CUPFINALE Telenor Arena lørdag 22.nov

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sparwasser
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3185

    #21
    Noen som har bilder fra TIFOen i går?

    Kommentar

    • magnuslt
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Oct 2011
      • 213

      #22
      Fant dette på Fotballmagasinet.no


      "VÅRE ENGLER".

      Kommentar

      • BroganTrundler
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2014
        • 665

        #23
        Kanari-fansen sin Facebook-side la akkurat ut to bilder av TIFOen.
        Log på Facebook for at starte med at dele og komme i kontakt med dine venner, din familie og folk, du kender.

        Log på Facebook for at starte med at dele og komme i kontakt med dine venner, din familie og folk, du kender.

        Kommentar

        • koppen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2006
          • 456

          #24
          Et fotballag fra Høland som skifter navn til Lillestrøm for å lokke til seg sponsorkroner.. savner dere å holde med et lag som vinner noe, eller hva er greia? fysj...
          "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

          Kommentar

          • SuperT
            "Ladyboy"
            Forumonanist
            • Mar 2012
            • 174

            #25
            Opprinnelig skrevet av koppen
            Et fotballag fra Høland som skifter navn til Lillestrøm for å lokke til seg sponsorkroner.. savner dere å holde med et lag som vinner noe, eller hva er greia? fysj...
            Er vel heller det at det faktisk er et lag som spiller med vår logo på brystet, som elsker Lillestrøm, som er stolte av stedet, av klubben, av supporterne! De skal også inn som en del av Sportsklubben. Det er vedtatt at skal skje, så enten du liker det eller ikke, så er dette et LSK lag! Hadde du kommet med kvinnefotballargumentet, så kunne jeg skjønt det, men den kommentaren du kom med her er både flåsete og dum! Jeg kan ikke svare for andre enn meg selv, men jeg støtter Sportsklubben, i med- og motgang, alltid, uansett!

            For meg handler det ikke om at det er et savn på edelt metall. Det handler om at det er spillere som bærer logoen vår, stolt, og som faktisk har gjort seg fortjent til min støtte!
            Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

            Kommentar

            • Børge
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2013
              • 2527

              #26
              Opprinnelig skrevet av koppen
              Et fotballag fra Høland som skifter navn til Lillestrøm for å lokke til seg sponsorkroner..
              Selv om du kommer fra Aurskog som rykka ned til 6 nivå nå i høst, så kan du holde deg til fakta

              Setskog var det laget het til å starte med. Høland lå i divisjonen over, men det er vel neppe smart med to lag i samme bygd i de to øverste divisjonene? Ikke snakk om at laget ville eksistert i dag med de forutsetningene du har i ei bygd på 12000 innbyggere og spill på en friidrettsbane som ikke holde godkjente mål. Leve eller dø ut? Jeg ville valgt leve og synes valget var smart.
              Sint og tverr på felt N

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3956

                #27
                Opprinnelig skrevet av koppen
                Et fotballag fra Høland som skifter navn til Lillestrøm for å lokke til seg sponsorkroner.. savner dere å holde med et lag som vinner noe, eller hva er greia? fysj...
                I stedet for å være bitter, synes jeg du skal glede deg over at bygda di har vært med på å skape historie gjennom at de har vært med på å legge grunnlaget for det som i dag er hele Romerikes og Norges beste damelag! Smiiil da!
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • jerven
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2007
                  • 272

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                  I stedet for å være bitter, synes jeg du skal glede deg over at bygda di har vært med på å skape historie gjennom at de har vært med på å legge grunnlaget for det som i dag er hele Romerikes og Norges beste damelag! Smiiil da!
                  Det er vel få kommuner i landet med større intern rivalisering enn det er mellom Aurskog og Høland. Hvis koppen er som "urskauinger" flest tipper jeg det knyter seg hardt i magen når du omtaler Høland som "bygda di". Jeg tror vi må ha forståelse for at en fra Aurskog som holder med LSK er skeptisk til at et lag som har gått fra Høland til Strømmen, plutselig "bytter side" over til Sportsklubben. Jeg mener at vi må være litt tålmodige med urskauinga. Imens kan vi glede oss over å ha norges beste damelag

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎