Hvor havner damene våre i år?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Oddis
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 2744

    Hvor havner damene våre i år?

    Da det ikke er aaaalt for lenge til serien dems starter hadde det vært artig å sett hvor folk i Kanari-Fansen tror damene havner på tabellen.

    Jeg tror personlig at de havner rundt der de har gjort de siste årene og dermed en 4. plass. Røa, Asker og Stabæk blir i mine øyne desverre et hak eller to for sterke, men de kan bite godt fra seg.
    57
    Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    #2
    Satser friskt på en tredjeplass. De har ikke hatt kanarifansen i ryggen tidligere :-)
    Som ett av tre lag som aldri har rykket ned fra øverste divisjon, passer de forunderlig godt inn.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • superbøffel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 5611

      #3
      Du mangler "who cares?" alternativet....
      Enøyd i de blindes dal.

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5093

        #4
        Opprinnelig skrevet av superbøffel
        Du mangler "who cares?" alternativet....
        Og allikevel har du gått inn på damenes forumdel, og klikket deg inn på en avstemmningstråd.

        Jeg er ikke hyperinteressert i damelaget jeg heller, men jeg holder meg for god til markere hvor interessert/lite interessert jeg er.

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #5
          Har sett igjenom terminlista til Damene og dem har lett motstand i de 8 første kampene som alle bør vinnes. En liten oppfordring til Dere som bare er ute etter og snakke dritt om Damene,kan Dere ikke holde Dere unna denne tråden.

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            #6
            Opprinnelig skrevet av McGuffy
            Og allikevel har du gått inn på damenes forumdel, og klikket deg inn på en avstemmningstråd.

            Jeg er ikke hyperinteressert i damelaget jeg heller, men jeg holder meg for god til markere hvor interessert/lite interessert jeg er.
            Jeg sa ingenting om hvor mye jeg interesserer meg for damelaget, men jeg registrerer at interessen og følelsene for damelaget er mildt sagt varierende. Det kunne jo være interessant å se hvor mange som faktisk har en mening om aktiviteten i LSK Damer.
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5914

              #7
              Opprinnelig skrevet av superbøffel
              Jeg sa ingenting om hvor mye jeg interesserer meg for damelaget, men jeg registrerer at interessen og følelsene for damelaget er mildt sagt varierende. Det kunne jo være interessant å se hvor mange som faktisk har en mening om aktiviteten i LSK Damer.
              Du kunne jo kanskje la dem spille første kampen, før du begynte å lodde interessen?
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                #8
                Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                Du kunne jo kanskje la dem spille første kampen, før du begynte å lodde interessen?
                Blir du mer eller mindre interessert i LSK ettersom hvordan laget gjør det i Eliteserien?
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5914

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                  Blir du mer eller mindre interessert i LSK ettersom hvordan laget gjør det i Eliteserien?

                  Du er på damelagets forumdel fortsatt, ja. Så fint! Skal se interessen ikke er så langt unna likevel :-)
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                    Du er på damelagets forumdel fortsatt, ja. Så fint! Skal se interessen ikke er så langt unna likevel :-)
                    Pen måte å unngå spørsmålet på...
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • Stray Cat
                      Moderator
                      • Aug 2008
                      • 5914

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                      Pen måte å unngå spørsmålet på...
                      Visst var det så. Takk for anerkjennelsen. Men for å være litt seriøs til en forandring:

                      Man kan ikke forvente at alle trykker et nytt lag til brystet, når man har fått det dumpet i fanget ubedt og det til og med forventes at man skal være supportergruppe for dette laget. (Da har jeg ikke engang giddet å nevne folks generelle aversjon mot kvinnefotball)

                      De er våre, la dem spille.... Så får vi kanskje se om interessen stiger etterhvert. Har lite med hvor de havner på tabellen å gjøre.
                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                      Kommentar

                      • JMKANARI
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Oct 2007
                        • 170

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Oddis
                        Da det ikke er aaaalt for lenge til serien dems starter hadde det vært artig å sett hvor folk i Kanari-Fansen tror damene havner på tabellen.

                        Jeg tror personlig at de havner rundt der de har gjort de siste årene og dermed en 4. plass. Røa, Asker og Stabæk blir i mine øyne desverre et hak eller to for sterke, men de kan bite godt fra seg.
                        Artig at du tror Asker blir for sterke. Asker finnes ikke lenger; de forsvant inn i Stabæk, på samme måte som Team Strømmen gikk inn i LSK.

                        For min egen del synes jeg det er bra at jentene er på plass i gult og svart, og jeg kommer garantert til å følge med. Ser ikke bort fra at det blir en kamp eller to ringside også. Har trua på Ranveig Karlsen som trener, og at stallen - som de i stor grad har klart å beholde siden i fjor - skal klare å bite fra seg. Tror derfor medaljer i form av bronsje.
                        Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...

                        Kommentar

                        • MartinRE
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2008
                          • 738

                          #13
                          Det gikk veien idag, til slutt ble det 5-1 mot Linderud/Grei. Ser ut som det kan gå veldig bra med jentene i år.
                          "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎