LSK Kvinner - Arna Bjørnar lørdag 5 mai kl 15.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    Kamptråd LSK Kvinner - Arna Bjørnar lørdag 5 mai kl 15.00

    Førstkommende lørdag er det Arna Bjørnar fra Bergen som står på motsatt banehalvdel i LSK-hallen.
    De havnet på fjorårets 4 plass, og har startet årets sesong med 3 seire og 1 uavgjort.
    Jentene våre er revansjelystne etter en dårlig kamp på Nadderud sist tirsdag.

    Håper så mange som kan stiller...!!
  • nateh
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 264

    #2
    Hva kan gjøres for å få flere fra Kanarifansen til å møte opp på hjemmekampene til jentene? Oppfordrer flest mulig til å komme å se på god kvinnefotball :-)

    Forza Fugla
    Mvh Renate
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • PetterH
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2012
      • 668

      #3
      Det vet jeg faktisk ikke.

      Hadde vært interessant om noen av pådriverne rundt KFL kunne informert litt rundt dette.

      Ikke det at det er noen tvang eller vedtatt regel at folk på LSK kvinner sine kamper, men om det er spesielle grunner så burde man kunne legge til rette dette hvis lysten er til stede.

      Tipper at det er en kombinasjon av disse tre tingene som gjør at det er litt labert:
      - liten tid
      -lite lysten på jentefotball
      - støtter ikke noen som ikke er skikkelig under lsk paraplyen

      Noen som tar opp hansken og gir litt info om dette?

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        #4
        Kan kun snakke for meg selv.
        Dette er Setskog og Strømmen og det er kvinnefotball.
        For å utdype, Strømmen? Næææhh.
        Kvinnefotball? Næææhh

        Jeg har prøvd å se noen kvinnekamper, ikke bare LSK. Også på høyt nivå som VM-finale, så er det dårlige ferdigheter, keepere som ikke rekker lenger en en meter, måking av ballen og ingenting som kan minne om spill som er artig å se på. Lompemål gang på gang, forsvar som et juniorlag herrer klarer bedre, forståelse for spillet som t.o.m guttelag ser på som basisferdigheter.

        Konklusjon. Kjedelig, uinteressant og gir meg absolutt ingenting.
        Last edited by Uwes disippel; 05.05.2012, 15:41. Begrunnelse: Folk skjønner ikke

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5914

          #5
          Hvorfor tok du deg bryet med å skrive det innlegget?
          De samme argumentene kan brukes om tippeligaen, hvis man sammenligner det med bedre ligaer. Jeg følger ikke LSK fordi de til enhver tid spiller verdens beste fotballkamper. Dette er kvinnelaget til LSK nå, hva enn det har vært tidligere og da er det helt i orden om du lar være å bruke forumplass på å snakke nedsettende om et av klubblagene dine.
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            #6
            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
            Hvorfor tok du deg bryet med å skrive det innlegget?
            De samme argumentene kan brukes om tippeligaen, hvis man sammenligner det med bedre ligaer. Jeg følger ikke LSK fordi de til enhver tid spiller verdens beste fotballkamper. Dette er kvinnelaget til LSK nå, hva enn det har vært tidligere og da er det helt i orden om du lar være å bruke forumplass på å snakke nedsettende om et av klubblagene dine.
            Han spurte hvorfor, da burde han vel få et ærlig svar?
            Snakker forøvrig ikke nedsettende om LSK kvinner, men kvinnefotball generelt.

            Kommentar

            • *46*

              #7
              Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
              Dette er Setskog/Strømmen og det er kvinnefotball.
              Hvis du først skal kritisere, forsøk å få fakta riktig. Laget var fra starten av to lag. Setskog og Høland. Så ble det Setskog/Høland. Vilkårene for å få inn sponsorer, avsidesliggende osv gjorde at laget ble flytta til Strømmen og het en rekke år Team Strømmen før det ble LSK Kvinner.

              Jeg skal i hvertfall på noen kamper i år. Har ikke blitt noen enda og blir neppe veldig mange da tiden setter begrensninger.

              Kommentar

              • Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

                #8
                Opprinnelig skrevet av *46*
                Hvis du først skal kritisere, forsøk å få fakta riktig. Laget var fra starten av to lag. Setskog og Høland. Så ble det Setskog/Høland. Vilkårene for å få inn sponsorer, avsidesliggende osv gjorde at laget ble flytta til Strømmen og het en rekke år Team Strømmen før det ble LSK Kvinner.
                Jeg er fullstendig klar over det.
                Setskog/Strømmen, to lag!!

                Kommentar

                • KFL109
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1958

                  #9
                  Uansett hyggelig at jentene vant 2-0 over et av topplaga. 4 seire på 5 kamper.
                  Vidar Evje

                  Kommentar

                  • PetterH
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2012
                    • 668

                    #10
                    De som ikke liker kvinnefotball skal selvsagt få lov til å ha den meningen, og skal ikke presses inn på kamper.

                    Men jeg tror og håper at det kanskje er en del som både har lyst og mulighet som fremdeles ikke har vært jevnlig på kamper.
                    Det er de jeg vil frem til.

                    Nå er dette laget i en situasjon at de kan kjempe både om seriegull og cupgull i år. Det bør trigge den jevne tilskuer til kamp.

                    Og da er mitt spørsmål; hva holder de borte fra kamp og hva kan gjøres for at de kommer på kamp?

                    Kommentar

                    • PetterH
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2012
                      • 668

                      #11
                      Angående dagens kamp vant vi tilslutt 2-0. Vi hadde et mye større ballinnehav enn gjestene fra Bergen, samt en 4-5 store sjanser til vi kunne scoret på. Deilig å slå det laget som slo oss to ganger i fjor, og havnet på plassen foran oss på tabellen.
                      Etter denne runden ligger vi på 2 plass, poenget bak Stabæk.

                      PS: Neste runde førskommende lørdag borte mot Amazon Grimstad vises direkte på NRK1.

                      Kommentar

                      • *46*

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av PetterH
                        Og da er mitt spørsmål; hva holder de borte fra kamp og hva kan gjøres for at de kommer på kamp?
                        For min del handler det om prioritering av tid. Med to små barn, kone som jobber turnus og en jobb som krever ekstremt mye av meg frem til 1 juli. Har satt meg som mål å få med meg tre hjemmekamper i år.

                        Sesongkortet fungerer på kvinnekampene også?

                        Synes forøvrig damene har noe spennende på gang. Det satses veldig bra om dagen. I år blir de medalje. Det er jeg ganske så sikker på!

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9372

                          #13
                          Sesongkort funker ei. Anna lag og inntektskilde IMO. 100 spenn for inngang evt 500 for sesongkort.

                          Treffes ved neste hjemmekamp *46*? Du får bj, jeg får hj?

                          Kommentar

                          • gja
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2008
                            • 302

                            #14
                            Medlemmer av KFL skal betale kr. 50.-
                            Årets supporter 2010!!

                            ________________________________________________

                            Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎