Fjern "FK" fra navnet!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trüm
    Medlem
    Møteplager
    • Apr 2011
    • 74

    Fjern "FK" fra navnet!

    Trådens tittel er selvforklarende: Det høres så latterlig teit ut med "Lillestrøm Sportsklubb Kvinner Fotballklubb"

    Nå er det på tide å endre navnet til simpelthen LSK Kvinner!
    MB Mutiny Soccer - Dum Spiro Spero
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    Opprinnelig skrevet av Trüm
    Trådens tittel er selvforklarende: Det høres så latterlig teit ut med "Lillestrøm Sportsklubb Kvinner Fotballklubb"

    Nå er det på tide å endre navnet til simpelthen LSK Kvinner!
    Eller bare LSK, tåpelig at de skal poengtere at de er kvinner. Helt dust at vi skal gjøre forskjell på folk i LSK-familien.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • PetterH
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2012
      • 668

      #3
      Er det noen som vet grunnen til at det har blitt det navnet og ikke bare LSK?
      Kan ikke skjønne annet enn at begge parter (herrer og damer) vil være tjent med kun LSK.

      Kommentar

      • *46*

        #4
        Opprinnelig skrevet av PetterH
        Er det noen som vet grunnen til at det har blitt det navnet og ikke bare LSK?
        Kan ikke skjønne annet enn at begge parter (herrer og damer) vil være tjent med kun LSK.
        Tipper på juridisk skille. To forskjellige klubber organisatorisk og økonomisk. Kan det være grunnen?

        Kommentar

        • PetterH
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2012
          • 668

          #5
          Det er mulig. Men skjønner ikke hvorfor det skal være vanskeligere å få til noe slikt i LSK når andre klubber har både herre- og damelag uten at det er ulikheter i navn.

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5914

            #6
            Allianseklubb med egen økonomi og egen juridisk enhet i følge Per Mathisen. Altså ikke en fullt integrert del av sportsklubben, later det til.
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              #7
              Opprinnelig skrevet av Stray Cat
              Allianseklubb med egen økonomi og egen juridisk enhet i følge Per Mathisen. Altså ikke en fullt integrert del av sportsklubben, later det til.
              Bruk "LSK Kvinner" da. "Lillestrøm Sportsklubb Kvinner Fotballklubb" skjærer i ørene og ser mer eller idiotisk ut.

              Kommentar

              • UltraFo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2007
                • 800

                #8
                FK må bort uansett, høres mongo ut! Det navnet som tviholder på en viss avtstand fra LSK og historien gjør nok at mange ikke følger LSK jentene tror jeg. Jeg personlig har 0 tilhørlighet til ett lag som egentlig er rømskog/høland/teamstrømmen/sportsklubbfotballklubb.

                For min del burde det hete LSK Kvinner og helst starta på nytt men det er litt sent nå. På samme måte som alt annet av idrett i Lillestrøm burde het LSK Innebandy, LSK Håndball etc etc. Vi er en sportsklubb, ikke fotballklubb. Men den diskusjonen kan vi ta i annen tråd.
                UFC ~ Gulsvarte Brødre

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                  Bruk "LSK Kvinner" da. "Lillestrøm Sportsklubb Kvinner Fotballklubb" skjærer i ørene og ser mer eller idiotisk ut.
                  De heter ikke Lillestrøm Sportsklubb. De heter bare LSK. Og så Kvinner FK. Men enig, vi må forutsette at LSK står for Lillestrøm Sportsklubb, og da blir det bare utrolig teit.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎