelig håpløs plassering ja, har ikke akkurat panorama-view på nadderud heller men, sånn jeg husker det pleier vi vel bare å stå på det ytterste feltet, lengst ute på langsida..?
      Blir det annerledes i år fordi vi blir mange flere eller har man alltid hatt detta valget om å sitte ved sidna resten av fansen?

      Kommentar

      • cetor
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2011
        • 253

        #4
        Det fikk ikke jeg med meg, så kjøpte billett på SB hvor vi vanligvis står. Sikten utover banen vil jo være bedre på RB feltet, men der er det vel kun sitteplasser.

        Kommentar

        • Zindrinho
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2019
          • 445

          #5
          Opprinnelig skrevet av cetor
          . Sikten utover banen vil jo være bedre på RB feltet, men der er det vel kun sitteplasser.
          Det er litt av forvirringa mi her, det står jo som du sier at sb er ståplasser mens rb er sitte, men begge felta har jo stoler såvidt jeg husker, er jo ingen fysisk forskjell på felta sånn sett.
          Hvis vi kommer med masse folk og fyller begge felta vil vel store deler av rb feltet stå også, men så langt virker det langtfra fullt på noen av felta utifra solgte seter.

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎