utfordring?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • plantemiddel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2012
    • 799

    #21
    Og apropos drittvideoer, dette er for meg den beste "Call Me Maybe"-videoen (legg merke til hvor lite kropp det er nødvendig å vise for å selge et bra produkt):
    "Music Room": Backstage before the show, Jimmy, Carly Rae Jepsen, and The Roots grabbed some instruments you'd find in an elementary school classroom and per...

    Kommentar

    • CocaJerry
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2532

      #22
      Opprinnelig skrevet av PetterH
      CocaJerry: En ting skal du ha, MattyB videoen var dritbra

      Men som du sikkert har fått med deg i kjølvannet av RimiBowl og andre slike løsninger, så er alle arrangementer som ikke har med selve fotballen å gjøre svært lite vellykkede.
      At man i tillegg skal ha utøvere som skal kle av seg, spille på sex eller på annen måte bruke kroppen for å få folk på kamp tror jeg du også ser er håpløst.
      Men du skal ha for initiativet!
      Dette var ikke ment til å være ett arrangement og det var absolutt ikke ment til å brukes som noe forbanna idiotisk pauseunderholdning. Det er ikke meningen at de skal kle av seg eller spille på sex. Er det noen som fortsatt tror det så les tråden på nytt før dere skriver til meg.

      Er det en ting som er håpløst så er det å diskutere/snakke med folk som ikke har tatt seg tid til å finne ut hva de diskuterer/snakker om. God natt.

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        #23
        Jeg har lest hele tråden og til glede og nytte for nye lesere kan det oppsummeres slik:

        Det er mange søte jenter, over gjennomsnittlig pene faktisk, på LSK Kvinner og du synes det hadde vært kult om de stilte i en sånn video, som riktignok består av cheerleaders i bikini som lager trutmunn, men søte som våre fotballdamer er kan de få ha på seg LSK-drakta om de vil. Og dette skal de gjøre for å skape oppmerksomhet rundt laget, være forbilder for jenter/damer som liker jenteting og trekke dem på kamp. Dette har da ingenting med teit pauseunderholdning å gjøre.
        God natt CocaJerry:-)
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          #24
          Helt riktig kattepus

          Kommentar

          • CocaJerry
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2532

            #25
            Guards at the LA County Prison decided to have some fun with the inmates and do a Carly Rae Jepsen cover.This is our parody response to the Harvard Baseball ...


            call me maby :P

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎