Mobilisering av kanarifansen til LSK Kvinner - VIF Damer lørdag 2 juni kl 1700

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    Kamptråd Mobilisering av kanarifansen til LSK Kvinner - VIF Damer lørdag 2 juni kl 1700

    Neste hjemmekamp er lørdag 2 juni kl 1700 mot VIF. Kampen sendes direkte på NRK1 og LSK jobber for å fylle hallen til denne kampen. Vær obs på at kampstart er 1700, to timer senere enn vanlig pga tv-kamp.

    I den anledning hadde det vært morsomt om en del syngende supportere hadde kommet slik at vi får laget litt skikkelig KFL stemning på denne kampen.
    Jeg vet ikke om klubben har kontaktet KFL eller om det er en mobilisering på gang?
    Lagde ihvertfall denne tråden for å diskutere realiteten i dette.

    Kom igjen, vi elsker alltid å slå VIF på banen !!

    Hvem kommer, hvem synger, hvem flagger og hvem trommer.......?????
  • joacim
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2009
    • 559

    #2
    jeg vet at Mykle har noe på gang! Snakka med han på martins i går, og han skulle sende ut en sms, og begynde og mobilisere.
    Dette er jo en strålende mulighet , for å pisse på enga, samtidig som vi støtter lsk kvinner, som ligger på toppen av tabellen?
    Styremedlem 2016

    Kommentar

    • PetterH
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2012
      • 668

      #3
      Det er godt å høre at det jobbes med det. Pisse på enga, støtte laget og inneha tabell toppen er 3 ting på en gang det, kinderluck!!

      Kommentar

      • perrern80
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2006
        • 603

        #4
        Opprinnelig skrevet av PetterH
        Det er godt å høre at det jobbes med det. Pisse på enga, støtte laget og inneha tabell toppen er 3 ting på en gang det, kinderluck!!
        Kjenner den mentalehelsa mi trenger smøring, ingenting er bedre en overnevnte balsam
        Jeg kommer og tar kuren!!!
        Fugla på topp!!!!

        Kommentar

        • Boing
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 711

          #5
          Tror jaggu jeg skal ta meg en tur til denne kampen, kan jo ikke bli mer pinlig å se på LSK kvinner enn LSK-boyband i tippeligaen.

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9365

            #6
            Opprinnelig skrevet av Boing
            Tror jaggu jeg skal ta meg en tur til denne kampen, kan jo ikke bli mer pinlig å se på LSK kvinner enn LSK-boyband i tippeligaen.
            Appropos; synes det passer bra å minne på hva jeg skrev i pausen av LSK damer- Røa:

            Opprinnelig skrevet av knut
            1-1 til pause. Pedersen har seff putta. Begge lag spiller bedre enn det som ble prestert i cupfinalen i Telenor Arena i fjor. LSK laget er blitt jævli mye bedre enn i fjor og første omgangen har gitt meg mer fotballglede enn det jeg fikk på Åråsen siste halvår i fjor
            Sånn som tingene har utvikla seg, er det en befrielse å se på damelaget. De prøver å vinne kamper!!!

            Kommentar

            • PetterH
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2012
              • 668

              #7
              Noen som har noen mening om hvor mange fra KFL som kommer på lørdag?

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎