Spillertråd

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Mingus
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2004
    • 193

    Spillertråd

    Fordi det ikke eksisterer noen spillertråd for damene våre er det nå jammen på tide det skjer noe. Jeg tar opp hansken! Denne tråden kan inneholde det meste av det som angår de deilige feminine gule. Det vil si det meste av det som allerede eksisterer for herrene; spillerforslag, rykter, fakta osv. Har du noen fantasier om damene våre kan du gjerne poste dem her også.


    Jeg starter med å foreslå Isabell Herlovsen. Dama vil hjem til Norge og Fugla burde være en selvskreven kandidat til å bli hennes nye klubb.

    (VG) Ønsker du å forsterke laget med en 22 år gammel landslagsspiller med 59 kamper for Norge? Da er det bare å ringe Isabell Herlovsen.


    Med denne madammen på plass vil sikkert laget heve seg og de vil få mer oppmerksomhet i media. Hva mener dere?
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #2
    Ryktes om at en sammen satt lag fra kfl og Lsk oldboys skal spille treningskamp mot Lsk Damer. Denne kampen er tenkt og gå samme dag som LSK -strømmen kampen..(faen jeg er i Thailand)

    Kommentar

    • sten
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2005
      • 873

      #3
      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Ryktes om at en sammen satt lag fra kfl og Lsk oldboys skal spille treningskamp mot Lsk Damer. Denne kampen er tenkt og gå samme dag som LSK -strømmen kampen..(faen jeg er i Thailand)
      Du kan ikke dra bort tullebukk. Vi trenger rykter! sanne rykter;-)

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎