Årets kvinnekamp: LSK-Stabæk, LSK-hallen lørdag 16. oktober kl 13

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    Kamptråd Årets kvinnekamp: LSK-Stabæk, LSK-hallen lørdag 16. oktober kl 13



    Alle LSK-supportere bør kunne skryte på seg minst en kvinnekamp - og nå er det klart for årets møteplikt-kamp. Lørdag kl 13 tar LSK Kvinner i mot Stabæk i LSK-hallen. Damene håper på ny publikumsrekord og ber Kanari-Fansen om støtte.


    Det er en toppkamp det inviteres til i LSK-hallen lørdag. Etter en flott sesongstart har LSK Kvinner sakka litt akterut, men innehar fortsatt en hederlig 5. plass. Medalje er teoretisk mulig, men da må serieleder Stabæk settes på plass.

    Nå har vel ingen i Lillestrøm noen spesielle bånd til Røa på Oslos vestkant, men å stikke kjepper i hjula for et Stabæk som drømmer om seriemesterskapet kan være morsomt nok.

    Dessuten er det aldri feil å stille opp for å støtte et LSK-lag!

    Da vi var i Gymsalen i herreoppgjøret gjorde vi tribunen om til hjemmebane. Kom først, sang ut SS, og gikk sist. Det burde være ydmykende nok til at de burde ligge svært lavt i terrenget, men nå utfordrer de oss til omkamp i LSK-hallen. Tar vi utfordringa?

    Dette skriver Stabæk Support på sin hjemmeside:
    "Vi har savnet rivalisering på damekampene. Det er i utgangspunktet deilig å ikke møte motstand på tribunen, men over tid kan det bli litt tamt.

    SS har hittil ikke møtt (nevneverdig) motstand på tribunen, men ryktene vil ha det til at vi får så det holder (og vel så det) mot LSK Kvinner førstkommende lørdag.

    LSK/Kanari har trykket opp flyers, samt sendt SMS til over 800 medlemmer. Dette er den ene kampen de skal prioritere i 2010 og målet er klart. De skal knuse SS på tribunen.

    Derfor, om du ikke har vært på SFK sine kamper tidligere, så still opp det denne ene gangen. Stiller Kanarifansen slik de har sagt vil dette bli en historisk kamp."

    Kanari-Fansen oppfordrer alle LSK-supportere til å møte opp til årets damekamp!
    Vidar Evje

  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #2
    tap 0-2 dagens høydepunkt var når vi tok hevn fra da dem stjal en flagg fra oss.Dansken tok ansvar og stjal det største flagget dems.
    Last edited by tullebukk; 16.10.2010, 14:16.

    Kommentar

    • gja
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2008
      • 302

      #3
      Han ble stoppet, noen andre måtte ta ansvar og stjal det største flagget dems.
      Årets supporter 2010!!

      ________________________________________________

      Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

      Kommentar

      • Skinke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2007
        • 3914

        #4
        hvordan gikk det med "bli med å sett ny publikumsrekord" ?
        Daukjøtt Felt C

        Kommentar

        • KFL109
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1958

          #5
          Opprinnelig skrevet av Skinke
          hvordan gikk det med "bli med å sett ny publikumsrekord" ?
          Sånn ca 900 for få.
          Vidar Evje

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #6
            Kanskje ikke så rart da denne kampen har fått null fokus før tre dager før kampen. Dette er LSKs markedsapparat i full sving...
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              #7
              Folk kommer til å gi faen så lenge LSK gir faen. Situasjonen nå er at LSK og "LSK Kvinner FK" både på papiret og i praksis er to forskjellige klubber, der sistnevnte liksom har "fått lov" til å spille i LSK-hallen med gule og svarte drakter.

              Kan faktisk dra paralleller til Royal League. LSK satsa beinhardt på Royal League, og derfor ble det en kongeturnering for vår del. Stort sett alle andre lag ga faen, og derfor syntes de andre lagenes fans at RL sugde.

              Ting blir hva man gjør det til. Stabæk sitt damelag har blitt en suksess fordi klubben og fansen har tatt laget på alvor. LSK Kvinner FK er en fiasko fordi klubben (LSK) virker uinteressert og hele opplegget er så ufattelig halvveis.

              Kommentar

              • Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5914

                #8
                Opprinnelig skrevet av Lars
                Ting blir hva man gjør det til. Stabæk sitt damelag har blitt en suksess fordi klubben og fansen har tatt laget på alvor. LSK Kvinner FK er en fiasko fordi klubben (LSK) virker uinteressert og hele opplegget er så ufattelig halvveis.
                Jeg antar at du snakker om en fiasko publikumsmessig nå.

                - Det ville ellers være litt drøyt å kalle et lag man har fått givendes og som befinner seg på sjetteplass i øverste divisjon for "fiasko".

                - Litt mye å forvente at publikum skulle strømme til, når selv kanarifansen på forhånd hadde bestemt seg for at dette ikke var noe å støtte. (se tidlige innlegg på forumet, hvis du ikke skjønner hva jeg mener)
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎