*GULLFEST* LSK Kvinner - Kolbotn søndag 11.11 kl 12.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    Kamptråd *GULLFEST* LSK Kvinner - Kolbotn søndag 11.11 kl 12.00

    Selv om det bare er 99.99% sikkert at det blir gull, så holder det for meg.

    Siste serierunde, hjemmebane, utdeling av gullmedaljer, det første på kvinnesiden, og 23 år siden på herresiden.

    LSK Gull, dette trenger en markering!

    Det har vært en positiv trend på supportersiden de siste kampene. Både Røa borte og Klepp nå hjemme var det bra oppmøte og særdeles god stemning sangmessig.

    Kan vi få til en gullfeiring og avslutning på sesongen som et vorspiel til herrekampen senere på dagen?
    Bruke denne kampen som oppvarming, rense stemmene, fyre opp hverandre og finpusse på sangene og gi jentene en avslutning de virkelig fortjener?

    Legge bort alt tullet med at de ikke er i LSK, at det er damefotball og drit kjipt. Det er fotballspillere i LSK drakt, med LSK logo som tar gull, på hjemmebane!

    Et fint tidspunkt til å slå dette sammen til en super søndag. Greier vi å få med noen av supporterne som kanskje er litt på vippen? De som sang i hallen på sist hjemmekamp virket å kose seg masse!

    Det er tidlig kampstart denne søndagen grunnet at alle kampene skal gå samtidig og at det må være en del timer mellom kampene til Stabæk Kvinner og Stabæk Herrer på Nadderud.

    Her er ivertfall min utfordring til KFL:



    Er jeg helt på jordet fortell meg gjerne det Eller er dette gjennomførbart?
  • *46*

    #2
    Opprinnelig skrevet av PetterH
    Selv om det bare er 99.99% sikkert at det blir gull, så holder det for meg.

    Siste serierunde, hjemmebane, utdeling av gullmedaljer, det første på kvinnesiden, og 23 år siden på herresiden.
    Lite spørsmål bare. Vil ikke medaljene bli delt ut til helga hvis dem tar poeng borte? Eller velger klubben det selv?

    Kommentar

    • PetterH
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2012
      • 668

      #3
      Det er forsåvidt et godt spørsmål
      Jeg vet at Røa og Stabæk de tidligere årene har fått delt ut sine pokaler til nærliggende hjemmekamp.
      Men man kan jo aldri være trygg på hva NFF forholder seg til da.
      Skal sjekke det opp jeg.

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        #4
        Utfordringen til denne kampen er at det er søpla vi skal møte etterpå. Dette er ikke som hvilken som helst annen kamp, dette er selve kampen over alle kamper. Det sies at man kan ha to tanker i hodet på samme tid, men akkurat når det gjelder disse kampene, så er det faen meg vanskelig.

        Jeg tar nok turen selv på bekostning av noen begere på Martin's og håper selvfølgelig at flere joiner, men om det ikke skulle bli stinn brakk, ikke tro at folk ikke bryr seg i det hele tatt. Det er bare så utrolig dårlig timing...

        Tenk om man kunne kjørt kampen på lørdag, som det vel egentlig var snakk om. Etter treninga. Da hadde vi nok snakket om bra med syngende supportere.
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • PetterH
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2012
          • 668

          #5
          Det har jeg full forståelse for, og alle er nok enige om at lørdagen var et bedre alternativ.
          At man har sine ting å gjøre før kampen ser jeg også som et poeng, men håper likevel at den tidlige kampstarten kan medføre at noen kommer likevel og at man deretter kan dra til Martin`s til kl 14 som da er 4 timer før neste kamp.

          Her er det ikke snakk om å henge ut noen som at de ikke bryr seg, men prøve å få med de som er på vippen og er litt nysgjerrige på hva damelaget presterer.

          Kommentar

          • SuperT
            "Ladyboy"
            Forumonanist
            • Mar 2012
            • 174

            #6
            Gull

            Jeg har sett på fly fra Bergen til Gardermoen slik at det var mulig å rekke begge kamper til søndag, men om gullutdeling ikke foregår før første hjemmekamp, så er jo den saken avgjort, jeg gidder ikke betale 1200kr tur retur hvis de ikke får medalje der. Igjen viser jo NFF sin talentløshet når de legger opp dette. På den ene siden klager de over for lite engasjement rundt damefotballen, men på den andre siden gjør de alt de kan for å unngå at folk deltar ved å legge alt på fucka tidspunkter. Utover det må jeg jo si at om ikke Kanari-Fansen stiller opp for å delta i gullfeiringen, så blir jeg særdeles skuffa. Det er som PetterH sier, dette er mennesker i LSK drakt, som tar gull, om du har utovertiss eller innovertiss har da for faen ikke noe å si! Alle mann til LSK-hallen for feiring av LSK gull!
            Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

            Kommentar

            • Boing
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2005
              • 711

              #7
              Jeg kommer en tur. Blir morro å se ett LSK lag vinne gull i serien.

              Kommentar

              • joacim
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2009
                • 559

                #8
                er nok desverre på Ullevaal og regger Tifo...
                Styremedlem 2016

                Kommentar

                • PetterH
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2012
                  • 668

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av *46*
                  Lite spørsmål bare. Vil ikke medaljene bli delt ut til helga hvis dem tar poeng borte? Eller velger klubben det selv?
                  Bekreftet!
                  Alle medaljer deles ut siste serierunde uansett utfall i Bergen.

                  Kommentar

                  • *46*

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av PetterH
                    Bekreftet!
                    Alle medaljer deles ut siste serierunde uansett utfall i Bergen.
                    Bra! Vi kommer tre generasjoner ekte medgangssupportere som kommer på vår første kamp med damene for året. Planene var flere, men tiden og prioriteringer gjør seg at det tilnærmet aldri passer....

                    Gleder meg!

                    Kommentar

                    • PetterH
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2012
                      • 668

                      #11
                      Dere kunne ikke startet å komme på kamper på et bedre tidspunkt

                      Kommentar

                      • PetterH
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2012
                        • 668

                        #12
                        SERIEMESTERE!!!!

                        Etter at Isabell Herlovsen puttet 4 (!) i første omgang så vant jentene våre 4-0 over Sandviken i dagens kamp.

                        Dermed har Herlovsen puttet 25 mål på 20 seriekamper, og laget sluppet inn gjerrige 16 mål. Ikke dumt å ha signert henne for to nye år tidligere i uken.

                        Forøvrig fint at de rullerer på hvem som spiller slik at alle får gullmedalje neste helg ( må ha et visst antall spilte kamper).

                        Det ryktes forøvrig at jentene kommer på Martins utover kvelden, så da kan vi feire seriegull og sikret ny tippeligakontrakt for gutta på en gang.


                        Og ja, det blir gullfest i hallen neste helg, og ja du skal komme!

                        Fugla skal til Champions League, Hurra Hurra!
                        Last edited by PetterH; 04.11.2012, 17:02.

                        Kommentar

                        • PetterH
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2012
                          • 668

                          #13
                          Da er det 1 dag igjen til kamp og utdeling av pokaler.

                          Dra med deg et par venner, de du står ved siden av på kanarifeltet, resten av familien eller kanskje naboen og kom til hallen.
                          Sangstemmen trenger oppvarming og resten av kroppen trenger en gullfest for å komme i riktig modus før derbyet på kvelden.

                          Vil også anbefale dagens RB og RB Helg. Der er det mye lesing om jentene.

                          Kommentar

                          • Rp88
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Oct 2009
                            • 222

                            #14
                            Kan man bruke sesong kortet man bruker på Åråsen på dame kampen ? hvor mye koster det?

                            Kommentar

                            • PetterH
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2012
                              • 668

                              #15
                              Om du viser frem sesongkort eller medlemskort i kanarifansen så kommer du inn for skarve 50,-.

                              Kommentar

                              • *46*

                                #16
                                Dette var virkelig gøy! Bra med folk, flott fotball og gull til LSK sine kvinner!

                                Blir nok flere kamper neste år. Frister til gjentakelse.

                                Kommentar

                                • PetterH
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2012
                                  • 668

                                  #17
                                  Takk til alle dere som var med på å lage en skikkelig fest av denne siste kampen.
                                  Meget bra oppmøte, god stemning og en perfekt avslutning på en suveren sesong.
                                  Når man hører spillere prate om gåsehud og tører i øynene pga trykket i hallen så vet man at man har gjort en god jobb.

                                  Jeg håper at det å dra på kvinnekamp gav mersmak for alle dere som var der igår, slik at vi sees igjen neste sesong.

                                  Kommentar

                                  • Percy Nilegård
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 5146

                                    #18
                                    Vet man hvor mange som var der?
                                    "Alltid blodsprengt"!
                                    Fong/Macho

                                    Even Nordlien

                                    Kommentar

                                    • PetterH
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2012
                                      • 668

                                      #19
                                      Tror det ble opplyst om et tall rundt 850.

                                      Så vidt meg bekjent er dette det nest høyeste tilskuertallet til jentene kun slått av kampen som var den første hjemmekampen som lsk kvinner for 4 sesonger siden.

                                      Kommentar

                                      • sparwasser
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3185

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av PetterH
                                        Tror det ble opplyst om et tall rundt 850.
                                        848 var det offisielle tallet - trolig var det godt over 1000 mennesker i LSK-hallen hvis man tar med "gjester" i ulike kategorier.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎