Treningskamper 2014

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    Kamptråd Treningskamper 2014

    Etter det jeg forstår er dette treningskampene for 2014.
    Kamptidspunkt vet jeg ikke, og det kan selvsagt bli endringer.

    30.1 Fortuna Hjørring - LSK (Danmark)
    2.2 Brøndby - LSK (Danmark)
    16.2 LSK - Grand Bodø LSK-Hallen
    21.2 LSK - Medkila LSK-Hallen
    17/3 LSK - Røa LSK-Hallen
    20-27/3 La Manga 2 kamper
    14/4 LSK - Kolbotn LSK-Hallen
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    #2
    Treningskamp mot Skedsmo G16 endte 1-1. Målscorer Lene Mykjåland.

    Selvsagt vanskelig å si noe om prestasjonen motstanderen tatt i betraktning.

    Mest spennende for min del var å se de nye spillerne.
    Her kommer en kjapp karakteristikk basert på 3x20 min idag.

    Mimmi Løfwenius: Fotrapp angriper, relativt storvokst. God teknikk. Spilte kun 1,5 omgang så vanskelig å skrive for mye.

    Sherida Spitse: Liten sentral midtbane. Peker, vil ha ballen og virker som en real "spielfuhrer" med godt blikk og gode stikkere.

    Anna Westerlund: Kompromissløs midtstopper. Typisk finsk; dvs fysisk tøff og vond å møte.

    Kommentar

    • PetterH
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2012
      • 668

      #3
      Fortuna Hjørring - LSK 0-3
      Mål: Mykjåland, Skammelsrud Lund, Olsen

      Kampen beksrives som meget god mot et lag som røk ut i 1/8 finalen i årets Champions League.
      Masse gode pasningskombinasjoner inne på deres halvdel.
      Mykjåland, Bachor, Løfwenius og Tosterud var fremtredende spillere.


      Brøndby - LSK 1-3
      Mål: Bachor, Haavi x 2
      Et aggressivt og hardtspillende Brøndby som vant Superligaen i fjor ble en helt annen kamp der de la fra seg mye bakrom.
      Vi hadde høy intensitet i forsvarspillet noe som førte til mange brudd og gode angrep.
      Fuglsnes, Bachor, Haavi var fremtredende.


      To sterke resultater, og personlig synes jeg det beste er at det rapporteres om at dette laget ligner på 2012 utgaven vår.
      Last edited by PetterH; 05.02.2014, 13:18. Begrunnelse: info

      Kommentar

      • PetterH
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2012
        • 668

        #4
        LSK - Grand Bodø 2-0
        Mål: Skammelsrud Lund og Løfwenius.

        En treg førsteomgang med mye paningsfeil og brudd imot. Brente en straffe denne omgangen, og hadde to i treverket.
        Andreomgangen startet bedre og det er overkjøring siste halve timen der vi har mange sjanser og setter to mål.
        En heading på dødball og et etter innlegg fra kant der spissen møter på første stolpe.

        Vil ikke si at noen imponerte nevneverdig. Spitse på midtbanen viste ved en rekke anledninger frem vendinger av spill med strak vrist som gikk som et prosjektil i lufta.

        Kommentar

        • PetterH
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2012
          • 668

          #5
          LSK - Medkila 5-0 (4-0)
          Målscorere: 1-0 Haavi, 2-0 Løfwenius, 3-0 Mykjåland, 4-0 Selvmål, 5-0 Haavi

          Regelrett overkjøring i store perioder. Vi har småpasningsspill langt inne på deres banehalvdel rimelig ofte, samt at når de får tak i ballen så går det 5 sekunder før vi har vunnet den tilbake igjen.
          Det er noe solid over hele fjøla egentlig. I fjor var vi for ofte avhengig av enkeltprestasjoner (da spesielt av Haavi) for å dra i land seire når det kladdet litt. Nå har vi fått et mye bedre pasningsspill og struktur i laget virker det som.

          Vanskelig å trekke frem noen i en kamp der mye fungerer, men jeg syns Mykjåland begynner å vise gode takter.
          Hun er akkurat det vi manglet i fjor mtp hennes hurtige ballbehandling og kreativitet.

          Kommentar

          • PetterH
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2012
            • 668

            #6
            LSK - Røa 4-0 (3-0)
            Mål: Fugelsnes, 2 x Herlovsen og Løfwenius.

            Vi stilte uten Mykjåland og Spitse.
            Samtidig er det verdt å merke seg at Herlovsen gjorde sin første match for året og er rapportert i 2012 form.
            Hun har visstnok trent store mengder fysisk trening frem til nå.

            Kommentar

            • PetterH
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2012
              • 668

              #7
              vif - LSK 0-4 (0-2)
              Mål: Sandvei, Løfwenius, Olsen og Bachor.
              En forkortet treningskamp 2x35 min ble vunnet komfortabelt igår. Var ikke tilstede selv, men vif hadde visstnok ikke en sjanse ila kampen. Keeper Nora Gjøen skrev selv på twitter at dette var en griserolig dag på jobben.
              Vi manglet Spitse, Westerlund (begge landslag), samt Tosterud (skole) til denne kampen. I tillegg spilte Herlovsen og Haavi kun 1 omg.
              Solid seier med kun 17 dager igjen til seriestart.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎