Hjelp til cupfinalelåta

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ingridmw
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Oct 2014
    • 1

    Spørsmål Hjelp til cupfinalelåta

    Hei alle kanarifans

    Dette er Ingrid Moe Wold, fra LSK-kvinner. Vi er i full gang med å lage sang til cupfinalen, og i den forbindelse har vi et stort ønske om å involvere dere! Vi tenker at det å starte sangen med Kanarifansen som synger "cupen skal hjem", hadde vært utrolig kult!
    Jeg har snakket med Tor Arne Sandli tidligere i dag, som jeg vet har tatt det litt videre. Det vi fant ut at kunne være en god løsning, var at vi (evt noen av oss) kommer på kampen mot Bodø Glimt førstkommende søndag, og får tatt opp/spilt inn en lydfil da. Det vi ser for oss er at det kan skje i pausen, og det vil bare ta et par minutter. Er dette noe dere kunne tenke dere å være med på?
    Vi VET det hadde blitt veldig kult sånn sangmessig, men ikke minst vil det bety mye for oss å få med verdens beste supportere i sangen. Sist hjemmekamp mot VIF, var det MAGISK - og vi setter så utrolig stor pris på det!

    På vegne av alle birdsa, håper jeg på positiv respons.

    Hilsen Ingrid
  • gorken
    Administrator
    • May 2006
    • 1483

    #2
    Ser ingen grunn til at vi ikke skulle få til detta. Send meg eventuelt en PM eller et epos på gorken@kfl.no så kan vi avtale litt mer nøyaktig.
    I have this condition.

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #3
      Opprinnelig skrevet av gorken
      Ser ingen grunn til at vi ikke skulle få til detta. Send meg eventuelt en PM eller et eposgorken@kfl.no så kan vi avtale litt mer nøyaktig.
      Du er ikke i overkant kravstor når du forlanger et epos for å hjelpe denne unge damen?
      Last edited by xeR; 27.10.2014, 21:09.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • gorken
        Administrator
        • May 2006
        • 1483

        #4
        Opprinnelig skrevet av xeR
        Du er ikke i overkant kravstor når du forlanger et epos for å hjelpe denne unge damen?
        Hvis man ikke kan be unge damer om epos lenger, hva har vi da igjen?
        I have this condition.

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎