Champions League: LSK - Malmø på Åråsen torsdag kl 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    Kamptråd Champions League: LSK - Malmø på Åråsen torsdag kl 19.00

    Da skal jentene ut i Champions League der de møter serielederen fra Sverige, Malmø.

    Våre jenter var ikke seedet før trekningen, og Malmø må sies å være en av de hardeste nøttene man kunne fått sammen med de tyske og franske lagene.

    Pr dags dato leder de den svenske ligaen med 6 poeng og to kamper igjen. Så de vinner også i år.
    De har den siste tiden vist sinnsyk form og har vunnet alle sine kamper etter sommerens EM.
    Dette blir mao knallhardt for våre jenter!

    Her er litt mer om laget for de som er interesserte:
    De spiller ofte i en offensiv 4-4-2 formasjon.

    Keeper: I mål har de den Islandske landslagsmålvakten Thora Helgadottir, som ble kåret de DamAllsvenskans beste keeper i fjor.

    Forsvar: Svenskene Levenstad (kaptein) og Ilestedt utgjør som regel midtforsvaret. De blir beskrevet som solide, men ujevne. På venstreback har de hurtige Ali Riley og på høyreback finns landslagsspiller Lina Nilsson. Tyske Paula Radtke er også et godt alternativ. Det sies at forsvaret er deres minst gode lagdel.

    Midtbane: Sentralt har de den Islandske meget gode spilleren Sara Bjørk Gunnarsdottir på den dype midtbanen, samt på den offensive posisjonen formsterke landslagsspilleren Therese Sjøgran. De har også benyttet seg av den tekniske colombianske spilleren Yoreli Rincon. På kantene har de danske katrine Veje samt formspilleren Ramona Bachmann. Bachmann har ofte en fri rolle og har et meget godt samspill med lagets angrepsspillere. Tyske Katrin Schmidt er også et godt alternativ sentralt på midten.

    På topp har de den tyske ringreven Anja Mittag (du husker henne kanskje som spilleren som senket Norge i EM finalen), samt det nederlandske hurtigtoget Manon Melis.

    Hele LSK som klubb er i sving for denne kampen og alle krefter som brukes til Tippeligaen er satt i sving for å lage en fin happening ut av dette. Håper alle tar turen, tar med venner, familie og koser seg.

    PS: Begge lag skal trene på Åråsen onsdag ettermiddag/kveld.
  • Jørn
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2006
    • 659

    #2
    Her bør folk kjenne sin besøkelsestid. Jeg vet det "bare" er kvinnefotball for noen, men det er Champions League for f**n! På Åråsen! Det er nok minst 10 år til vi får se noe slikt med herrelaget. Jeg er innstilt på å tromme, flagge og lage liv.

    100 spenn tilogmed!
    Trommer er for bønder

    Kommentar

    • Xavi
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 1275

      #3
      Jobber til klokken 20:00 ellers hadde jeg nok tatt turen. Stas med Champions League, regner med de kjører samme hymne også.
      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
      Anders, Tidligere styremedlem KFL

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3349

        #4
        Sitter strandet i Thailand, ellers hadde jeg stilt
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • SuperT
          "Ladyboy"
          Forumonanist
          • Mar 2012
          • 174

          #5
          Opprinnelig skrevet av Jørn
          Her bør folk kjenne sin besøkelsestid. Jeg vet det "bare" er kvinnefotball for noen, men det er Champions League for f**n! På Åråsen! Det er nok minst 10 år til vi får se noe slikt med herrelaget. Jeg er innstilt på å tromme, flagge og lage liv.

          100 spenn tilogmed!
          Vil at noen bekrefter dette. Jeg kommer uansett, med eller uten tromme! Håper bare at folk faktisk gidder dette! Dette er stort!! Hadde vært fett om KFL lagde forsidesak på dette. Mobiliser litt!!
          Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

          Kommentar

          • sparwasser
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3185

            #6
            Opprinnelig skrevet av SuperT
            Vil at noen bekrefter dette. Jeg kommer uansett, med eller uten tromme! Håper bare at folk faktisk gidder dette! Dette er stort!! Hadde vært fett om KFL lagde forsidesak på dette. Mobiliser litt!!
            Målet må være å sette "publikumsrekord" for denne sesongen. Foreløpig toppes denne lista av seriekampen i 1. divisjon mellom Grand Bodø og Sarpsborg.

            Kamp - Tilskuertall - Turnering.
            1 Grand - Sarpsborg 08 - 1148 - 1.Div
            2 Stabæk - LSK - 707 - NM
            3 Avaldsnes - Vålerenga - 689 - NM
            4 Stabæk - LSK - 575 - TS
            5 Avaldsnes - Arna-Bjørnar - 512 - TS
            6 LSK - Stabæk - 451 - TS


            Kilde: Kvinnefotball.no

            Kommentar

            • sparwasser
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3185

              #7
              Opprinnelig skrevet av SuperT
              Vil at noen bekrefter dette. Jeg!

              Sakset fra LSK på facebook:


              Lillestrøm Sportsklubb
              Torsdag 19:00 på Åråsen stadion, Champions League: LSK Kvinner - LdB FC Malmö. Forza Fugla!
              100 voksen, 50 for honnør. Gratis for barn under 16 år. Billetter kjøpes i inngangen. ER DU MED?

              Kommentar

              • PetterH
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2012
                • 668

                #8
                Da har de hatt dagens trening på Åråsen med innmarsj, musikk, video, filming etc. Kult!
                Fra treningen så det ut til at Emilie Haavi er tilbake fra skade og inne i startelleveren.

                Champions League på Åråsen er faktisk utrolig stort!

                Får vi med oss litt sangglade folk, flagg, tromme etc på tribunen imorgen? Noen som tar ansvar?

                Kommentar

                • PetterH
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2012
                  • 668

                  #9
                  Her ligger det visst en utfordring til Ronnie

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎